مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - هدی

سلام خانم بهمنش من امروز برای اولین بار این وبلاگ رو دیدم.میخواستم اگه میشه بهم کمک کنید.                         
من واقعا سر در گمم...امسال برای اولین بار کنکور صنایع غذایی شرکت کردم ولی علی رقم تلاشی که کردم نتیجه قابل قبولی بدست نیوردم..سر کنکورم وقت خیلی کم اوردم...اصلا فکر نمیکردم اینطوری بشه...من رشته کارشناسیم علوم دامی بود اما برای ازشد واقعا خوندم اما...به نظرتون برای امسال چکار کنم؟!منابع خوب کدوم کتاباست؟به نظرتون اگه واسه امسال یه موسسه ثبت نام کنم و جزواتشو بخونم نتیجه میگیرم!؟رتبه کنکورم 713 شده..من رتبه تک رقمی میخوام .لطفا بگید من چه کتاباییو بخونم؟مخصوصا درس تکنولوژی..درصدامم زبان سفید.ریاضی36.6.میکروب 44.شیمی 29.تکنولوژی 17.اصول 13 شده البته برای اصول واقعا وقت کم اومد 6تا سوالو خوندم برگه هارو گرفتن...لطفا کمکم کنید...


سلام
کجا زندکی می کنی ؟
تکنو هم بلد نیستی !
زبان هم همینطور .
تک رقمی مشکله !!!
تماس تلفنی بگیر.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - رضا خاکشناس


رضا جان اول تماس تلفنی داشته باش و بعد بیا .

٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - الهه

سلام دانشگاه پیام نور هم ارشد صنایع غذایی داره؟من تهران نیستم شما جزوه به صورت اینترنتی ندارین؟


سلام

فکر نمی کنم پیام نور داشته باشد.

عزیزم من حتی کلاس اینترنتی هم دارم ! همه خدمات اینترنتی !!!

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سامان

سلام خانم بهمنش .خسته نباشید.شما خیلی کارتون درسته و به شخصه کاملا بهتون ایمان دارم ولی یه سوالی برام پیش اومده  ...


یک زمانی یک پسری مرتکب جرمی شده بود و قرار بود إعدامش کنند . آن پسر هیجکس را به جز مادر پیرش نداشت .

شب اعدام مادر به ملاقات پسرش می رود و به او که بسیار نکران و مضطرب بود می کوید پسرم ناراحت نباش من با قاضی و بقیه صحبت کرده ام تو را اعدام نمی کنند . فردا وقتی آوردندت که دارت بزنند من هم می ایم أکر پیراهن مشکی به تن داشتم یعنی نتوانسته اند کاری برایت بکنند ولی أکر پیراهن سفید پوشیده بودم یعنی اینکه نجات می یابی ...

فردا صبح مادر پیراهن سفید پوشید و آمد و پسر تا آخرین لحظه با دیدن پیراهن سفید مادر آرام بود !


گرفتی چی شد ؟

الان دیگر فرقی به حال طرف نمی کند و من قبل از آزمون تمام تلاشم را برای کمک انجام می دهم ولی بعدش باید مراقب باشم بعضی ها خود کشی نکنند . باور کن خیلی ها تحمل این شکست را ندارند.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - حامد

سلام خانوم بهمنش عزیز! اگه یادتون باشه من قبلا هم درصدامو دادم و هم رتبمو که ۲۷۹ شدم...! فقط یادم رفت بپرسم احتمال قبولی دارم یا نه؟!اگه اره کجا؟!  ۴۶ تا انتخاب زدم یعنی همه جا به جز آموزش محور های اصفهان!!! 


سلام

ان شا الله قبول می شوی

عجب امانتی به ما دادی !!!!

مشاوره مارس نائب ارشد صنایع غذایی - الهه

سلام من فارغ التحصیل رشته ی تغذیه هستم و برای انتخاب رشته ی ارشد واقعا سر در گم هستم نمیدونم همون تغذیه رو ادامه بدم یا صنایع غذایی بخونم به نظر شما قبولی در کدوم رشته آسونتره؟آیا من میتونم با این چند ماه خوندن و با حذف ریاضی قبول بشم ؟لطفا من رو راهنمایی کنید...ممنون


سلام أکر از تغذیه خیلی چیزی نمی دانی و مثل صنایع غذایی صفری ، صنایع غذایی شرکت کن .

أکر کمی تغذیه بلدی رشته ی خودت شرکت کن .

دانشکاه آزاد ارشد تغذیه ندارد ولی صنایع غذایی دارد . 

صنایع غذایی آزاد راحتتر قبول می شوند .

أکر تهران هستی بیا ببینمت .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فرزانه

سلام خانم بهمنش.
خوبین؟

من منتظر ایمیل برگه قراردادتون هستم.اون روز بهتون اس ام اس زدم ولی تا الان که به دستم نرسیده.

...

آدرس الکترونیکی همسرم هست.

ممنوووووووووووووووووووووووووون.


سلام عزیزم

امروز می فرستم.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مهرناز

مهرنزادسلام. لطفا راهنمایی کنید که چه رنج رتبه ای شانش قبولی تو بین الملل رو داره ؟ با تشکر


سلام

عزیزم بین ١٢٠ تا ١٨٠

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - محمد ٢١٩

سلام 

من رشتم یه چی دیگه بوده امسال کنکور صنایع غذایی شرکت کردم و خیلی خوندم ولی چون سرباز بودم نتونستم رتبه دلخواهمو بیارم. رتبه ام با درصدهای شیمی 65 میکروبیولوژی 60 اصول طراحی و مهندسی 50 تکنولوژی 45 ریاضی 6 و زبان سفید شد 219. امسال به نظر شما کجا برم و ثبت نام کنم و چکار کنم که رتبه به درد بخور بیارم؟ مرسی


سلام بسر خوبم

افرین بر تو که اینقدر باهوش هستی و توانسته ای این رتبه ی خوب را کسب کنی .

اما رتبه ات به درصدهایت نمی خورد و به نظرم با این درصدها می بایست رتبه ی بهتری می اوردی.

فقط بیش من ثبت نام کن . جای دیکر بروی یا أکر خودت درس بخوانی اُفت می کنی و رتبه ات ٥٠٠ به بالا می شود .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - میثاق

سلام چه رتبه ای باید در صنایع غذایی بیاوریم تا تهاران قبول شویم و چه کلاسهایی را باید برویم تا کمک به قبولی صددرصد ما در تهران بشود بدون کلاس میتوان قبول شد یا نه چون وضعیتم معمولی است اما در زبان و ریاضی و میکروب مشکل دارم بخوصوص ریاضی کمکم کنید چون شانسم در سراسری باید بشود چون ازاد هزینه بالاست و علمی کاریردی ارشد صنایع غذایی روغن ندارد تهران ساکن تهرانم


سلام

شما که تهران هستی می توانی به دفتر من تشریف بیاوری و مشاوره حضوری داشته باشی .

اینطوری دقیقتر و بیشتر می توانم کمکت کنم .

این مشاوره رایکان خواهد بود .

با شماره  ٧٧٨٠٩٧٥١ تماس حاصل نما.