مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی سراسری- سوده

سلام نمی خواین به درد ما کنکوریا برسید؟چه جزوه ای مال کجا ر بخونیم واسه ارشد سراسری؟لطفا کتاب زیاد معرفی نکنید چون وقت نمیشه همشو کامل و خوب بخونیم...


سلام 

عجیبه ها !!! دیکه چه کار باید براتون انجام بدم ؟


تعیین رشته کارشناسی ارشد صنایع غذایی سراسری-فرامرز

با سلام من رتبم 47 شده خودم شاغلم - یه پسر کوچولو هم دارم برام راه دور سخته -11 سالم سابقه لبنیات دارم - دوس دارم تبریز بخونم اونجا با استاداش آشنام - امیدی هست - بعداز تبریز کجارو بزنم؟ متشکرم


بله ان شاالله.

احتمالاً تا حالا انتخابهایت را انجام داده ای .

تعیین رشته ارشد صنایع غذایی سراسری- رضا

سلام خانوم بهمنش
اولویتای بالا در شانس قبولی تاثیر گذارند؟

ینى من که با رتبه 200 انتخابم زیاد اومده اگه اولیارو همینطور تهران بزنم از شانس شبانه هام که پایین ترن کم میشه 

سلام

منظورت را متوجه نشدم .

تعیین رشته کارشناسی ارشد صنایع غذایی سراسری- علی

سلام
خسته نباشید
خانم مهندس با توجه که گفتین معدل در گزینش نهایی اثر میگزاره من با معدل 17.15موثر و رتبه 50 و تراز 7950 معدل نقش مثبت برای من دارد یا منفی
کمک به قبول شدن من در صنعتی اصفهان میکند

یک سوال مهم شما اطلاع ندارینچند نفر رتبه های زیر 50 آقیان هستند و چند نفر خانم ها


سلام

یواش یواش سوالات داره عجیب غریب می شه !

من از کجا بدونم چند نفر آقا بودند چند نفر خانم ؟

معدلت خوب است و تاثیر خوب در نتیجه ات دارد .

تععین رشته ارشد صنایع غذایی سراسری- خندان

سلام من دیروز هم براتون پیام نوشته بودم امروز وقتی دیدم گفتن احتمال قبولی در روزانه یاشبانه بهداشت مواد غذایی را دارم خیلی خوشحال شدم میشه دقیق بگین کدوم شهر؟ روزانه یا شبانه ؟ (رتبم 92 بود) باتشکر فراوان


سلام

عزیزم نمی توانم با یقین صحبتی بکنم . دیکر تمامش کن و برو دنبال خوشگذرانی تا جوابها بیاید !

ارسال مقاله

قابل توجه دانشجویان ارشد متقاضی شرکت در دوره ی دکترا :

سومین همایش ملی کشاورزی ، آبزیان و غذا در تاریخ های 28و29 آذر ماه 92 در بندر بوشهر برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ایمیل بزنید :

Ostadgroup@yahoo.com

مشاوره به دانشجویان ارشد -فرناز

باسلام وخسته نباشید

 تورو خدا کمکم کنید برای سمینار 

کارشناسی ارشد مطلب میخواستم چون در گیر امتحانات بودم بهش فکر نکرده بودم گذاشته بودم تابستون روش کار کنم اما استادمون میکه خرداد باید ارائه بشه  موضوع مربوط به مطالب شیمی مواد باشه  مثل افزودنی ها  یا هرچیز جدید وجذاب  دیگه باشه اکه یه مقاله لاتین با ترجمه اش باشه هم خوبه خودم چند تا مقاله ترجمه کردم اما فکر میکنم برا ارائه خسته کننده باشند


سلام

کلاً وقتی با معلمهایت صحبت می کنی از افعال مفرد استفاده نکن  .

مطلب زیاد دارم تلفن بزن .

٠٩٣٧٣٠٣٠٩٣٧ از ساعت ١٦تا ١١

تعیین رشته ارش صنایع غذایی سراسری- داریوش

سلام خانم بهمنش، یک سوال واسم پیش اومده. چرا تعداد نفران مجاز 5 برابر ظرفیت دانشگاه ها هستش؟ چرا وقتی از رتبه 700 به بالا هیچ شانسی نداره بازم مجازش میکنند!!! میخواستم دلیلشو بدونم. ممنون


سلام

برای اینکه مبادا یک صندلی خالی بماند.

دوم اینکه در تعیین قبولیها معدل را لحاظ می کنند و کمی نتایج جابه جا می شود .

انتخاب رشته ارشد صنایع غذایی سراسری- محمد

سلام اول از همه تشکر از وقتی که برای ما میذارید.می خواستم بپرسم من با رتبه ی 61 و معدل 15.82 چقدر احتمال قبولی در روزانه تبریز دارم؟خواهش میکنم واضح بگین من خیلی استرس دارم.شبانه تبریز چطور؟ اگه میشه جوابمو تو وبلاگ بذارین چون به ایمیلم دسترسی ندارم

سلام

احتمال خیلی زیادی داری ، ناراحت نباش و دیکر برو دنبال عشق و حال !!! پسر خوب نیست اینقدر به درس اهمیت بده !!!!

تعیین رشته ارشد صنایع غذایی - صبا

سلام خانم عزیز . سوالاتی درباره انتخاب رشته دارم . منظور از رتبه بر اساس گرایش 1 چیست ؟ و اینکه آیا کسی که درس تکنولوژی را بیشتر از بقیه دروس و دیگر داوطلبان زده باشد اثری در قبولی در این گرایش دارد ؟ اگر توضیح دقیق درباره نحوه گزینش انتخاب رشته بدهید کمال تشکر را شما دارم ...


سلام

بله تاثیر دارد . اکر شیمی را ١٠٪ زده ای ، میکروب را ١٥٪ ، تکنو را ٢٥٪ احتمال قبولیت در گرایش تکنو بیشتر است .

توضیحات مفصل در پستهای قبلی داده ام.