مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-اذین

سلام.من ترم 4 مهندسی هسته ایم .رشتمو اصلا دوست ندارم میخوام ارشد به مهندسی شیمی تغییر رشته بدم آینده شغلی و درآمدش برام خیلی مهمه میشه راهنماییم کنیدکه 1-چه گرایشی مناسبه مخصوصا برای خانم ها
2- از کی باید واسه ارشد شروع کنم؟ 
3-لازمه که کلاس کنکور برم؟
4-از الان چه کتابایی رو شروع کنم به خوندن ؟

سلام
من فقط مشاور رشته صنایع غذایی هستم .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سمیرا شریفی

سلام خانم مهندس عزیز 
براتون سالی سرشار از موفقیت و پیروزی آرزومندم 
شما برای ما بچه های صنایع غذایی واقعا 
****امید ****  هستین / همیشه باشین ایشالا...

سپاس از زحمات شما...


سلام 

ممنونم عزیزم امید من هم به شماست تا با دانش بالا به صنایع غذایی کشور وارد شوید. 

سلام خانم بهمنش. خسته نباشید. من جزوه تکنولوژی گوشت و نمونه سوالات ۵سال گذشته دانشگاه آزاد رو میخوام. میتونید کمکم کنید؟

ممنون میشم زود جواب بدید چون وقت زیادی نمونده و باید اینارو پیدا کنم و شروع کنم واسه آزاد. متشکرم


سلام

بله از ساعت ١١ تا ١٦ با شماره ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ تماس بگیر.

سال نو مبارک !!!

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی علی

سلام خسته نباشید،من تغذیه خوندم و امسال به دلیل موقعیت کاری باید در فوق صنایع غذایی شرکت کنم،و چون کارمند هستم و به دلایل دیگه از بعد از 15 فروردین وقت واسه مطالعه دارم ،میخواستم بدون جزوات خلاصه و نکات مهم هست که من خیلی دقیق بخونم که بتونم هر درس رو نزدیک به 25 یا 30 درصد بزنم،چون تا ساعت 4 سر کار هستم هر روز جزوه کامل نمیتونم بخونم،واسه این گفتم بشه خلاصه خوند و سواد کوه یا دامغان قبول بشم،اگه همچین جزوه ای سراغ دارید من ازتون خریداری کنم،من فارغ التحصیل علوم تحقیقاتم


سلام

جزوه دارم بارها و بارها گفته ام !!! از ساعت ١١ الی ١٦ با تلفن ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ تماس بگیر. 

ایام عید هم به تلفن جواب می دهم.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فاطمه

سلام خانم بهمنش عزیز سال نو رو به شما تبریک می گم امیدوارم سال خوبی رو داشته باشید راستش می خواستم اگه محبت کنید کمی در مورد رئولوژی ماست منجمد من رو راهنمایی کنید آیا این ماست به دلیل دارا بودن خصوصیات رئولوژیکی مشابه بستنی محسوب میشه یا ماست؟(راستش من خیلی گشتم همه جا اشاره شده که خصوصیات فیزیکی وظاهری مشابه بستنی داره یعنی برای بیان رئولوژی اون از رئولوژی بستنی استفاده می شه؟) ببخشید سرتونو درد آوردم بازم ممنون از وقتی که صرف کردید.

سلام 
عزیزم موضوعی که مد نظر داری اول خوب بررسی کن.
ماست و بستنی ترکیباتشان تقریبا یکسان است و فراوری هایشان متفاوت است یعنی هر دو از شیر با هم خصوصیات شیمیایی یکسان که می دانی درست شده اند . یعنی ما در هر دو کلسیم و ... داریم .
اما نوع بستنی و افرودنیهای ان نظیر میوه ها ، خشکبار ، شکلات و ... در رئولوژی ان موثرند. بنابراین من قبول دارم که رئولوژی بستنی و ماست منجمد می تواند مشابه باشد و هر دو حالت سودوبلاستیک دارند و از مدل قانون توان تبعیت می کنند تا هرشل بالکی .

راضی ، ارتمیس،ارزو،رضوان،وحید،نیلوفر،بریسا،زینب رنجبر،الهه،نکار،زهرا،نرکس،اذین،ارمیا

نامه های شما را دریافت کرده ام و به زودی جواب می دهم.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-سحر

سلام خسته نباشید.من کارشناسی صنایع غذایی تموم کردم.آیا میتونم ارشد نانو تکنولوزی بخونم؟


سلام بله با هر کارشناسی هر کارشناسی ارشدی می توانی بخوانی حتی معماری!

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- مری

سلام خانم بهمنش دیروز رسید دستتون درد نکنه و ممنون از زحمتتون 

سال خوبی داشته باشین!


سلام ممنون معلومه نکاهشون هم نکردی !!! وکرنه سوال می کردی میکروبیولوزی نداره ، به هر حال به زودی ان راهم به دستت می رسانم

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- نیلوفر

سلام، برای ترجمه متن زبان تخصصی و ترجمه های رشته ام نیاز به دیکشنری تخصصی دارم؟


سلام

دیکشنری به صورت فایل کامبیوتری موجود است . می توانی خریداری کنی.

تلفن بزن : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٨