مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- ف خ

سلام خانم بهمنش عزیز ...
امروز کلید کنکور ارشد 92 تو سایت سنجش اومد . درصدام به این صورته . بنظرتون رتبه احتمالی من چند میشه ؟
زبان 21
زیاضی 0
شیمی 56
میکرب 50
تکنولوژی 43

اصول مهندسی 40


سلام

٢٥٠-٢٣٠ ممکن است دانشکاههای بین المللی قبول شوی . ترازت حدود٦٧٠٠ است.

ازاد کجا شرکت کرده ای،؟

جرا ریاضی بلد نیستی ،؟


امادکی کنکور دانشکاه ازاد اسلامی

شامل :

- ١٦ مرحله ازمون

- دو دور دوره ی دروس 

- کلاسهای ریاضی و اصول مهندسی


اطلاعات بیشتر : ٨٣٧ ٣٠ ٣٠ ٠٩٣٧

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی/ راحله

سلام استاد عسیییییییییسم
خسته نباشین

میشه درمورد نحوه خوندن درس زبان و این که تیپ سوالات چطوری هست یکم توضیح بدین؟


سلام

زبان سراسری:

از بخشهای عمومی و تخصصی تشکیل شده

در بخش عمومی لغت و کرامر داریم که لغت بسیار دشوار خواهد بود و معمولا نمی شود جواب داد و کرامر که بهتر است

زبان تخصصی هم متن می دهند که از ان سوال در می اورند و اکر ٢٠٪ جواب بدهید عالی است.

زبان ازاد:

فقط تخصصی است و معقول تر است واکر ٤٠٪ جواب بدهید عالی است.

منابع :

جزایری

مسیحا

کتاب خودم

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- نکین

سلام خانم بهمنش عزیز میخواستم بپرسم تو ارشد دولتی بجز ریاضی و زبان اگه بقیه دروس 40تا60% بزنم احتمال قبولی هست؟

ممنون میشم جواب بدین راستی خیلی دوستون دارم


سلام

عزیزم اکر این درصدها را بیاوری رتبه ات حدود ٣٠٠ می شود که قبول نمی شوی-

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ایسو


 سلام خانم بهمنش من به روابط عمومی مرکز ازمون بیام دادم که ببینین ایا من تو مرحله دوم تکمیل ظرفیت قبول شدم یا نه؟ جواب اینو دادن:
  داوطلب محترم شما در تکمیل ظرفیت نوبت دوم شرکت نکردید در دی ماه اطلاع رسانی شد و داوطلبان 20 رشته محل انتخاب رشته کردند و و بر اساس انتخاب رشته محل جدید قبولی برایشان اعلام شد . شما انتخاب رشته ای نداشتید که بررسی شوید..

اخه نتیجه من رو سایت نیاورد که ببینم قبول شدم یا نه تا برم انتخاب رشته کنم اخهههه...:-((  به هر حال شاید شانسی بود که از دست دادم..به هر حال خانم بهمنش من میخوام واسه ارشد خرداد اماده شم خوب بخونم ازتون کمک میخوام ...


سلام

جزوات علوم تحقیقات را می توانم بهت بدهم.

تلفن بزن

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- رحیم

سلام خانم بهمنش عزیز.خسته نباشید.میبخشید چطوری تو این قرصت کمی که مونده میتونیم ازآزادقبول شیم؟چطوربرنامه ریزی کنیم وچی بخونیم؟میخوام علوم دارویی قبول شم.تهران قبول نشم آزادنمیرم.


سلام

رحیم جان فرصت کم نیست . کلا باید خیلی درس بخوانی و عید جایی نروی.

سعی کن حتما جزوات علوم و تحقیقات را مطالعه کنی.

هر جا قبول شدی برو.

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی- میلاد

سلام  خانم بهمنش..من این ترم دیگه ترمه اخرم..میخوام از الان واسه ازاد شروع کنم وبخونم البته میدونم دیره. و اینکه پایه ام هم ضغیفه.باید چیکار کنم؟برنامه ای دارید؟؟


سلام 

من ١٢ ماه سال برنامه دارم . برنامه ی شما چیه ؟ 

اطلاعات کامل بنویس . 

با شماره ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ از ساعت ١١ تا ١٦ تماس بگیر.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- بیتا

سلام خانم بهمنش روز خوش 
میخواستم بدونم علوم دارویی مربوط به کدوم دانشگاه ها میشه یه توضیح کوتاه راجع به رشته بدید ممنون میشم

با تشکر


سلام

علوم دارویی رشته نیست . اسم یک دانشگاه است که در تهران ، خ قلهک قرار دارد . گرایشهای تکنو ، شیمی و میکروب را نیز دارد .


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- شمیم افتخاری

سلام خانم بهمنش عزیز
من تا به حال 2 تا پیغام براتون فرستادم و کلی هم باهاتون تماس گرفتم اما متاسفانه جواب ندادید
من واقعا به یک نفر متخصص نیاز دارم که راهنماییم کنه.

من خودم رشتم مهندسی شیمی هست واسه کنکور ارشد آزاد رشته علوم و فناوری نانو رو انتخاب کردم و متوجه شدم باید مجموعمو تغییر بدم و کتابای مجموعه شیمی رو بخونم که با مجموعه مهندسی شیمی فرق داره.میخواستم راهنماییم کنید تا خرداد که کنکور هست چه کتابایی رو بخونم و اینکه کدوم یک از موسسات واسه مجموعه شیمی خوب کار کردن که کتابای خلاصه بندی و تست و آزمونشون رو استفاده کنم.


شمیم جان

من مشاور مهندسی کشاورزی صنایع غذایی هستم .فقط و فقط


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- شمیم افتخاری

سلام خانم بهمنش عزیز
من تا به حال 2 تا پیغام براتون فرستادم و کلی هم باهاتون تماس گرفتم اما متاسفانه جواب ندادید
من واقعا به یک نفر متخصص نیاز دارم که راهنماییم کنه.

من خودم رشتم مهندسی شیمی هست واسه کنکور ارشد آزاد رشته علوم و فناوری نانو رو انتخاب کردم و متوجه شدم باید مجموعمو تغییر بدم و کتابای مجموعه شیمی رو بخونم که با مجموعه مهندسی شیمی فرق داره.میخواستم راهنماییم کنید تا خرداد که کنکور هست چه کتابایی رو بخونم و اینکه کدوم یک از موسسات واسه مجموعه شیمی خوب کار کردن که کتابای خلاصه بندی و تست و آزمونشون رو استفاده کنم.


شمیم جان

من مشاور مهندسی کشاورزی صنایع غذایی هستم .فقط و فقط