مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی دانشجو

 سلام خانم بهمنش.من چند روز پیش واستون نامه فرستادم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم.چراااا؟؟؟؟؟؟؟خواهشا جواب بدید چون سردرگمم

سلام خانم بهمنش خدا قوت خسته نباشید. چندتا سوال داشتم ممنون میشم اگه جوابمو بدید.
میشه لطف کنید بودجه بندی سوالات رو در کنکور بگید.مثلا هر درس شامل چند سواله؟
اگه بخوایم از هر درس تست بزنیم و در کل با سوالات آشنا بشیم چه منابعی رو معرفی میکنید؟مثلا من بعد از اتمام چند فصل از لبنیات و کنسرو و اصول نگهداری از چه کتابهایی تست بزنم؟
ببخشید وقتتون رو گرفتم.  

پسرم همانطور که می بینی حجم کاری من بالاست و روزانه برای جوابگویی به بچه ها وقت کم می آورم ! 

بنابراین یکی دو روز تاخیر در پاسخگویی منطقی به نظر می رسد ! 

در ضمن پرس و جو در مورد بودجه بندی سوالها برای ماه آخر کنکور است نه الان ! 

اگر هدفت این است که درسهایی که کمتر سوال ازشان مطرح می شود را کنسل کنی و اصلا وقت نگذاری باید بگویم اشتباه است . 

هیچ درسی را برای خواندن نباید حذف کنی . 

همچنین تعیین نکرده ای کدام کنکور را مد نظر داری  

در ازاد : 

میکروب , شیمی , زبان , زیاضی هرکدام 20 سوال 

قند , لبنیات , غلات , روغن هر کدام 10 سوال  

کنسرو و اصول نگهداری هرکدام 5 سوال  

اصول مهندسی 10 سوال 

اصول طراحی 10 سوال 

 

در سراسری  

میکروب , شیمی , زبان , ریاضی هر کدام 30 سوال 

تکنولوژی ها هر کدام 5 سوال 

اصول مهندسی 15 سوال 

اصول طراحی 15 سوال  

 

کلاً تست زنی برای ماه اخر است . 

اگر در ازمونهای من شرکت کنی که هر هفته تست می زنی انهم زیاد و در حد میکرو طبقه بندی شده . 

 

اما کتاب 19 سال کنکور برای سراسری خوب است چون عین سوالهای ازاد و سراسری را با جواب دارد . 

گامی به سوی ارشد برای سراسری  

جواب ریاضی ازاد را هم من دارم که در فروشگاه به فروش خواهم رسانید . 

دیگه هم نامه ی غرغر آمیز نفرست !

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی رایا

سلام.من 27 سالمه زیست شناسی خوندم.میخام امسال ارشد صنایع غذایی آزاد شرکت کنم.باید چکار کنم 

سلام 

به فروشگاه مراجعه کن .آزمون سنجش شرایط را بخر و به سوالهایش پاسخ بده و برای من بفرست. 

پکیجت را در فروشگاه می گذارم تهیه کن و شروع کن به درس خواندن .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی فاطمه

سلام خانم بهمنش عزیز واقعا خسته نباشید میگم..
من هفته قبل یه نامه فرستادم تا امروز منتظر جواب بودم اما فکر کنم نرسیده باشه....
درسمو 7ترمه تموم کردم با معدل الف با کلی شوق وذوق که حتما یه کار خوب پیدا میکنم اما همش توهم بود ....
از پارسال که تموم کردم هر جا رزومه خواستن فرستادم اما کار نیست نیست نیست....تو شهر خودمونم همه کارخونه ها رو رفتم اما یا سابقه میخوان یا پارتی.....
پس به ناچار مجبورم خودمو با درس سرگرم کنم... تکمیل ظرفیت شهریارقبول شدم حالا میخوام بپرسم به نظر شما این چند ماه رو بشینم بخونم واسه سراسری؟؟؟؟   

 

نه !

