مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مریم

سلام وقت بخیر استاد ارجمند 
مریم هستم از اهواز بنده نماینده علمی شرکت بهداشت کار هستم تایم کاری من 8 ساعت در روز هست 9تا12،30   و 5تا 8.30 شب 
باتوجه به این مسئله آیا امیدی به قبول شدن بنده هست
ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه کدوم گرایش رو انتخاب کنم مقداری واسم دشواره 
پیشاپیش ممنون از راهنمایی خوبتون


سلام

سراسری احتمال کمی داری ولی آزاد می توانی قبول شوی

برای دریافت جزوات و برنامه ریزی تماس بگیر. 

٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧-٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١

١١ الی ١٦

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی - یاسمین

سلام خانم بهمنش عزیز
من کلی وبلاگتونو گشتم و خوندم.راستش ازتون یه راهنمایی کلی میخوام که امسال باید کنکور بدمو بدونم چی بخونم ،از کجا بخونم،چقدر بخونم
دانشجو ورامین هستم،درس خونم نیستم اما حسابی این راه ورامین خستم کرده و میخوام حتما تهران قبولشم.
اگر شماره تماستونم داشته باشم خیلی خیلی ممنونتون میشم...


سلام

عزیزم مشکلات تمام شده اند ، دوره ارشد مثل دوره لیسانس نیست که مجبور باشی سه یا چهار روز در هفته به ورامین بروی.

برای قبولی تهران تماس بگیر .

٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧-٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١

١١ الی ١٦

مشاوره کنکور ارشد صنایع غذایی - مینا

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما سرکار خانم بهمنش
خانم بهمنش عزیز میدونم الان خیلیییی دیر هست برای خوندن کنکور، ولی میخواستم ببینم اگه من از الان شروع کنم میتونم امیدی داشته باشم؟ ( میدونم جوابتون نه هست)
ولی در کل برای شروع باید چکار کنم؟ چون من جز جزوات اساتید خودم هیییچ منبعی ندارم ( وضعیتم وخیمه)
پارسال هم شرکت کردم و دانشگاه غیر انتفاعی خزر در نوشهر فکر میکنم قبول شدم ولی به دلیل دوری مسافت نرفتم، پارسال هم اصلا نخونده بودم ؛ )
در ضمن وقتم هم آزاده بنابراین هر چند ساعت در روز که شما بفرمایید میتونم مطالعه داشته باشم.

در کل میخوام که منو راهنمایی بفرمایید بهترین کاری که در حال حاضر با این شرایط میتونم انجام بدم چی هست؟!
پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم


سلام

فکر نمی کنم وضعیتت وخیم باشد . اما اشتباه کردی که به خاطر دوری راه نرفتی ، مگر مدرسه است که دم خانه تان باشد ؟!

با برنامه ریزی می توانی یک دور تا دو دور درس بخوانی .

شماره های تماس من : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧-٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١

١١ الی ١٦

تماس بگیر و برنامه ریزی و آزمون دریافت کن.

دوستانی که ارشد آزاد ثبت نام کرده اند و درس نمی خوانند :

عزیزان ، ممکن است بدون درس خواندن قبول شوید ، ولی مطمئن باشید در واحدهای درجه یک جایی پیدا نمی کنید .

برای رتبه های خوب و دانشگاههای خوب باید درس خواند!