سوالات کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ٩٣

لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی سال ٩٣- کد ١٣١٣




http://www6.sanjesh.org/download/arshad93q/1313.pdf


مشاوره ارشد صنایع غذایی - میترا

سلام من قبلنم بهتون پیغام دادم میشه کمکم کنید میخام واسه ارشد سال اینده امتحان بدم رشته ام صنایع نبوده .... خوندم اما فک کنم واسه قبولی تو سراسری کافی نیس چون فقط سراسری میخام من باهاتون تماس گرفتم اما ج نداد یا خاموش بودش تو تایمی که گفته بودید ممنون میشم کمکم کنید
سلام
بله کافی نیست ولی برای شروع خوبه اما جزوات تکمیلی لازم است .
دیگه شماره ام روشن است . 

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - محسن

سلام خانوم بهمنش؛مثله همیشه بخاطر مطالب و مشاوره هایه عالیییتون ممنونم 
میخواستم بدونم برا درس کنترل کیفی کنکور وزارت بهداشت کدوم کتابو بخونم بهتره...
سلام
کتاب کنترل کیفی رسول پایان

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - محدثه

سلام 
من امسال در تکمیل ظرفیت ارشد صنایع غذایی شهرستان نور قبول شدم/بصورت میهمان این ترم در علوم تحقیقات پذیرفته شدم.همه منو ترسوندن که نمیشه تو علوم تحقیقات درس خوند.من درسم خوبه.ولی میگن چون شاغلی نمیتونی درس بخونی.واقعا صحت داره یا نه؟ 
ممنون میشم راهنماییم کنین
سلام
عجب اظهار نظر های خنده داری !!!
چرا نمیشه در علوم تحقیقات درس خواند ؟
این از کجا درآمده ؟

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - رعنا ش

سلام 
من دبیرستان تجربی بودم ولی به دلایلی دانشگاه مدیریت بازرگانی خوندم. 
الان علاقم رو در رشته خودم می بینم. 
به نظرتون من برم دوباره کنکور کارشناسی شرکت کنم برای تغذیه یا می تونم در ارشد تغذیه هم شرکت کنم؟
سلام
من با اینطور تغییر رشته کلاً مخالفم !
برگردی دوباره لیسانس بگیری ؟ حوصله داری ؟
ارشد هم تغذیه بخوانی پایه ی درسی نداری .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مهشید

سلام خسته نباشید من لیسانس صنایع غذایی هستم برای ارشد شهر قدس و ورامین (تکنولوزی مواد)شرکت کردم چون وقت کم دارم سر کار می رم اگه کتاب تست .... رو با پاسخ تشریحی بگیرم و فقط اونو بخونممی تونم قبول شم؟ 
و اینکه ظرفیت پذیرش این دانشگاهها چقدره؟ 
این سومین باره که پیام میدم لطفا جواب بدید ممنونت
سلام
من نمی دانم پایه ی درسی ات چیه ؟ نمی توانم نظر بدهم . معلوم است که به کارت بیشتر از درس اهمیت می دهی ، پس چرا اصرار داری ادامه نحصیل بدهی ؟ 

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سپیده

سلام خانم بهمنش بابت راهنمایی که میکنین ممنون.من براکنکور امسال وقت زیادی نداشتم برا همین فقط تونستم کتاب ... بخونم به نظرتون میتونه مفید باشه؟آخه احساس میکنم سطح سوالا بالاست
سلام
اگر همان را خوب خوانده باشی باز از هیچی بهتره !
برای آزاد وقت بگذار .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-سحر

سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه همرو میانگین 50درصد بزنم و ریاضی و زبان سفید .روزانه میشه قبول شم؟
سلام
اصلاً اینجوری تخمین نمیشه زد .
شیمی میکروب بالای ٧٠ ، تکنو بالای ٤٠ ، اصول مهندسی بالای ٥٠.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نسیم

سلام خانم بهمنش خسته نباشید 
من میخوام ارشد ازاد کشاورزی صنایع غذایی شرکت کنم،لیسانس صنایع غذایی از علوم تحقیقات هستم.هنوز شروع به خوندن نکردم.پایه درسیم متوسطه.با معدل 14.5 
میخواستم بدونم تو این چند ماه باقی مونده تا کنکور ازاد میرسم خودمو برسونم؟میخوام همین علوم تحقیقات یا یکی از دانشگاهای ازاد تهران قبول شم.انتخاب اولمو تکنولوژی زدم. 
و اینکه چه کتاب هایی رو تهیه کنم؟جزوات پارسه خوبه؟ 
ممنون میشم از راهنماییتون

سلام
بله احتمال قبولی داری . 
خیر جزوات پارسه اصلاً برای آزاد مناسب نیست.
باید جزوات علوم تحقیقات را بخوانی .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- فاطمه

سلام دوباره منم! 
من نمیدونم از کجا باید شروع کنم ،هیچ جزوه ای هم ندارم میشه کمکم کنید و بهم بگید باید اول بسم الله از کجا شروع کنم. 
من میخوام سراسری امتحان بدم. 
دانشگاه فردوسی ارشد تغذیع رو داره؟
سلام
عزیزم به مشاور رشته ی تغذیه مراجعه کن .