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد . طناز الف

سلام مرسی از پیگیریهای دلسوزانتون.
ازاد ورامین خوندم درسم ترم پیش تموم شده.امسالم ازمایشی شرکت کردم 3000 شدم.ازادم تو دانشگاه خودمون 80 شدم.اما فکر میکردم زبان خیلی خوب زدم فقط 2تا نزده داشتم ولی جوابا که اومد منفی شده بود.
جزوه های پارسه رو به پیشنهاد دوستام که سالهای گذشته شرکت کردن میخونم. نگهداری کنسرو و کمی از روغن رو خوندم.
راستش یه کم استرس دارم چون زیاد اهل اینکه بشینم بخونم نیستم اما دارم سعیمو میکنم.بیشتر ازین میترسم که بخونمو قبول نشم. 

 

عزیزم حق داری نگران باشی .

۳۰۰۰ خیلی بده ! می تونم بگم افتضاحه !!! 

البته می دانی که من راستش را می گویم و در مشاوره تعارف ندارم . 

عزیزم خیلی خیلی خیلی باید درس بخوانی . 

اگر برای آزاد درس می خوانی تلاشت باید بیشتر باشد چون علاوه بر جزوه هایی که داری باید چیزهای دیگر هم بخوانی . 

نترس امکان ندارد کسی درست باز هم تاکید می کنم درست و با برنامه درس بخواند و قبول نشود . 

اگر دوست داری با هم کار کنیم به وب سایت مراجعه کن و عضو شو . 

باید بنشینی و درست حسابی درس بخوانی تنبلی نکن .من دوست دارم بچه های ورامین قبول شوند . در ضمن اصولاْ‌ بچه ها در سال دوم دچار افت تحصیلی می شوند . به این موضوع توجه داشته باش . 

در انتها عجب حرف عجیبی زدی ! 

می ترسی بخوانی و قبول نشوی ؟ ؟ ؟ 

عزیزم وقتی رتبه ات شده ۳۰۰۰ و در ورامین شده ای ۸۰ یعنی اصولاْ‌ در این چهار سال چیز زیادی یاد نگرفته ای . حداقل یک کمی درس بخوان تا اطلاعاتت زیاد شود . مطمئن باش حتی اگر قبول نشوی از یادگیری ضرر نمی کنی .

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد طناز الف

سلام ببخشید که دوباره مزاحم شدم.ممنون ازینکه پاسخ سوالمو دادین. خواستم بپرسم با این وجود رتبه های 300 400 هم امکان قبولی دارن یا همون 100 نفر اول قبول میشن؟
درضمن من میخوام ریاضی رو کامل کنار بذارم جون خیلی ضعیفم و وقتمو روی تکنولوزی و زبان بذارم چون زبانم خیلی خوبه و میتونم بالا بزنم.میخواستم بپرسم کارم درسته یا نه؟
بازم خیلی ممنون از یاریتون 

 

سلام 

عزیزم هر چند تا نامه که دوست داشتی برایم بفرست . 

۳۰۰ و ۴۰۰ خیلی بعیده و من هنوز ندیده ام . 

یک آزمون زبان پس فردا برایت می فرستم جواب بده تا ببینم چقدر زبانت خوبه . 

کدام دانشگاه درس خوانده ای ؟ 

تا حالا چی خوانده ای ؟  

چه جزوه هایی داری ؟

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی طناز الف

سلام خانوم بهمنش عزیز.اول از همه میخواستم از مطالب مفیدی که تو سایت گذاشتین تشکر کنم.دوما خواستم بپرسم تو کنکور سراسری چند نفر مجاز به انتخاب رشته میشن و از اون تعداد چند نفر قبول میشن؟ تعداد تقریبی کل شرکت کنندگان چندتاست؟
درضمن کارنامه افراد قبول شده ازاد رو داخل سایت نگاه کردم رتبه اخرین فرد قبول شده تو یک دانشگاه متفاوت بود لطفا توضیح بدیدی.
ممنون از وقتتون
  

 

سلام عزیزم 

از تعریفت ممنونم .  

۵۰۰ نفر را مجاز اعلام می کنند و تا حدود ۱۰۰-۱۲۰ قبول می شوند . 

۶۰۰۰ نفر شرکت کننده دارید . 

