کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نیلوفر

بهمنش عزیز. میخاستم راهنماییم کنین من امسال میحام واسه ارشد شرکت کنم میخاستم ارشد بهداشت موادغذایی بخونم چون بازارکارش نسبت به صنایع غذایی فک کنم خو ب باشه میشه راهنماییم کنین و بگین تصمیمم درسته یانه.؟؟در ضمن ازاد ارشد بهداشت وموادغذایی کدوم شهرا داره؟؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدین


سلام

به نظر من اصلا خودت را محدود نکن و کلیه ی کنکورهای صنایع غذایی را شرکت کن حتی آزاد.

سوالات و پاسخهای تسریحی دکتری صنایع غذایی ٩٤ سراسری

برای دریافت سوالات و پاسخهای صد در صد تشریحی آزمون دکتری صنایع غذایی ٩٤ سراسری، تا آخر خردادماه با قسمت تماس بامن وبلاگ مکاتبه نمایید .


مشاوره ارشد و دکترای صنایع غذایی

دوستان عزیز

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکترا

برای عضویت در گروه وایبریه من لطفا نام و شماره خود را در قسمت تماس با من ارسال نمایید تا از انواع خدمات بهره مند گردید.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - احمد رضا و سحر ١٣٧٠-صفری

پاسخهای کوتاه :

احمد رضا : متاسفانه احتمال ضعیف است اما غیر انتفاعی ها را انتخاب کن .

خانم سحر ١٣٧٠:

با ostadgroup@yahoo.comمکاتبه کن.

صفری : روزانه و شبانه شانس نداری ، غیر انتفاعی ها و خود گردانها را انتخاب کن.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - الناز

سلام خانم بهمنش خسته نباشید در طول دوران تحصیلم همیشه. از راهنمایی شما هم تلفنی هم از سایت استفاده کردم.من بهمن ماه امسال با معدل کل19.47فارغ التحصیل شدم ولی متاسفانه فکر میکردم نیمسال دوم جذب ارشد میشوم با معدل .برای همین. برای ورودی ارشد 94ثبتنام نکردم.و از طرفی درگیر امتحانات ترم بودم .متاسفانه تا الان تمدید ثبتنام هم نیومده .به نظر شما راهی برای ثبتنام بدونه کنکور وجودوجود داره?خیلی ممنون از راهنمایی شما.

سلام

متاسفانه فکر نمی کنم راهی باشد با اینحال با سازمان سنجش در میان بگذار .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - الناز

میشه لطف کنید شمارتونو بدید برای خرید سوالای کنکور میخواستم مزاحم بشم

سلام

اختیار دارید .

٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧- ٠٢١٧٧٨٠٩٧٥١

از ساعت ١١ الی ١٦

مشاوره ارشد صنایع غذایی - آرزو

سلام خانم بهمنش عزیز.خیلی سعی کردم با شما تماس بگیرم.من از شاگردای شما بودم و در آزمون ها تون شرکت میکردم.به لطف خدا رتبه ام 53 شده.از زحمتهایی که برای من کشیدید ممنونم.ایا با این رتبه روزانه مشهد میکروبیولوژی قبول میشم؟تو دفترچه نوشته گرایش زیست فناوری یا فناوری مواد،با این ها اشنایی ندارم.دوستم ارشد تکنولوژی مواد غذایی میخونه اما همچین چیزی تو دفترچه نیست.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

سلام

تبریک عرض می کنم .

بهت تلفن می زنم .