کارشناسی ارشد صنایع غذایی

با عرض سلام و  خسته نباسید..من چتد وقتی است که به وبلاگتون سر میزنم..الان یه سوال برام پیش اومده که گفتم بپرسم..من امسال کنکور ارشد صنایع غذایی دادم و علوم تحقیقات زدم...درصدام حدودا اینطوریه...زبان(۰)..ریاضی (۳۰)..شیمی (۷۰)..میکروب (۵۰) تکنولوزی (۳۸) اصول (۵۰-۶۰)...درصدا حدودیه به نظر شما ممکنه قبول شم؟ 

 

سلام 

اگر عیناْ این درصدهارا زده باشی که البته بعید است ( زیرا معمولاْ کارنامه بسیار کمتر از چیزی ات که فکر می کنی ) قبول می شوی . 

البته اگر درصدهایت کمی کمتر هم باشد به واحدهای دیگر می فرستندت . اما حتماْ قبولی تا آبان و آذر هم اسم بیرون می دهند بنابراین اگر نیمه اول قبول نشدی سکته نکن و صبر داشته باش. 

وقتی کارنامه ات آمد حتماْ دوباره درصدهایت را برایمان بفرست.

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

با سلام. با انتشار دفترچه انتخاب رشته به نظر جنابعالی امسال تا چه رتبه ای می توان به پذیرش نهایی امیدوار بود؟
رتبه من
۲۶۴ 

 

متاسفم خیلی بعیده قبول بشی

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

با عرض سلام وخسته نباشید من امسال ارشد آزاد در واحد شهریار شرکت کردم زبان وریاضی اصلا نزدم ولی بقیه درسام ۴۰ درصد وحتی میکروب و شیمی رو شاید تا ۵۰ هم زده باشم به نظر شما ترازم در چه حدودی در میاد؟من در ضمن ۱۵ درصد هم امتیاز در قبولیم دارم چون نفر اول در دانشگاه شدم .به نظر شما قبول میشم؟با تشکر 

 

قبول می شی . شاید نیمه اول نباشه یا حتی شایدشهریار نه ولی بالاخره تا آبان هم که شده یک جایی می فرستند . البته نه به خاطر خرابکاری که تو ریاضی و زبان کردی ! فقط به خاطره شاگرد اول بودنت .

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام. من خرداد 89 در رشته کشاورزی باغبانی از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدم. تصمیم جدی گرفته ام که به هر قیمتی شده  کنکور 91 را در رشته صنایع غذایی شرکت کنم و حتما در دانشگاه دولتی قبول شوم. نمی پرسم می تونم یا نه؟! چون می دونم می تونم! فقط نمی دونم از کجا شروع کنم و چه طور؟ ممنون میشم راهنماییم کنیم

 

بزن به افتخار اعتماد به نفس !!!

ماشا ا... پیاده شو بچه های دیگر رو هم ببر!!! 

زبانت در چه حدی هستی ؟