مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- محمدرضا

با سلام من میخواستم جزوات ارشد صنایع غذایی تهیه کنم لطف راهنمایی کنید (منابع )

سلام

قسمت منابع در وبلاگ را ملاحظه بفرمایید.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- فاطمه

سلام خانم بهمنش 
سوالی داشتم از حضورتون 
من ارشد صنایع غذایی هستم و پایان نامه رو خداروشکر دفاع کردم می خواستم بدونم اگر هدفم صرفا تدریس نباشه آیا خوندن این رشته برای ادامه یعنی دکترا کاربردی هست برای من؟؟؟

سلام

تبریک عرض می کنم

سوالتان خیلی شخصی است و بستگی به روحیات، سن، موقعیت، ...شما دارد.

من تا به حال کسی راندیده ام که از تحصیل پشیمان شده باشد.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- مریم

سلام 
من دانشجوی ترم دوم میکروبیولوژی دانشگاه آزاد علوم پزشکی هستم 
از رشته ام تعریف نمی کنند
ول کنم یعنی؟؟؟

سلام

احتمالااین افراد آگاه نیستند

هم رشته ات عالی است هم دانشگاهت

با قدرت ادامه بده و توجهی نکن