هانیه کرایشت را درست بکو . تکنو یا شیمی یا میکروب؟

همایش کنکور ارشد دانشگاه سراسری صنایع غذایی

همایش کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی ویژه کنکور دانشگاه سراسری 

 

زمان :  

 

سه شنبه 11 مهر ساعت 15 تا 17 

تکرار همایش برای کسانی که سه شنبه نمی توانند بیایند :  

جمعه 14 مهر ساعت 11 تا 13 

 

مکان : پاسداران - خیابان گل نبی - برج زمرد - طبقه هفتم - واحد 73    

آدرس از طریق مترو : ایستگاه دکتر شریعتی - خ شریعتی به سمت جنوب - حسینیه ارشاد - خ گل نبی - برج زمرد - طبقه هفتم - واحد 73  

 تلفن رزرو : 77809751-021 

موضوعات :  

- راهکارهای بهره وری بیشتر در مطالعه  

- روش خواندن شیمی مواد غذایی و میکروبیولوژی مواد غذایی  

- روش مطالعه ی تکنولوژیها  

- چطور در زبان و ریاضی نمره بیاوریم 

- روشهای صحیح تست زنی 

- چه کسانی درس می خوانند و قبول نمی شوند و چه کسانی درس نمی خوانند و قبول می شوند . 

- مهارتهای مطالعه و معرفی منابع

 

سخنران : بهمنش 

هزینه : رایگان

 

شرکت کنندگان در همایش از 10 درصد تخفیف استفاده از خدمات بهره مند می شوند .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - طناز سوادکوه

khanome behmaneshe azizam salam
man tanaz hastam age yadeton bashe esfande 90 behetoon name dadam
takmile zarfiyat daneshgahe savadkooh pazirofte shodam ke shoma farmodin beram
terme 1 ro tamom kardam
khosh bakhtane az daneshgah kheili razi boodam va ostadaye khoobi ham darim
ama dost dashtam varamin ghabol besham chon nazdike, emsalam sherkat kardam ama natonestam bekhoonam.
khastam beporsam ba in tarazo rotbe ehtemale ghaboli varamin daram,age daram entekhab reshteye mojadad konam
zaban 21.7       riyazi 0         shimi 23.4         microb 1.6          technology 12.3
osol 16.7                    taraz 5251  rotbe73        gerayeshe technology mavad ghazayi
mamnoon az vaghte ba arzeshetoon                movafagh bashin 

 

سلام - لطفا فارسی نامه بنویس 

عزیزم ترازت پایین است و فکر نمی کنم بتوانی ورامین بروی اما چند روز دیگر می گویم دقیقاً کجا می توانی قبول شوی اما باز هم به نظر من درست را در سوادکوه تمام کن . 

طناز جان من یک سوالی از شما درباره ی دانشگاهتان دارم لطفا با من تماس بگیر یا شماره ات را بده تا من به شما زنگ بزنم .

انتخاب رشته مجدد دانشگاه آزاد اسلامی - صنایع غذایی

صبر داشته باشید   

 

عزیزانی که نمره و ترازتان را فرستاده اید و از من خواسته اید تا بگویم کجا قبول می شوید  

من در حال تکمیل اطلاعاتم از دانشگاههای مختلف هستم . 

مطمئن باشید تمامی نامه هایتان را جواب می دهم و به تک تک تان می گویم کجاها احتمال قبولی دارید و 

وبلاگ را پیگیری کنید و منتظر باشید .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نگار

سلام خانم بهمنش عزیز.من کشاورزی با گرایش محیط زیست خوندم اما به رشته صنایع غذایی علاقه دارم وقصد دارم واسه ارشد این رشته رو بخونم کلا مباحث شیمی وتغذیه رو دوست دارم میخواستم بدونم به نظر شما امکان موفقیت من تو این رشته هست با توجه به اینکه کارشناسیم محیط زیست هست .ممنون میشم جواب بدین.  

 

سلام  

تعداد زیادی از شاگران من تغییر رشته ای هستند . در همایش شرکت کن .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - اشکان عزیزی

سام خانم بهمنش من واحد علوم تحقیقات تهران در رشته میکروبیولوژی  کارشناسی ارشد صنایع غذایی با رتبه 4 پذیرفته شده ام. درصد ها به صورت زیر است:
زبان    39                  ریاضی   47                   شیمی مواد غذایی    48             میکروب57
تکنولوژی  25              اصول طراحی کارخانه جات49
منتهی چون الان در حال خدمت سربازی هستم و بنا به دلایلی قصد ادامه خدمت دارم  نمی خاهم برم ثبت نام کنم ولی یه سوال دارم و آن اینه که:آیا می توانم دو ترم مرخصی بگیرم تا خدمتم تمام شه و بعد سال بعد برم ثبت نام کنم؟ 

 

سلام  

لطفا تراز خودت و تراز و رتبه آخرین فرد قبول را بفرست . 

