شروع دوره های مشاوره من

بسیاری از علاقمندان از من خواسته بودند تا تاریخ شروع دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی سال ۹۰ را اعلام نمایم . 

به استحضار کلیه متقاضیان می رسانم از هر زمان که تصمیم گرفتید برای کنکور درس خواندن را شروع نمائید من برنامه ریزی برای شما را آغاز می کنم . 

ویژگی برنامه ریزی من این است که هر دانشجو برنامه مختص خود را خواهد داشت چرا که دانشجویان گوناگون شرایط گوناگونی دارند و نمی توان برای همه برنامه یکسانی نوشت . مثلاْ یکی هنوز فارغ التحصیل نشده و یک نفر دیگر متاهل است و ... بنابراین حتی اگر ۱۰۰ نفر با هم به من مراجعه نمایند ممکن است برای آنها ۱۰۰ برنامه مختلف ارائه کنم .  

اما تعدادی از دانشجویان از اول خرداد برای دوره جدید ثبت نام کرده اند . 

اگر خردادماه مراجعه نمائید قبولی در کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات را برای شما تضمین می کنم . 

برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی دانشگاه سراسری هم شرایطی وجود دارد که اگر دارا باشید به شما کمک می کنم که حتماْ‌ قبول شوید . 

 

 

تلفن تماس : ۷۷۸۰۹۷۵۱-۰۲۱

چرا بسته های چیپس باد کرده است ؟

هنگام خرید چیپس دیده اید که بسته باد کرده است و به نظر می رسد کارخانه به جای چیپس  باد می فروشد ولی اینطور نیست ! 

بسته های چیپس پس از قرار گرفتن ورقه های چیپس در آن با گاز نیتروژن پر می شوند . این بدان علت است که از طریق طعم چیپس جلوگیری شود و در هنگام حمل و نقل ورقه های نازک چیپس کمترین آسیب را ببینند .

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

 تلفن مشاوره در زمینه کلیه کنکورهای کارشناسی ارشد صنایع غذایی       ۲۲۸۹۶۰۵۵  -۰۲۱ 

جمعه 31/2/89 نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری اعلام می شود و کسانی که مجاز اعلام می شوند می توانند انتخاب رشته نمایند !!!

معجزه ریاضی در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی

میم - ز را به خاطر می آورید ؟(‌ همان کسی که ۳۰ فروردین به من مراجعه کرد و من یادداشت سندرم سوپرمن را در وصفش نوشتم !!)   

میم - ز وقتی به من مراجعه کرد عنوان نمود که قصد ندارد سوالات ریاضی جواب بدهد و وقتی کارنامه های قبولی های سال گذشته خود را به او نشان دادم خوشبختانه نظرش تغییر کرد و با جدیت از ۵ اردیبهشت به کلاس ریاضی آمد و ۲۰ ساعت تحت آموزش ریاضی قرار گرفت و  طبق گفته خودش ۷ سوال از ۲۰ سوال ریاضی کنکور کارشناسی ارشد را درست جواب داده است . در نتیجه از صفر به ۳۵ درصد رسید !!! نمی توانید تصور کنید که صفر درصد تا ۳۵ درصد چه تاثیری بر نتیجه کنکور دارد !!! شهریور ماه درصدهای دیگرش را هم برایتان بازگو می کنم .

اخبار داغ کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی آزاد ۸۹

قرار بود شنبه شب با اخبار داغ کنکور در خدمت شما باشیم ولی تا یک ساعت پیش سیل تلفنهای بچه ها بود که به من می شد و نظرات من را در مورد پیش بینی نتیجه کنکورشان می خواستند !!! 

به هر حال کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی ۸۹ هم روز گذشته در یک نوبت بعد از ظهر برگزار شد ! 

ادامه مطلب ...

تشکر

مدیریت  محترم اصفهان وب ، ایکسکو ، یاسر ، احمد ، مهدی ، مژده ، محمد ، فاطمه ،  شهروز ، مریم عزیز از همه شما سپاسگزارم .

آمار قبول شدگان من

دیروز یکی از دانشجویان دامغان تماس گرفت و آمار قبول شدگانی که من مشاورشان بوده ام را می خواست و من تازه متوجه شدم که از قبولی هایم چیزی در این وبلاگ ننوشته ام .  

