مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - لیلا١٢٤

سلام

خانم مهندس فرموده بودید درصدهام رو واستون بفرستم

شیمی 72%
میکروب 65%
اصول مهندسی 60%
تکنولوژی 45%
زبان 9%
ریاضی سفید 

رتبه 124 و تراز  7500با این رتبه و تراز میشه از شبانه تهران یا روزانه تبریز قبول شد ، شنیدم رتبه 127 پارسال از روزانه شیراز قبول شده ، ضمنا خانم مهندس هر سال چقدر افزایش ظرفیت داریم؟


سلام عزیزم

قبول می شوی اما کجا بستکی به انتخاب شهرت دارد .

افزایش ظرفیتها در سالهای أخیر روند شدید تری بیدا کرده قبلاً اینطور نبود !

ان شاالله قبول می شوی.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ساناز

سلام
من ۸ سال هست که فارغ التحصیل شدم و خیلی کم در جریان درس ها بودم. حالا می خواستم بدونم دیر نیست که از اول شهریور شروع کنم به خوندون؟ اصلاْ امیدی به قبولی هست؟

ممنون


سلام

جرا شهریور؟ جرا از حالا شروع نمی کنی؟

درسها خیلی تغییر نکرده و هیج نواوری ای اتفاق نیفتاده !!!!

تلاش کنی می توانی قبول شوی.

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مهدی

با سلام خدمت خانم بهمنش 
من دانشجوی سال اخر علوم تحقیقاتم معدلمم ۱۷.۵

میخواستم ببینم واسه سراسری میتونم همین امسال قبول شم.در ضمن میخواستم ببینم واسه لبنی چه کتابی خوبه؟با تشکر


سلام

بله 

معدلا که عالی أست . أکر از همین الان شروع کنی قبول می شوی.

جزوه خداییان خوب است.

أکر دوست داشتی به دفتر من بیا تا در مورد کنکور بیشتر صحبت کنیم.

بچه ها  

تعداد زیادی از نامه ها از 11 تیر تا کنون را جواب داده ام . 

برای دیدن جوابهایتان صفحات وبلاگ را ورق بزنید .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - پروین

با سلام.میخواستم بدونم برای کارشناسی ارشد صنایع غذایی جزوات کدوم موسسه بهتره پارسه یا مدرسان شریفیا...؟ 

 درسنامه جامع کارشناسی ارشد صنایع غذایی میر چطور کتابیه؟ 

 

سلام 

هیچکدام کامل نیست . به قسمت منابع مراجعه کن 

کتاب میر خوب است .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فرزانه

سلام خانم بهمنش عزیز.
ببخشید که دیر شد ولی باور کنین تو این شرایط بد اقتصادی نتونستم هزینه مشاوره رو جور کنم.این مبلغ واقعا حق زحمت شماست ولی من... شاید قسمت نبود.حلالم کنید.انشا الله هم خودتون و هم خونواده تون زیر سقف این آسمونی که کم مونده اونم تحریم بشه، سعادتمند باشید.
دوستتون دارم.همیشه دعاتون میکنم. بوس هااااا 

 

سلام 

فرزانه جان با من تماس بگیر . 

نوع دیگری از خدمات را برایت طراحی کرده ام .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - زهرا

باسلام خانم بهمنش عزیز..من امسال کنکور ارشد آزاد شهرکرد را انتخاب کردم  میخواستم بدونم تراز قبولی وظرفیت امسال این دانشگاه چنده؟ باتوجه به اینکه نتایج ارشد آزاد اواخر شهریور اعلام میشه ومن هم مشغول به کارم اگه امسال قبول نشدم برا سال بعد چطوری برنامه ریزی کنم که حتما قبول بشم؟ 

 

سلام 

کجا زندگی می کنی ؟  

تراز این شهر بالاست و بچه های قوی از نجف آباد و دانشگاه صنعتی اصفهان انجا امتحان می دهند . 

اواخر شهریور با من تماس بگیر .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - لیلا

سلام خانم مهندس
من رتبم 124 شده میخواستم بدونم احتمال قبولی از کدوم دانشگاه واسم هست؟ 

 

 

سلام  

چرا درصدهایت را نفرستادی ؟ 

متاسفانه دانشگاه تربیت مدرس و تهران قبول نمی شوی . بقیه اش بستگی به انتخاب شهرت دارد .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - داوود

سلام خانم بهمنش چرا جواب سوال منو تو سایت نمیزاری ؟من فکر می کردم میتونین منو راهنمایی کنین تا من که از رشته دیگه ای میخوام ارشد صنایع غذایی بدم  بتونم قبول شم ولی انگار میلی به کمک بنده ندارید و منو از خودتون می رونید پس من از کی راجع به این رشته سوال کنم ؟؟؟؟ 

 

سلام خانم بهمنش من فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی(مدیریت عمران و آبادانی روستا) و ساکن اردبیل هستم امسال تو ارشد زراعت قبول شدم ولی میخوام بهمن ماه ارشد صنایع غذایی بدم به نظرتون میتونم قبول شم؟ 

 

سلام خانم بهمنش آیا دانشگاه آزاد ارومیه هم رشته صنایع غذایی رو داره؟و ضمنا جواب سوال قبلیمو واضح ندادین نمیخواین کمکم کنین لااقل بگین چقدر باید تلاش کنم و چیکار کنم تا بتونم امسال قبول شم. 

 

چرا قاط زدی ؟ 

به نظر من وقت برای ارشد صنایع غذایی نگذار چون ممکن است دو سال پشت کنکورش بمانی . 

آزاد شاید بتوانی قبول شوی ولی ارومیه در دفترچه نبود . 

خیلی باید تلاش کنی و کلی باید برای جزوات پول خرج کنی . بی خیال شو و برو همان ارشد زراعت را بگیر .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مریم

سلام من کارشناسی صنایع غذایی دارم چون شاغلم نمیتونم کلاس برم یا دنبال جزوه بگردم اگه ممکنه یکی از ارشدای رشتمون رو بهم معرفی کنید تا جزوه هاشو بخرمو خدا بخواد ارشد قبول شم خیلی ممنون البته اگه ساکن تهران باشن راحتتره متشکرم 

 

سلام 

با تلفن 77809751 - 021 تماس بگیر