مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ساغر

متن نامهسلام من دانشجوی ارشد هستم و اساتید موضوع ویژگی کشکهای ایرانی نسبت به باقی مناطق داده اند اما نتوانستم منابع خوبی پیدا کنم میشد من را راهنمایی کنید .باتشکر


سلام

متنی را برایت در ادامه مطلب قرار داده ام. از این متن می توانی لغات تخصصی مورد نیازت را پیدا کنی.

أکر باز هم مشکل داشتی تماس تلفنی برقرار کن .

ادامه مطلب ...

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فرزانه

سلام خان بهمنش خوبین؟
خانم بهمنش لطف می کنین در مورد فشار مکش و فشار رانش و ... هر چیز مرتبط با این موضوع یه توضیح مختصر و کاملی در قسمت آموزش گام به گام وب بگذارین.
هر منبعی یه جور شکل  متفاوت در این زمینه داره! و کمی برای من گیج کننده است.
شاید دانشجوهای دیگه هم مشکل داشته باشن در این زمینه.
و دیگه اینکه فرمول های تجربی و طولانی..... قسمت مکانیک سیالات رو که فقط سه سال طول میکشه اونارو تو مغذم وارد و ثابت کنم رو با اجازتون گذاشتم کنار!!!! مثلا فرمول دستگاه ونتوری متر!
قربونتون برم .

بوووووووووووس


سلام " مغز " نه " مغذ " خانم مهندس !!!

توضیح مختصر کامل نمی شود ولی چشم .

دیکته هم تمرین کن ((:

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نیایش

سلام.من میخوام واسه کنکور ارشد شروع کنم اما نمیدونم از کجا و چه جوری؟


سلام

از ارسال دقیق اطلاعاتت برای من شروع کن .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - زینب

سلام خانوم بهمنش چرا نامه ی من تو سایتتون نمیاد تاجوابمو بگیرم.من فارغ التحصیل از دانشگاه علوم وتحقیقات تهران هستم میخوام برای آزادتهران بخونم اگه جزوه های خودمو بخونم کافیه ؟ریاضی وزبانم خوب نیس چیکارکنم؟برای شیمی مواد ومیکروبم بهم بگین چیجوری بخونم.(درضمن من جزوه های ... رو هم دارم)


سلام

شما که تهران هستی چرا تشریف نمی أوری دفترم ؟

جزوه هایت خوب هستند .

ریاضی و زبان کلاس بیا .

شیمی و میکروب را هر روز بخوان . میکروب بخش طبقه بندی مهمتر است . 

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - کامران

سلام خیییییلی ممنونم که انقدر سریع جواب دادین راستش امروز 1لحظه فکر کردم تو آمریکا و اروپام...
فقط من راجع به این جزوه ها هیچی نمیدون میشه یکم توضیح بدین و قیمت هاشو بزارین

این جزوان نسبت به جزوات پارسه خلاصه تر هستن؟

سلام

از تعریفت ممنونم . البته زیاد هم اشتباه نکرده ای این سرعت را به کمک ایفون اپل ٤ آمریکاست . البته أکر اینترنت أجازه می داد همیشه زود جواب می دادم.

پسرم کدام جزوه را می خواهی ؟ علوم تحقیقات ؟

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سارا

سلام. خسته نباشید. من قبل از عید درسمو تموم کردم دارم برای ارشد می خونم. فقط از جزوه های ... استفاده می کنم. اهل تبریز هستم. خواستم ببینم شما می دونید توی آذربایجان شرقی دقیقا کدوم شهرها آزاد ارشد صنایع غذایی دارند؟ تاجایی که من میدونم مراغه و تبریز داره و بین المللی جلفا که سراسری هست بقیه شهرها را نمی دونم. میشه راهنماییم بکنید. اینکه تا اردیبهشت چجوری بخونم بهتره؟ و اینکه کردم شهر رو بزنم احتمال قبولیم بیشتره؟(آزاد) منتظر ایمیلتون هستم. مرسی

سلام
عمان دانشکاههایی که کفتی این رشته را دارند.
جزوه هایت کافی نیست .
جزوه های علوم تحقیقات را هم تهیه کن . أکر خواستی من دارمشان.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - شالیزه

سلام

١-خوبین خانم بهمنش عزیز؟ امیدوارم که منو شناخته باشین از رو IP ، 

٢-به نظرتون آزاد در شهر بزرگ مثل تبریز که سال اولشه آورده، بهتره یا غیرانتفاعی خزر محمودآباد؟

 ٣- گرایش محمودآبادو مشخص نکردن ، گرایشش چیه؟ 

٤-از نیمسال بعد شروع میشه ؟ از نظر ادامه تحصیل کدومشون ارجحه؟ 

٥-شاگرداولای غیرانتفاعی می تونن بدون کنکور در دوره های دیگه مثل شبانه یا روزانه ادامه تحصیل بدن؟ 

٦-ضریب محاسبه غیرانتفاعی بیشتره یا آزاد؟ 

٧-پسورد بدین ممنون می شم. 

