مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-دل شکسته

: سلام خانوم بهمنش عزیز 
میخواستم بدونم الانم میشه تو کلاسای تضمینیتون شرکت کرد خیلی دیر نیست ؟ من ارشد میخوام تهران قبول شم چه سراسری چه آزاد؟
سلام
خیر دیر نیست تماس تلفنی بگیر . ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧

مشاوره ارشد صنایع غذایی - صرافی

سلام 
اووووووووووووووووه خانم مهندس لازم نیست به اینجور آدما انقدر اهمیت بدین...بذارید هر حرفی دوس دارن بزنن...شما تو دل خیلیا عزیزید 
راستی خانم مهندس...من منتظر جوابتونم هنوز پاسخ ندادین... 
ممنون میشم هم زودتر جواب مشاوره م رو بدین و هم لیست جزواتتون رو بذارید 
Thanks alot
سلام
جواب می دهم به زودی.

مشاوره دکترا - محمد حسین آهویی

سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم به منش 
اول از همه دستتون درد نکنه که جواب (( آدم حسود )) رو که اینقدر راحت به همه بچه های آزاد توهین کرده بود رو دادین . که ریشه اون میتونه عقده هایی باشه که از نظر مادی و خانوادگی داشته . 
و باز هم تشکر ویژه به خاطر جزوه هایی که در اختیارم قرار دادین و 70 در صد قبولی خودم رو مدیون جزوه های شما هستم و فراموش نمی کنم . 
و یک سوال : خانم به منش پدرم می گوید از عید امسال شروع کن برای خواندن دکتری ، سراسری و آزادشم فرقی نداره . به نظرتون از عید زمانبندی کنم برای دکتری خوبه ؟ و نیز چه منابعی رو بهم برای دکتری معرفی می کنید هم سراسری و هم آزاد . 
و در پایان اینکه برای آزمون کتری هم میتونین جزوه های علوم و تحقیقات رو در اختیارم قرار بدین یا خیر ؟ 
یک دنیا سپاس و خدا نگهدار 
سلام آفرین به پدر خوب شما .
همه جور جزوه دارم .

جواب به یک حسود - مهدی

با سلام خدمت خانم بهمنش و دوستان عزیز 
ضمن عرض تبریک به دوستانی که چه دانشگاه زاد و چه دولتی قبول شدن. 
در رابطه با بحث های بوجود امده باید گفت دانشگاه ازاد یک ظرفیت بالقوه ایجاد کرده که چیز چندان تازه ای نیست و اصلا با همین هدف تاسیس شده. 
در جواب دوستانی که میگن دانشگاه ازاددددد باید گفت قبولی در برخی واحدها بسیار سخت و جز با تلاش زیاد نمیشه کاری از پیش برد.حالا اگر میبینم بیشتر افرادو یکجا قبول کرده صرفا بخاطر ظرفیت بالقوشه و اکثرا واحدهای بی کیفیتی هستند که 90%افراد پذیرفته شده از رفتن به این واحدها امتناع میکنن.گواه این هم تکمیل ظرفیت های فراوانی هست که حتی در بهمن ماه از طرف واحدهای بی کیفیت اعلام میشه. 
نتیجه اخلاقی! 
برای قبولی در دانشگاه مطلوب باید زحمت کشید. 
مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد..........

جواب یکی از بچه ها به حسود - خسته

خانم بهمنش عزیز حالا که همچین حسودهای خری پیدا شدن  من واقعا احساس غرور میکنم و محض ضایع شدنش احساس وظیفه میکنم شرح حال خودمو بگم. 
موجود بی خرد و غلط آفرینش خداوند دقت کن منی که آزاد قبول شدم 7ماه مثل حیوان نجیبی جز کتاب و جزوه چیزی نمی دیدم و با بدبختی درس خوندم و رتبم 300 و خرده ای شد. با اینهمه بدبختی و عذابی که به خودم دادم نتیجه انتخاب رشته دولتی شد پردیس با 30 میلیون هزینه!! و آزاد هم تهران. 
مطمین باش آزاد دیگه فقط با بیسکوییت باز کردن سر جلسه نمیشه ارشد واحدهای معتبرشو قبول شد. 
حالا چه منفعتی برات داشته اصلا بیای اینجا اینجوری خودزنی کنی موندم واقعا! 
محض اطلاعت که گفتی آزادیا خنگن می فرمایم که بدونی من لیسانسمم آزاد بودم و افتخار هم میکنم. چون اعتماد دارم به پایه علمی قوی ای که دارم. 
حالا بلدی برو همین آزادو بیار.

