تاسف به یک آدم حسود

متاسفم  .... من چیزی به شما نگفتم وحرف بدی هم نزدم  .....من پیش شما قبلا مشاوره میگرفتم من فقط حقیقتو گفتم  .....من فقط منظورم این بود که چرا بعضی بچه با اینقدرزحمت دانشگاه دولتی قبول میشن ولی اونایی که پول دارن فقط به خاطرداشتن پول نه استعداد واردارشد یادکتری میشن اونوقت همینا وقتی استادبشن دانشجوهاشون چی میشن حالا ببینید حق با کی بود ولی ازشما انتظارنداشتم مطمعنم هستم که شما اینو تایید نمیکنید
اگر هم جای تاسفی باشد برای من است که به دانشجوی از خودراضی و پر از عقده ای مثل تو مشاوره داده ام . گفتم که حسود هرگز نیاسود .
اینقدر نمی فهمی که جایی که اکثر بچه های دانشگاه آزاد از آن بازدید می کنند نباید به اینهمه دانشجو توهین کنی و بگویی خنگ ! من به هیچکس اجازه نمی دهم در خانه ی من به بچه های من توهین کند .شما بچه های پر رو عادت کرده اید سر کلاس هر حرف مفتی بزنید و اساتیدتان هم به جای ادب کردنتان نمره نمی دهند و پایان ترم میندازنتان !!!
به تو چه که بعضی ها پولدار هستند ! وقتی می گویم بخیل هستی به همین خاطر است . عرضه داری به جای حسودی به این و آن برو کار کن و پول دربیار ، کارگری هم بکنی بعد از یک ترم یکی دو میلیون پول درمی آید .
خودت آزاد کنکور بده ببینیم عرضه داری علوم تحقیقات قبول شوی !
تو که فکر می کنی عقل کل هستی ببین توی همین نامه ی کوتاهت چند تا غلط املایی داری !!! فوش نه فحش ، مطمعن نه مطمئن ! خودت ته بی استعدادی !
دیگر هم از اینجا بازید نکن .