مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نازنین

سلام مجدد
میتوانم شماره ای از شما داشته باشم تا به صورت حضوری برای این 7ماه برایم برنامه ریزی کنید؟
  

 

سلام 

عزیزم متاسفانه برای انجام یک پروژه تهران نیستم اما کلیه مشاوره ها و آزمونهایم اینترنتی است می توانی از همینجا مکاتبه کنی و یا شماره ای بدهی که من هر موقع وقت داشتم بهت اطلاع بدهم که تلفن کنی .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - آرزو

سلام خسته نباشیدچندمین بارپیغام میدم خواهش میکنم ازاین سردردگمی دربیارید جزوات مدرسان رودارم امانمیدونم ازکجا وچطور شروع کنم اصلاجزوات خوبه؟چی دیگه بخونم روزی چندساعت خواهش میکنم جواب بدین  

 

سلام  

جزوه ات خوب نیست . با توجه به شرایطت طوری برنامه بریز که دو بار تکنو را کامل دوره کنی .

مشاوره کارشناسی ارشد - آرزو

سلام خسته نباشین. من ترم 6 صنایع غذایی ام.تازه میخواهم شروع کنم واسه ارشد بخونم.جزوات ... به غیر از ریاضی و زبانم گرفتنم چندتا از کتابای دکتر پایان و فاطمی و هم دارم. ولی گیجم نمیدونم از کجا شروع کنم! و چه مباحثی مهم تره که وقتم و رو اون بذارم . خواهشا میتوانین راهنماییم کنین؟ ممنون  

 

سلام  وقتی ترم شش هستی و از مرداد هم درس خواندن را شروع می کنی یعنی وقت به اندازه ی کافی داری و مبجث مهم و غیر مهم معنا ندارد . تکنولوژیها را به ترتیب شروع کن و در کنارش میکروب و شیمی را هم بخوان . خوب هم بخوان .

تکنو مهمتر است .

مشاوره کاری - فرهاد

سلام خانم بهمنش امیدوارم حالتون خوب باشه بنده قصد راه اندازی کارگاه قند خرد کنی دارم یعنی قند کله میگیرم وبا دستگاه خردش میکنم وبسته بندیش میکنم وروانه بازار میکنم به نظرتون این کار سود خوبی داره ممنون میشم جوابشو به ایمیلم بفرستید  

 

سلام خوبه به شرط اینکه بازار فروش داشته باشی در بعضی مناطق کله قند را درسته گاز می زنند و پول قند شکسته نمی دهند . اول به بازار فروش فکر کن . 

متاسفم که فرصت ایمیل نگاری ندارم و نیز مشاوره رایگان در اینجا انجام می شود .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - نازنین

 

سلام میشه دقیق لطف کنین جدول ضربی خوندن میکروب چجوریه؟الان 6ماه وقت دارم برای کنکور
یک ترم هم مونده درسم تموم شه واز میکروب خیلی میترسم لطفلا راهنماییم کنید راستی من کتابای .... خریدار کردم
ولی با تنها درسی که واقع مشکل دارم میکروبه لطفا راهنماییم کنید
الانم دانشجوی ترم 7علوم تحقیقاتم
با معدل 17/50

سلام 

عزیزم یعنی همانطور که چشم بسته می گویی دودوتا چهارتا بتوانی بگویی عامل وبا کدام میکروارگانیزم است , گرم مثبت است یا منفی ؟.... 

میکروب را از روی همان کتابی که خریده ای بخوان , هفته ای ده صفحه حفظ کن .

سلام خسته نباشید
6 ترم از صنایع غذایی رو دانشگاه پیام نور گذروندم، بخاطر مشکلی ک واسم پیش اومد متأسفانه 9 ترمه میشم. ازطرفی نمیخام پشت کنکور ارشد بمونم و از الان دارم کم کم میخونم خرید جزوه و رفتن به آموزشگاهم واسم مقدور نیست بنظر شما اگه همین کتابایی ک معرفی میکنن برای ارشد خوب بخونم امیدی هست به قبولی؟و اینکه رو چه دروسی بیشتر تمرکز کنم با توجه به زمانی ک دارم. ممنون  

 

سلام 

متاسفانه برای قبولی در ارشد باید کمی پول خرج کنی . کلا درس خواندن خرج دارد . 

باید جزوه داشته باشی

مشاوره ارشد صنایع غذایی - بهاره زرین دست

با سلام من لیسانس مهندسی کشاورزی زراعت از دانشگاه آزاد نیشابور هستم.سه سال است که فارغ التحصیل شدم الان میخواهم برای فوق صنایع غذایی بخوانم میخواستم ببینم  

آیا میشود که این رشته را بخوانم? و 

 آیا این رشته در دانشگاه آزاد قوچان بدون کنکور دارد یا. خیر?  و 

 باید با آزمون شرکت کنم? با تشکر.  

 

سلام 

بله   

خیر 

بله

مشاوره ارشد صنایع غذایی محسن

ا عرض سلام وخسته نباشید.من سال 87در مقطع کارشناسی رشته مهندسی کشاورزی -علوم دامی دانشگاه شهید باهنر کرمان فارغ التحصیل شدم،از اون موقع دیگه دنبال ارشد نرفتم چون درگیر سربازی وکار شدم الانم شاغلم.خیلی به رشته یع اایع غذایی علاقه دارم.میخوام واسه کنکور 94 هم رشته صنایع غذایی و هم رشته شناور بهداشت وکنترل کیفی مواد غذایی شرکت کنم.لطفا راهنمایی کنید اولا فرق این دوتا رشته درچیه؟قبولی تو کدومشون راحت تره؟بازار کار کدومشون بهتره؟لطفا فقط نگید تماس بگیر چون همیشه گوشیتون خاموشه  

 

سلام 

صنایع غذایی گرایشات مختلفی دارد . 

بهداشت و کنترل  کیفی خود یک گرایش از گروه دامپزشکی است . 

شرکت کننده بهداشت و کنترل کیفی 1600 نفر و شرکت کننده صنایع غذایی 7000 نفر است. 

تماس نگیر چون درگیر یک پروژه بزرگ هستم .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - سودا

سلام خسته نباشید
من دانشجوی صنایع غذایی هستم میخواهم شروع کنم واسه کنکور ارشد سراسری بخونم ولی موندم ونمیدونم از کجا شروع کنم ومیشه گفت درحد صفرم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون  

 

سلام 

1- توکل به خدا 

2- کم کردن تماشای سریال و تلفن 

3- خرید جزوه و کتاب خوب

مشاوره ارشد صنایع غذایی -خاتون

salam maqn terme bahmane 92 faregholtahsil shodam va dar takmil zarfiyat arshade olom va sanaye ghazai ghabol shodam reshte karshenasim ham sanaye ghazai bod ama khastam bara arshade taghziye bekhonam va naraftam ama mikham az mehr beram hamin reshte khodamo yasooj edame bedam be nazare shoma bera?aya khobe ya na ?  

سلام 

فارسی تایپ کن . بله برو یاسوج