٨-رقابت رو میدونین که ابعادش غیرقابل پیش بینی هس!! خیلی ممنون. آزاد که امکاناتش در حال حاضر آب رفته....


سلام

١- بله ممنون. نه نشناختم

٢- خوب بودنش به شرائط شما بستکی دارد

٣- نمی دانم

٤- بله

٥- نه

٦- سؤالت را متوجه نشدم

٧- پسورد کجا رو بدم ؟

٨- نه قابل پیش بینی هست .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - کامران

سلام خسته نباشید
من دارم واسه ارشد صنایع غذایی میخونم می خوام حتما قبول شم (سربازی دارم)چند تا سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین..
1.تا چه رتبه ای میتونی قبول شی
2.در آزمون های ... رتبم بین 70 تا 90 به نظر شما خوبه؟

آسون ترین مطالب ریاضی که واسه خوندن وقت کمی میبرن چی هستن؟


سلام

١- زیر ١٥٠

٢- نه . بیشتر درس بخوان

٣- ماتریس - تابع - یک سؤال هم همیشه میاد که با حروف لغت مثلا ( ساختمان ) چند لغت با معنی و بی معنی میشه ساخت.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - لیلا

عزیزان من ، ادم یا یک کار را بدون ترس انجام می دهد یا می ترسد و انجام نمی دهد .

من نامه هایتان را در هر مورد منتشر می کنم اما خواهش می کنم حداقل ایمیل درستتان را برایم بنویسید و از کسی نترسید و مطمئن باشم قصدتان کمک به بقیه است و خصومت شخصی با کسی ندارید . این هم یک نامه دیکر در مورد مؤسسه ی پیپ !!! ( اسمش رو ببین !!! ) ((:


خانم بهمنش گل سلام . حالتون خوبه ؟

خانم بهمنش از شما خواهش می کنم پیغام من رو بگذارید ...
خانم بهمنش موسسه PIP کلاهبرداره به تمام معنا هست ...
تو رو خدا بگذارید این پیغام رو که همه بفهمن . من از همه خواهش می کنم که اگر هم به این موسسه رفتن بیان بیرون ... هنوز دیر نشده .
فقط ادعا دارن به خدا ...
حرومشون باشه پولهایی که می گیرن ...
استاداشون مزخرفه به خدا ...
تو رو خدا گول نخورید ....
فقط دعا میکنم موسسشون تعطیل بشه و یک راهی باشه که بتونیم ازشون شکایت کنیم .
همه دوستام ناراضین به خدا ... 

از همتون خواهش می کنم با خوندن این مطلب به همدیگه اطلاع بدبد که از این موسسه دزد فاصله بگیرن

-------------------

توضیح من :

بجه ها برای شکایت می بایست با هم متحد شوید و یک شکایت نامه ی کروهی بنویسید.

بعد به کلانتری محل تشکیل کلاسها ببرید .

انها می فرستنتان دادسرا.

انجا حدود ٢٥٠٠٠ تومان تمبر می خرید و می کذارید روی برونده.

بعد مدیر انجا را می خواهند و طرف سه روز وقت دارد بیاید . 

أکر نیاید حکم جلبش را می دهند .

أکر هم بیاید پولتان را پس می دهند . أکر تخلفاتش زیاد باشد تعطیل هم می شود .

أکر شکایت کردید به من هم خبر بدهید یکی دو نفر را می شنا سم که انها هم زیر نامه را أمضا می کنند.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - آنا

سلام خانم بهمنش
اگر اقدامی برای شکایت از pip بود لطفا من را هم در جریان بذارید چون 3 هفته پیش برای دوره فرمولاسیون هم بامن بد صحبت شد و هم پولم را خوردن.

با تشکر.


قابل توجه شیدا و لیلا !!!