کارشناسی ارشد صنایع غذایی

با سلام امسال دانشگاه گرگان کسانیکه مجاز به انتخاب رشته شده اند بصورت دانشجو پولی پذیرفته است لطفا در مورد گرایشهای مختلف ارشد راهنمایی بفرمایید مخصوصاگرایش جدید مهندسی مواد و طراحی صنایع غذایی که دانشگاه گرگان می پذیرد میگویند درسهای سختی دارد ایا صحت دارد باتشکر 

تکنولوژی مواد غذایی 

میکروبیولوژی مواد غذایی 

مهندسی مواد و طراحی  

مهندسی علوم و صنایع غذایی 

نه بابا چه سختی . 

ارشد قبول شدی باید درس بخوانی دیگر . تنبلی که نمی شود کرد . 

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

chera dg.,man pishraft kardam


az 96 shodam 58.

khodam kam khondam,vali jaye pishrafte bishtaram dashtam.
az ghablam ba shoma kar karde bodam payam ghavi bood.
mercii
 

اگر می شدی ۶ یا ۱۶ یا ۲۶ پیشرفت حساب می شد . ان موقع سه چهار روز می رفتی دانشگاه . سه چهار روز هم گردش و تفریح . امسال چی این همه وقت داشتی .

فارسی بنویس

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سر کار خانم بهمنش سلام
واقعا از آشنایی با وبلاگتون خوشحالم
من کارشناسیم سال 89 تموم شد کنکور همون سالم نه سراسری نه آزاد قبول نشدم پارسالم که درگیر سربازی و مشکلاتش بودم اصلا شرکت نکردم
الانم به دلیل همین مشکلات سربازی فقط بعد از ظهرا وقت دارم واسه خوندن راستش به سراسریم زیاد امیدی ندارم اما میشه راهنماییم کنید که واسه قبولی تو آزاد چجوری و به چه روشی بخونم
ممنون
 

سلام آفرین به شما که سربازی می روی  

بله حتماْ کمکت می کنم . دو سه روز صبر کن .

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام خانم بهمنش عزیز
من رتبه ام ۵۹ علوم و تحقیقات شده به نظرتون تو تکمیل ظرفیت جایی قبول می شم ؟
شما می دونید علوم وتحقیقات چند نفر از ممتازین رو برمی داره ؟و اینکه ممتازها برای ترم بهمن انتخاب می شن ؟ 

اگر خود علوم تحقیقات قبول نشوی اهواز . 

همه ی ممتازین خودش را برمی دارد .  

بله

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

be nazare shomaaa parseh sabte nam konam ???
bekham be raveshe shoma dars bekhonam bayad che kar konam ?
age mishee komakam konid
 

نظر من در مورد اونجا رفتن منفی است .

بچه هاش قبول نمی شوند و برای آزاد اصلاْ‌ جواب نمی دهد . 

برای شروع با روش من دو روز صبر کن .

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام و خسته نباشید خانم بهمنش
میدونم سرتون شلوغه ببخشید این همه مزاحم میشم
جوابتون رو خوندم شاید خوب توضیح ندادم.
راستش اگه تکمیل ظرفیت آمل رو قبول بشم که با کله میرم...ولی اونوقت من تا اسفند که کلاسها شروع بشن 5 ماه وقت دارم،نظر خودم اینه که تا اون موقع بجای (ببخشید) ول گشتن تو خونه! برای سراسری حسابی بخونم و در صورت قبولی ،بعدا از آمل انصراف بدم.
واقعا دوست دارم نظر شما رو بدونم. 

تلفنی هم گفتم . 

عزیزم شما قبول می شوی در این ۵ ماه زبان انگلیسی بخوان و به کلاس زبان برو . سراسری قبول شدن ساده نیست و گاهی به امید آن ماندن هم اتلاف وقت است .  زیاد فرقی هم نمی کند.

زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان - زبان  

صد دفعه از رویش بنویس !!!

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام خسته نباشید فرموده بودید بگم برای چه دانشگاهی برنامه ریزی میخوام.راستش من هدفم فقط سراسریه.خوشبختانه وقت دارم برای خوندن فقط منتظر برنامه ریزی هستم.بی صبرانه منتظر راه اندازی سایتتون هستم. 

هدفت بزرگه هممت هم باید بزرگ باشه . خیلی باید درس بخوانی .  

به زودی راه اندازی می شود .

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام خانم مهندس میشه لطفا بگید که تکمیل ظرفیت شهر قدس امسال کجا است؟ممنون میشم  

خود شهر قدس فکر نمی کنم جای دیگه بفرستند .

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام خسته نباشید خانم بهمنش.من تازه با وبتون آشنا شدم.شما گفته بودید تا آخر شهریور وب سایتتون راه اندازی میشه پس چی شد؟میشه بگید تا اون موقع چیا رو بخونیم؟ممنون 

 

سلام عزیزم چند روز دیگه هم صبر کن .

کارشناسی ارشد صنایع غذایی

با سلام و خسته نباشی به شما خانم بهمنش  بنده درسم را در مقطع کارشناسی به اتمام رسانده و خدمت سربازی را نیز تمام کرده ام و قصد دارم ادامه تحصیل دهم و میخواهم در دانشگاه تهران یا تربیت مدرس قبول  شوم درس خواندنو دوست دارم به نظر شما آیا قبول شدن در دو دانشگاه فوق تضمین شغلی دارد یا نه؟ یا بایستی به دنبال کار برم .اگه میشه بنده رو راهنمایی کنید با تشکر فراوان. 

 

عجب سوال عجیبی ! 

حتی اگر در دانشگاه هاروارد هم درس خوانده باشی شما باید به دنبال کار بروی !!! 

گذشت آن زمانی که کار به دنبال آدمها می آمد . 

کلاْ عجیب صحبت می کنی ! 

فکر می کنی قبول شدن در دانشگاه تهران یا تربیت مدرس چقدر راحت باشد ؟ 

باز هم گذشت آن زمان که بچه ها دانشگاهشان را تعیین می کردند . الان باید هرجا قبول شدی با کله بروی .  

کلاْ کار کردن به درس خواندن ربطی ندارد . اگر عرضه داشته باشی کار پیدا می کنی . اگر آدم صادقی باشی در کارت باقی می مانی و اگر تلاش کنی در کارت پیشرفت می کنی .  

الان دوره ای نیست که به شغل ایده آل فکر کنی . همینکه بتوانی پولی به دست بیاوری که بتوانی هزینه زندگی دو نفر را بپردازی انسان موفقی به شمار می روی .