مشاوره ارشد صنایع غذایی - فرهاد

سلام خسته نباشید ببخشید من چندین باربراتون پیام گزاشتم ولی شما جواب ندادید من میخواستن چندتا مقاله بدم برای نوشتن مقاله که تودکترا خیلی تاثیرداره چه کارباید کرد یعنی چه جوری این مقالات روباید بفرستیم به کنفرانس ها من یه ممقاله به صورت ریویو درمورد خرما دادم میشه بگید چه جوری باید بفرستمش اگه میشه جوابشو به ایمیلم بفرستید
سلام
اول باید یک جشنواره ای ، کنگره ای ، کنفرانسی ، .... پیدا کنی .
بعد چکیده مقاله ات را طبق فرمت مخصوص آنها بفرستی
در آخرین مرحله اصل مقاله را ارسال کنی
برای مجلات هم باید با انها مکاتبه نمایی .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - ستاره

سلام خسته نباشید. ممنون از اینکه برا نامه م وقت گذاشتی دوستون دارم. من دانشگاه آزاد سوادکوه میخونم.تو جواب نامه برام نوشتید با ایمیلتون مکاتبه کنم من آدرس میلتونو ندارم. لطف کنید برام بذارید . ممنون میشیم.
سلام
یک ایمیل برایت فرستادم .
ایمیل من ostadgroup@yahoo.com
تلفن : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ از ساعت. ١١ الی ١٦

مشاوره ارشد صنایع غذایی - محمد

سلام خانم بهمنش. خوبین؟ 
واسه اصول طراحی و مهندسی جزوه شاهدی کافیه؟ 
آخه خیلی مفهومی میدن! با چه منابعی میشه درصد خوبی کسب کرد؟
سلام
چرا جَو می دی ؟ اصول طراحی کجاش سخته ؟ کف و سقف و در و دیوار کاری داره ؟
بله کافیه .

مشاوره دکترای صنایع غذایی - مریم شیدا

سلام خانم بهمنش عزیز من ازاد علوم تحقیقات یزد درس میخونم الان ترم 2را تمام کردم معدلم بالای 18است میخام برای دکتری بدون کنکور اقدام کنم اگر خدا بخواهد دنبال یک سری کار هستم که مقاله isi بدم اما دقیقا شرایط دکتری بدون ازمون نمیدونم کجاها اصلا دکتری علوم و صنایع غذایی داره؟لطفا من را راهنمایی کنید
سلام
بدون کنکور غیرانتفاعی است که این دانشگاهها طبق گفته وزارت علوم مدرک دکترایشان معتبر نیست .
با این معدل درس بخوان و با کنکور قبول بشو یا اینکه برو خارج .
فقط باید به آزاد سبزوار فکر کنی.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - مریم

سلام خانم مهندس با چه شماره ای تماس بگیرم برای برنامه ریزی؟
٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ - از ساعت ١١ الی ١٦

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی. احسان

سلام خانم مهندس، وقتتون به خیر...میخواستم بدونم با درصدای من چقدر احتمال داره روزانه گرگان قبول بشم؟ من کلا 8 تا انتخاب کردم روزانه و شبانه گرگان. درصدام: 
زبان 9 
ریاضی 15 
شیمی 61 
میکروب 64 
تکنولوژی 49 
اصول 26 
معدلم 15/12 شده که پایین تر از معدل موثره 
رتبم بدون سهمیه 87 
تراز 7596 
ممنون میشم جواب بدین.
سلام
پسرم رتبه ات خیلی خوب است اما چرا کم انتخاب رشته کرده ای و فرصتهای دیگر را از دست دادی ؟
به نظرم قبول شوی . ان شاالله ، دیکر بهش فکر نکن و منتظر باش

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- پری

سلام خدمت استاد عزیز مهربان دلسوز و البته کمی زود رنج!! 
میخواستم از خانم پری دانشجوی ترم دو ارشد تکنولوژی تبریز بپرسین خانمی کنن و رتبه های ارشد همکلاسیاشونو چه در گرایش خودشون و چه در گرایشهای دیگه البته فقط قبولی روزانه تبریز رو به من و امثال من که دیگه واقعا نمی دونیم جواب این سوالمونو از کجا بگیریم بگن! چون مطمئنم حرف شمارو زمین نمیندازن!
پری خانم جواب بده ! 

