یک بروشور بر روی نیمکت

اشتباه نکنید این عنوان یک فیلم سینمایی نیست بلکه بچه ها به من گفته اند که با بازگشایی دانشگاهها دانشجویان سال آخر رشته صنایع غذایی واحدهای دانشگاه آزاد اطراف تهران با ورود به کلاس با بروشورهایی بر روی نیمکتهایشان مواجه می شوند ! 

به عنوان کسی که کمی از معماری سر در می آورد اعتقاد دارم در و پیکر خوب چیزیه !!! شما چطور آقای رئیس دانشگاه ؟؟؟ امتحان کن خوب چیزیه !  

عکس بهتر هم داشتم اگر اوضاع عوض نشه می گذارم همین جا !!!

 

ارزان شد !!!

 ارزان شد !!!   

 

من 

 

تعدادی از بچه ها در نامه ای سرگشاده در مورد هزینه بالای دوره های مشاوره به من تذکر      داده اند . 

ضمن تشکر از این عزیزان من خودم اصلاً فکر نمی کردم گران باشد ولی خوب اشکالی ندارد برای اینکه همه بتوانند از خدمات مشاوره برخوردار شده و از من هم راضی باشند تا جایی که امکان داشت ارزانترش کردم . 

برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر تماس بگیرید .

ترس از ریاضی را کنار بگذارید !

در اینجا سه تا سوال بسیار ساده ریاضی برایتان می گذارم . سعی کنید ترس از ریاضیات را فراموش کنید . 

ریاضی کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی بسیار ساده است .  

اگر به معلم ریاضی نیاز داشتید من یک استاد بسیار عالی سراغ دارم .

 

       به ازای کدام مقدار m رابطه زیر یک تابع می باشد ؟   

f + { ( 3,2 ),(2,1),(m,1),(3,m2+m)}   

1) 2- و 1                 2) 1                              3) 2-                             4) 2

 

2- به ازای کدام مقدار n رابطه زیر یک تابع می باشد ؟ 

f={(1,2),(3,2),(4,3),(1,n)}

1) 2 و 1                  2) 1                              3) 2                              4) 3

۳- کدامیک از مجموعه های زیر رابطه و کدام تابع است ؟

f = { (4،1)،(4،3)،(3،2)،(2و1)}

f = { (2-،1)،(4،3)،(3،2)،(2- و1)}

f = { (4،1)،(4،1)،(3،1)،(2و1)} 

f = { (2،1)،(2،2)،(3،2)،(2و1)}

نا امیدان از قبولی در ارشد

اگر با معدل های افتضاح و زیر ۱۳ - شوهر - مادر شوهر و ۱۳ تا بچه - کار و مشغله و گرفتاری - ... فکر می کنید در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی قبول  نمی شوید این شعر را پرینت کرده و در اتاق خود نصب کنید :  

 

چشمه و سنگ  

 

اگر  عینک مطالعه تان همراهتان نیست این جمله هم همان معنی را می دهد : 

 

*هیچ بن بستی وجود ندارد یاراهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت ! *

کورن داگ

 

این هم یک مطلب جدید در مورد کورن داگ  

سعی کنید این مطلب را به زبان اصلی بخوانید و از آن سر در بیاورید . شاید روزی بخواهید این محصول را به عنوان یک کالای جدید به یک فست فود زنجیره ای معرفی کنید و بابت این مشاوره کلی مایه به جیب بزنید ! 

 

A corn dog is a hotdog coated in cornmeal batter and deep fried in oil, although some are baked. Almost all corn dogs are served on wooden sticks, though some early versions were stickless  

Corn dogs are often served as street food or as fast food. Some vendors or restaurateurs dip and fry their dogs just before serving. 

Corn dogs can also be found at almost any supermarket in North America as frozen food that can be heated and served. Some corn dog purveyors sell these premade frozen corn dogs which have been thawed and then fried again or browned in an oven. Premade frozen corn dogs can also be microwaved, but the cornbread coating will lack texture.

 Corn dogs are eaten plain or served with ketchup, mustard, relish and/or mayonnaise