مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - هدی

سلام خانم بهمنش من امروز برای اولین بار این وبلاگ رو دیدم.میخواستم اگه میشه بهم کمک کنید.                         
من واقعا سر در گمم...امسال برای اولین بار کنکور صنایع غذایی شرکت کردم ولی علی رقم تلاشی که کردم نتیجه قابل قبولی بدست نیوردم..سر کنکورم وقت خیلی کم اوردم...اصلا فکر نمیکردم اینطوری بشه...من رشته کارشناسیم علوم دامی بود اما برای ازشد واقعا خوندم اما...به نظرتون برای امسال چکار کنم؟!منابع خوب کدوم کتاباست؟به نظرتون اگه واسه امسال یه موسسه ثبت نام کنم و جزواتشو بخونم نتیجه میگیرم!؟رتبه کنکورم 713 شده..من رتبه تک رقمی میخوام .لطفا بگید من چه کتاباییو بخونم؟مخصوصا درس تکنولوژی..درصدامم زبان سفید.ریاضی36.6.میکروب 44.شیمی 29.تکنولوژی 17.اصول 13 شده البته برای اصول واقعا وقت کم اومد 6تا سوالو خوندم برگه هارو گرفتن...لطفا کمکم کنید...


سلام
کجا زندکی می کنی ؟
تکنو هم بلد نیستی !
زبان هم همینطور .
تک رقمی مشکله !!!
تماس تلفنی بگیر.