مشاوره ارشد صنایع غذایی - علیرضا

با سلام 

اینجانب علیرضا حیدریان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد زراعت با معدل 16/67 و دارای ده مقاله انگلیسی و نه مقاله فارسی هستم ولی می خواستم در کارشناسی ارشد صنایع غذایی ادامه تحصیل بدهم و هیچ گونه اطلاعی از منابع و این رشته ندارم. اگر امکان دارد راهنمایی بفرمایید و به ایمیل بفرستید. 

با تشکر

سلام 
آقا خسته نباشی ! خدا قوت ! وقت کردی مقاله بنویس ! اینهمه توی رشته خودت کار کرده ای حیف نیست تغییر رشته بدهی ؟ ده تا فوق لیسانس می خواهی بگیری ؟
برو دنبال یک کاری ، حرفه ای ....
من مخالفم  !
اما گذشته از همه معلومه که آقای محترمی هستی ! ممنون که نام و نام خانوادگی ات را صحیح و راست نوشتی .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - علی نوشابه ساز

سلام 
من دارم یه نوشابه میسازم پیشرفت کارم در حد یک ایده و نوشتن یک مقاله ست.من دانشجوی عمران هستم و ایدهای که دارم مغایر رشته تحصیلی منه و اطلاعاتی که دارم در حد عمومیه.حدالامکان توی ترکیبات این محصول کمکم کنید و یا فرد قابل اعتمادی رو معرفی کنید که کارمو شروع کنم.ممنون از وقتتون.
سلام
علی جان از کارت متعجبم زیرا معمولاً مقاله را در آخرین مرحله که کار تکمیل شد می نویسند و شما که هنوز در ترکیبات مشکل دارید چطور در مورد آن مقاله نوشته اید ؟
به هر حال نوشابه سازی پروسه ی پیچیده ای نیست ( کلاً چیزای آبکی مشکل حادی ندارند (:!) 
باید بیس کارت را بدانم :
١- ماده ی بیس چیست ؟ جو ، میوه ، سبزی ،...؟
٢- گازدار است یا خیر ؟
٣- گروه هدف چه کسانی هستند ؟ 
اطلاعات بده دیگه ، وقتی مقاله اش را منتشر کرده ای که دیگر نباید از افشای موضوعت بترسی ، با چنگک باید حرف ازت بیرون بکشم ؟؟؟

مشاوره به دانشجویان ارشد صنایع غذایی - محمدرضا

مجددا سلام . 
حقیقتا خانم مهندس 42 سالمه . برای همین مدیر گروهمون بهم لطف داره . پیریم دیگه چه کنیم . دبیر اموزش و پرورش هم هستم . 
مدیر گروهمون گفت برو ببین تو اماکن علمی شهرتون چی امکاناتی دارین تا بهت موضوع بدم . نیشابور همه چیز داره ولی خیلی گرون در میاد . ماهی 00 دانشگاه ازاد میگیره . برای GC - HPLC جدا البته ، در عین حالیکه تو سبزوار که دارم ادامه میدم اکثرش تو آزمایشگاه رایگان میشه . موضوع هم زیاد مطمئن نیستم . ولی شاید تو غلات بدم نیاد . میدونید خانم مهندس عزیز برام موضع پایان نامه ام اصلا مهم نیست و مهم سادگیش ، ارزونیش و سریع تموم شدن اونه . تشکر
سلام
من به شما کمک مى کنم . یکى دو موضوع در غلات مدنظر دارم .
با ایمیلتان مکاتبه مى کنم .