برای علاقمندان باید بگویم که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی تا به امروز تمام کسانی که به من مراجعه کرده اند در کنکور کارشناسی ارشد قبول شده اند و اسم ، عکس ، برنامه حضور و غیاب و کارنامه هایشان در HOME OFFICE  من موجود می باشد و در میان آنها رتبه های 1 ، 3، 14، 16، 29، 26،22 ،‌.... دیده می شود .  

در صورت تمایل می توانید با شماره 77809751-021 تماس بگیرید و با هماهنگی قبلی به دفتر من مراجعه نموده و اطلاعات بیشتر را کسب نمائید  .

محل آزمون کنکور کارشناسی ارشد ۸۹( دانشگاه آزاد )

شنبه  ساعت ۱۶ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی رشته صنایع غذایی برگزار     می شود . امسال بر خلاف سالهای گذشته این آزمون یک نوبته است !

حوزه امتحانی خانمهایی که علوم و تحقیقات را انتخاب کرده اند : واحد تهران جنوب - دانشکده مهندسی صنایع(مهینیه)واقع در خیابان انقلاب-بعد از پل چوبی-خیابان گرامی-خیابان شهید اسکوئی-خیابان شهید انتظاری-جنب درمانگاه مهینیه و حوزه امتحانی آقایان واحد تهران جنوب - دانشکده فنی واقع در اتوبان افسریه - بلوار آهنگ می باشد .

شنبه شب ( ساعت ۲۳ )‌ آخرین اخبار و تعدادی از سوالات کنکور را در این وبلاگ ببینید !!!

کارشناسی ارشد صنایع غذایی بهتر است یا زندگی ؟

به این خبر دقت کنید : 

آفتاب :یک دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع غذایی بعد از ظهر روز گذشته ، خود را از بالای ساختمان خوابگاه شش طبقه به طرف پایین پرت کرد و در دم جان باخت.
حدود ساعت 45 :18روز شنبه، دانشجویان خوابگاه شماره 11 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران واقع در خیابان یوسف آباد با صدای فریادهای یکی از دانشجویان خود را به بیرون خوابگاه رساندند و با بدن نیمه جان علی راستی 29 ساله دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع غذایی این دانشگاه مواجه شدند. 

به دنبال این حادثه دلخراش و با تجمع تعداد زیادی از دانشجویان مقیم خوابگاه تماس‌ها برای اعزام اورژانس ادامه داشت تا این که به گفته مسؤول خوابگاه محل حادثه، سرانجام پس از گذشت حدود دو ساعت و 30 دقیقه از وقوع حادثه در حالی که جسد بی‌جان علی با پارچه‌ای سفید در خیابان قرار گرفته بود، آمبولانس اورژانس در محل حضور یافته و جسد این دانشجو را به پزشکی قانونی منتقل کردند. 
ادامه مطلب ...

تعدادی سوال تکنولوژی کنسرو

1-در فساد سولفیدی کنسروها ، بروز چه پدیده هایی متداول تر است ؟

الف- سیاه شدن جداره قوطی و متورم شدن آن                

ب- سیاه شدن جداره قوطی و بوی تند H2S

ج- تورم قوطی و تغییر رنگ محصول                       

د- تورم قوطی و ترشیدگی محصول

2-فرآیند IQF در مورد چه محصولاتی و با چه هدفی کاربرد دارد ؟

الف- به منظور انجماد محصولاتی با قطعات کوچک به صورت منفرد

ب- به منظور انجماد هر نوع محصولی در واحدهای بسته بندی کوچک

ج- به منظور انجماد محصولاتی با قطعات کوچک در واحدهای بسته بندی بزرگ

د- به منظور انجماد هر نوع محصولی در واحدهای بسته بندی بزرگ

3- کدامیک از عوامل زیر در میزان Leaching در حین عملیات Blanching سبزیجات تاثیری ندارد ؟

الف- نوع محیط حرارت دهنده در عملیات Blanching

ب- سطح ویژه محصول

ج- مدت زمان و درجه حرارت عملیات Blanching

د- میزان Q10 ترکیبات حل شوند