باید با دانشگاه صحبت کنی . این به نظر رییس دانشگاه بستگی دارد . ممکن است قبول کنند و یا اینکه بگویند باید یک ترم بخوانی . اما جالب است که سربازی را به درس ترجیح می دهی اگر دوست داشتی دلیلش را بگو . 

لطفا برای بچه ها بگو که چه جزوات و با چه روشی درس خوانده ای . اگر از کلاسی هم استفاده کرده ای بگو .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - هدا

خانم بهمنش بزرگوار، این چندمین نامه‏ای است که براتون میفرستم.
من امسال کارشناسی ارشد شهر قدس گرایش تکنولوژی مواد غذایی شرکت کردم.
رتبم 42 شد با تراز 5904.
رتبه و تراز آخرین نفر قبولی 23 و 6307 شد.
به نظر شما من توی تکمیل ظرفیت شهرقدس قبول میشم؟ شانسی برای این دانشگاه دارم؟ 

 

سلام 

هدا جان رتبه و تراز آخرین نفر را درست نمی گویی . لطفاً تلفن بزن و یا مشخصات شناسنامه ای ات را بفرست تا کارنامه ات را ببینم. 

فکر می کنم کارنامه ات اشکال دارد .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - تارا

 قابل توجه مهستی :

 

سلام خانم بهمنش عزیز
من امسال بعد از 10 سال که از فارغ التحصیلی می گذشت در آزمون ارشد شرکت کردم که نتیجه آزاد :سهمیه : عادی/رشته : م کشاورزی ( تکنولوژی صنایع غدایی) - علوم تحقیقات
زبان:35/ریاضی :34/شیمی مواد:37/میکروب:59/تکنولوژی:36/اصول طراحی:40/نمره کل 7525   رتبه:22 در علوم تحقیقات
می خواستم ببینم در تکمیل ظرفیت علوم تحقیقات در رشته تکنولوژی امیدی هست یا شما رشته دیگری پیشنهاد می کنید؟
من در سراسری دانشگاه تهران واحد بین الملل ارس جلفا با رتبه 267قبول شدم که به دلایلی نمی تونم برم،می خواستم ببینم در تکمیل ظرفیت سراسری که در تاریخ 24/7 سازمان سنجش اعلام می کنه ، شبانه شهرستان قبول می شم یا نه ؟
از محبت بی دریغتون ممنوم ، تو این روزهای بلا تکلیفیم سایت شما و حرفاتون باعث تسکین من بودند.

 

سلام عزیزم  

شما علوم و تحقیقات قبول می شوی . 

دانشگاه جلفا بسیار عالی است و کاش می شد بروی . 

درصدها و نمره تراز دانشگاه سراسری ات را بفرست تا بتوانم نظر بدهم .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - رحیم

سلام استاد.خسته نباشید.بابت سوالای قبلی عرض کنم که من متولد ۶۹ازدانشگاه آزاد خوی میباشم(آذربایجان غربی). 

جزوه هم که فقط جزوات .... رو میخوام بخونم اونم فقط برای تکنولوژیا. 

اگه میشه راهنماییم کنید تا با برنامه ریزیای شما پیش برم.فقط آیا امیدوارباشم یانه؟ 

راستی من ۲۴ واحدم مونده ومیتونم۷ترمه تموم بشم اما بخاطر ارشد ۹واحد انتخاب کردم اونم لبنی تخمیر و۲تا عمومی.ممنون. 

 

سلام  

جزواتت کامل نیست . 

شرایط را برایت ایمیل می کنم .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مریم مصطفی لو

سلام خانم بهمنش من لیسانس صتایع غذایی دارم ازغیرانتفاعی گرگان.کنکور91رتبم 902 شد.
زبان 4|44
ریاضی سفید
شیمی 42|67
میکروب 32
تکنولوژی 19|26
اصول طراحی 14|67
جزوه های پارسه خونده بودم.میخوام کنکور92روزانه قبول شم همون جزوه های پارسه کافیه بخونم یااینکه کلاس ....برم .شمابهم بگیدچیکارکنم لطفا.ممنونم ازتون 

 

سلام اگر کافی بود الان قبول شده بودی . 

آن یکی هم بدتر از این است . 

در همایش شرکت کن .