مشاوره ارشد صنایع غذایی - نیلوفر

سلام 
خانم بهمنش عزیز 
من بک سری جزوات رو تهی ه= کردم ....
میخواستم ببینم جزوات کافی هستن؟ 
شما فرمودید اوایل مهر تماس بگیرم اما شما گوشیتون جواب نمیده و منم استرس دارم.. 
اگر جوابم رو بدید ممنون میشم استاد عزیز. 
یک دنیا ممنون بابت راهنمایی در وبلاگ
بازم ممنون میشم ازتون یک دنیا


سلام بله کافی هستند  

سر خودت را با جزوه زیاد شلوغ نکن 

گوشی روشن است و به تماسها پاسخ می دهم .

77809751 - 021 از ساعت 11 تا 16

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد عصر دیروز اعلام شد . دکتر علوی فاضل اعلام کرد : ‹‹کلیه ثبت نام کنندگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از عصر امروز با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه ثبت نام خود آگاهی یابند 

مشاوره ارشد صنایع غذایی - آنیتا

خانم بهمنش لام ممنون از وبلاگ خوبتون .راستش من سر کار میرم و به خاطر کار و محل زندگیم حتما باید دانشگاه تهان قبول شم از اول شهریور شروع کردم ولی متاسفانه بدلیل در گیر شدن با یه سری مشکلات نتونستم بیشتر بخونم تا الان که ازاد شدم ولی خیلی استرس دارم میترسم تو این وقت 6 ماه نتونم تهران قبول شم با توجه به اینکه کار هم میکنم خواهش میکنم راهنماییم کنید ینی با روزی 5 یا 6 ساعت درس خوندن میشه تهران قبول شم 

 


سلام 

با این روحیه شانسی نداری . نیاز به مشاوره  ی تخصصی داری . در ساعات تعیین شده تماس بگیر .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - مریم

سلام استاد عزیز من قبلا هم براتون پیام فرستادم و ازتون راهنمایی خواستم استاد من دو ساله دارم ارشد امتحان میدم اما هنوز نتونستم اون رتبه ای که میخامو بیارم الانم بازم شروع کردم به مطالعه ولی بازم احساس میکنم مثله سالهای پیش دارم مطالعه میکنم و میترسم باز نتایج سال قبول بیارم یا بدتر میشه کمکم کنید


سلام

دو سال ؟؟

در دوره های من شرکت کن نتیجه می گیری . اگر وبلاگ را دنبال کرده ای دیده ای که تمام شاگردانم قبول می شوند .

وابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور جدول برنامه زمانی ثبت نام وبرگزاری آزمون‌های سال ۱۳۹۵ را اعلام کرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ خواهد بود و داوطلبان  می بایست در ۱۶ آذر لغایت ۲۲ آذر برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

 

ردیف
نام آزمون
تاریخ ثبت نام
تاریخ برگزاری آزمون




۲
آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته)
سال ۱۳۹۵
۹۴/۹/۱۶ تا ۹۴/۹/۲۲
۱۶و۹۵/۲/۱۷
۳
آزمون سراسری سال ۱۳۹۵
۹۴/۱۱/۱۹ تا ۹۴/۱۱/۲۸
۲۴و۹۵/۴/۲۵
۴
آزمون دکتری سال ۱۳۹۵(نوبت دوم )
۹۵/۵/۲۴ تا ۹۵/۵/۳۰
۹۵/۸/۷

 

مشاوره ارشد صنایع غذایی - میلاد شریفی

سلام خانم بهمنش من با مطالعه کوتاه از جزوه شما آزاد واحد سراب قبول شدم باتراز4264 ورتبه142اما نمیدونم جای خوبی هست یا رشته قبولیم چطوره...لطفا راهنمایی کنید اینده من بسته به نظر شما 
گرایشم فاوری اطلاعات هست


سلام

تبریک می گویم

من هم نمی دانم سراب کجاست

وقتی جزوات درست را داشتی کاش بهتر درس می خواندی .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - عرفان

با سلام خدمت خانم بهمنش خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه واقعا از لطف و راهنمایی شما خالصانه تشکر میکنم 
من عرفانم 27 ساله 11 دیماه پارسال بهتون ایمیل دادم گفتم رشتم شیلاته و میخوام کنکور بدم شما گفتین ازاد هم شرکت کنم الان ازاد امل فناوری مواد غذایی قبول شدم بنظرتون خوبه؟ 
راستی چون تغییر رشته ایم پیشنیاز هم میخورم؟ 
الان باید چه درس ها و کتابهایی برای قوی کردن پایه بخونم؟ 
با تشکر


تبریک می گویم

برای تقویت پایه از اساتید دانشگاه آمل سوال کن. ببین از روی چه منبعی درس می دهند .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - زهرا افشارمنش

سلام خدا قوت به شما وهمه ی کنکوری های عزیز من رتبم 251 شده روزانه زابل قبول شدم .فقط یه نفر هم با روزانه ملاثانی اهواز فاصله داشتم.گفتم خبر بدم شاید به درد بچه های دیگه بخوره.موفق باشید

مشاوره ارشد صنایع غذایی - نیاز

سلام خانم بهمنش عزیز.ان شاالله که اجری عظیم رو خداوند به شما عطا کنه.راستش من رتبم ...شده بنظرتون غیرانتفاعی تجن قائمشهر بهتره یا بوشهر؟ 

درباره موسسه خرد بوشهر میشه توضیح بدین؟ 
من اهل کرمانم و مسافتم تا قائمشهر زیاده... 

آیاد غیرانتفاعی واسه ارشد ارزش داره؟ 


تو رو خدا راهنماییم کنین ...ممنون


سلام

فقط به خاطر اجر عظیم جوابت رو می دهم . تا اعلام نتایج صبر کن . وقتی قبول شدی این سوالها را بپرس .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - مهسا

سلام خانم بهمنش عزیز من دوستم امسال ارشد شرکت کرده بود و رتبش ......شده بود و آخرین رتبه مجاز حدود 2500 بود حالا توی تکمیل ظرفیت دانشگاههای غیر انتفاعی رو انتخاب کرده سوالش اینه که آیا احتمال فبولیش در تکمیل ظرفیت در یکی از موسسات غیرانتفاعی هست؟خواهش میکنم جواب سوال این دوست منم بدید ممنونم از لطفتون


سلام 

متاسفانه احتمال کمی دارند .