تاسف به یک آدم حسود

متاسفم  .... من چیزی به شما نگفتم وحرف بدی هم نزدم  .....من پیش شما قبلا مشاوره میگرفتم من فقط حقیقتو گفتم  .....من فقط منظورم این بود که چرا بعضی بچه با اینقدرزحمت دانشگاه دولتی قبول میشن ولی اونایی که پول دارن فقط به خاطرداشتن پول نه استعداد واردارشد یادکتری میشن اونوقت همینا وقتی استادبشن دانشجوهاشون چی میشن حالا ببینید حق با کی بود ولی ازشما انتظارنداشتم مطمعنم هستم که شما اینو تایید نمیکنید
اگر هم جای تاسفی باشد برای من است که به دانشجوی از خودراضی و پر از عقده ای مثل تو مشاوره داده ام . گفتم که حسود هرگز نیاسود .
اینقدر نمی فهمی که جایی که اکثر بچه های دانشگاه آزاد از آن بازدید می کنند نباید به اینهمه دانشجو توهین کنی و بگویی خنگ ! من به هیچکس اجازه نمی دهم در خانه ی من به بچه های من توهین کند .شما بچه های پر رو عادت کرده اید سر کلاس هر حرف مفتی بزنید و اساتیدتان هم به جای ادب کردنتان نمره نمی دهند و پایان ترم میندازنتان !!!
به تو چه که بعضی ها پولدار هستند ! وقتی می گویم بخیل هستی به همین خاطر است . عرضه داری به جای حسودی به این و آن برو کار کن و پول دربیار ، کارگری هم بکنی بعد از یک ترم یکی دو میلیون پول درمی آید .
خودت آزاد کنکور بده ببینیم عرضه داری علوم تحقیقات قبول شوی !
تو که فکر می کنی عقل کل هستی ببین توی همین نامه ی کوتاهت چند تا غلط املایی داری !!! فوش نه فحش ، مطمعن نه مطمئن ! خودت ته بی استعدادی !
دیگر هم از اینجا بازید نکن .

مژده قبولی - خسته

سلااااااااااااام. چه عجب خانم بهمنش. وسط این بحبوحه ی قبولیا تنهامون گذاشتید رفتید؟ 
من آزاد علوم دارویی گرایش شیمی مواد قبول شدم. علوم دارویی چطوره؟واحد خوبیه آیا؟ 
بخدا 5-6بار پیام گذاشتم ولی جواب یکیشم ندادید. 
بریم یا بمونیم واسه سال بعد؟؟؟
سلام ، تبریک می گویم
رفته بودم استانبول نمایشگاه ! دو روز نمی تونم برم واسه ی خودم گردش ؟
برو دیگه بمونی واسه سال بعد که چی بشه ؟
درصدهایت را برای بقیه بفرست .

مژده قبولی - فاطمه

سلام خانم بهمنش من اردیبهشت ماه سال جاری طی تماس با شما نمونه سوالات ارشد آزاد رو از شما خریداری کردم واقعاً به دردم خوردند. من لیسانس تغذیه داشتم و کارمند هستم.و برای ارشد شیمی و میکروب مواد غذایی رو خونده بودم. ترازم 6242 شد و در صد هایم بدین شرح است. 

زبان 35، ریاضی صفر، شیمی مواد غذایی 63.4، میکروب مواد غذایی 65، اصول نگهداری 28.4، تکنولوژی 13.4، اصول مهندسی 5

سلام

تبریک می گویم . خوشحالم که توانسته ام کمکت کنم !

کجا قبول شدی ؟

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

داوطلبان عزیزی که در مورد تکمیل ظرفیت سوال دارند ، لطفاً در مورد تکمیل ظرفیت صبر کنید تا دانشگاه شهرهای مربوطه را اعلام کند .

مژده قبولی - آیلین

سلام خانم بهمنش عزیز.امیدوارم حالتون خوب باشه.رسیدن بخیر و خسته نباشید.من علوم تحقیقات تهران گرایش تکنولوژی قبول شدم و دولتی هم غیرانتفاعی بوشهر.در مورد هر دو زیاد سرچ کردم ولی هنوز نتونستم فکرمو روی یک دانشگاه متمرکز کنم.به نظرتون چطور به نتیجه نهایی برسم؟؟؟هر دو دانشگاه هم یه سری نقاط مثبت دارن و هم یه سری نقاط منفی!!!نمیدونم چکار کنم.ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید.
سلام
برای کور شدن چشم حسودهایت تبریک می گویم . من اطلاعات زیادی در مورد غیر انتفاعی بوشهر ندارم . اما می دانم که تازه ارشد آورده است .
کجا زندگی می کنی ؟ اگر قصد گرفتن دکترا در آزاد را داری برو علوم و تحقیقات . 
کارنامه هایت را برای بچه ها بفرست .