شاید مال دو سال مختلف بوده اند .

کلمه ها و ترکیبهای تازه

بچه ها دیکته ی بعضی از لغات را اینجا می گذارم :  

ردیف                            لغت                               معنا

            1                         دست مریزاد                           ای ول , بارک الله 

            2                           ماحصل                                نتیجه , برایند  

            3                           مرسی                      ممنون , دست شما درد نکنه  

            4                           کریه                                     زشت , ناپسند 

            5                            الآن                                     حالا , همین وقت 

                                      

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی امین ب

سلام خانوم بهمنش. انقد باهاتون حال کردم خدا می دونه چقدر مهربون و دلسوز هستید خدا اجرتون بده احساس می کنم با شما دیگه از ارشد ادم نمی ترسه.
من ترم 5 صنایع غذایی سراسری ارومیه هستم می خواستم بدونم از کی شروع کنم خوندن؟ دوست دارم از الان شروع کنم میشه؟ با چیا شروع کنم؟ منابع چی رو بگیرم؟ من استعداد خوندنم خوبه معدل هم 16 هستش نگاه نکنین به .عدل کمم این نتیجه بازیگوشیم هستش خیلی دوس دارم اول سراسری بعد ازاد قبول بشم که اگه نشد میرم اونور.از میکروب میترسم بخونم یادم نمونه.منابع هیچی ندارم.بجز شیمی مواد فاطمی و قنبرزاده
تو سایت هم عضو شدم
حالا شما بگین...
 

 

سلام  

ممنون شما لطف داری ! 

من سه تا توصیه برایت دارم : 

۱- اگر می توانی بروی آن ور بعد از لیسانس حتماْ برو معطلش نکن ! 

یعنی چهار تا پای دیگر هم قرض کن و برو ! 

۲- معدل ربطی به کنکور ندارد و بچه های ارومیه خیلی راحت سراسری قبول می شوند و قوی هستند .  

یک کلاس زبان خوب نزدیک خانه تان پیدا کن و برو کلاس زبان .  

چه ارشد امتحان بدهی چه بخواهی بروی اون ور به دردت می خورد . 

۳- برو عضو بسیج دانشگاه بشو . سعی کن فعال باشی . 

شیمی مواد فاطمی را شروع کن به خواندن . چون شیمی مواد پایه تمام درسهای شماست . اگر آن را خوب یاد بگیری در تکنولوژی ها خیلی کمکت می کند . 

کارشناسی ارشد صنایع غذایی مینا

خانم بهمنش عزیز
ممنون که اینقد دلسوز هستین وبه سوالام جواب میدین من الان دوماه از سه ماه تابستونو کامل درس خوندم والانم تقریبا خیلی خوب دارم ادامه میدم هرمطلبی هم که میخونم کامل یادش میگیرم این طور نیست که فقط بخونمو و از روش رد بشم ولی از اونجا که بهتون گفتم که هدفم فقط سراسری هست و واقعا باید قبول شم همیشه یجو رترسو دلهره از قبول نشدن باهامه چون واقعا ظرفیت قبولی محدوده  میشه نصیحتم کنین یا حتی دعوام کنین که با این منفی بافی کنار بیام من بچه حرف گوش کنی ام فقط کسی نیست راهنماییم کنه ممنو ن ازاینکه وقتتونو به ما میدین  

 

ترس و دلهره طبیعیه . 

من هنوز نفهمیدم چرا باید فقط سراسری قبول شوی ؟ 

عزیزم هنوز هم نفهمیدم تو که اینقدر به من اعتماد داری چرا نمی خواهی برایت برنامه ریزی کنم و آزمون بگیرم ؟ تو خودت داری درس می خوانی و فکر هم می کنی داری یاد می گیری . من از کجا بدانم داری چکار می کنی ؟  یک آزمون تعیین سطح برایت می فرستم . جوابش را برایم ایمیل کن ببینم کجای کاری . 

 وقتی هر هفته امتحان بدهی کمی از ترست کم می شود .

یاسمن آدرس ایمیلت رمز یادداشت است

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.