مشاوره ارشد صنایع غذایی - مهتا

سلام خانم بهمنش عزیز،بابت سایتتون واقعا ازتون متشکرم.
من دانشجوی ترم دوم کارشناسی ارشد- تکنولوژی هستم که دانشگاه نور(بهمن 92) قبول شدم. 
البته این دو ترم رو میهمانی گرفتم و علوم تحقیقات درس خوندم(و ترم دیگه رو هم میهمانی میتونم بگیرم)
میخوام امسال دوباره ارشد شرکت کنم و تهران قبول بشم. برامم خیلی مهمه...
چه جزواتی رو بخونم که حتما تهران قبول شم.
ممنون میشم کمکم کنید


سلام

جزوات علوم و تحقیقات را بخوان .

اگر اردیبهشت امسال کنکور میدادی حتماً قبول می شدی.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی_ سحر

 صنایع غذاییم میخواستم برای ارشد ازاد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی شرکت کنم .میخواستم ببینم رشته خوبی هست اخه علاقه دارم به این رشته فقط میترسم

سلام

رشته ی خوبی است به شر ط آنکه روی کار کردن داشته باشی . 

شرکت کننده زیاد دارد و سخت است،

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - وهاب

سلام خانم بهمنش خسته نباشید 
می خواستم بدونم دانشگاه ازاد یاسوج از لحاظ رتبه نسبت به دانشگاه ازاد سروستان بهتر هست یا نه. 
ممنون می شم جواب بدید

سلام

خیر مزیتی ندارند فقط یاسوج مرکز استان است .

دوستان و داوطلبان کنکور آزاد :

جهت انتخاب رشته ی کنکور ارشد دانشگاه آزاد با این وبلاگ مکاتبه نمایید.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - ندا

احترام :
استاد من ندا ... هستم . باهاتون تماس گرفته بودم برای خرید جزوات آزاد . من یادم رفت بگم من ساکن تبریز هستم . مبلغ  رو واریز کردم . امیدوارم مبلغ پست کفایت کنه وگرنه هرچقدر اضافه تر باشه واریز میکنم . ممنونم از محبتتون . 

سلام قابل شما رو نداشت . 

در صورت بروز مشکل با شما تماس می گیرند .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مینا

سلام خانم بهمنش 
خیلی خیلی ازتون ممنونم واقعا لطف کردید 
یه عالمه دوستون دارم


سلام

خواهش می کنم ! ان شاء الله کار مناسب پیدا می کنی ، مرا مطلع کن .

راههای تماس


راههای تماس با من :

١) مکاتبه با وبلاگ

٢) شماره تلفن های : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ و ٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١

از ساعت ١١ الی ١٦


مدت انتظار برای پاسخ به پیغامهایتان : یک الی هفت روز

رزومه نویسی - مینا احمدی - شماره ملی ات رمز یادداشت است

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - محمد


سلام خانم مهندس. میشه چندتا موضوع پایان نامه پیشنهاد کنید؟ با این توضیح که گرایشم تکنولوژیه (ارشد)، همه مباحثو علاقه دارم. 

به زودی برایت می فرستم 

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - پایان نامه

سلام
..... هستم دانشجوی ارشد صنایع غذایی
موضوع پایان نامه من (روش های مختلف ....) هستش. به علت نداشتن وقت کافی نیاز به کمک در این رابطه هست.
لطفا با شماره تلفن .... تماس بگیرین

در ضمن اگه به توافق برسیم 2/3 تا از هم کلاسیایه دیگه هم هستن منتظر تماستون هستم به زودیه زود


سلام 

به همکارانم می گویم با شما تماس بگیرند .