نمره تراز شهرهای مختلف در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مطمئنم این مطلب چیزی است که جز در وبلاگ من در هیچ کجای دنیا نمی توانید پیدا کنید !!!  

 

قابل توجه کسانی که قبل از انتخاب شهر به توصیه های من توجه نکردند و درس نخوانده شهرکرد  را انتخاب نمودند !!!  

حالا دیدید چرا می گویند به حرف بزرگترها گوش بکنید ؟!

۰ 

۰

ردیف

         

                 شهر

نمره آخرین نفر انتخاب اول

رتبه آخرین نفر انتخاب اول

1

علوم و تحقیقات

۷۰۴۶

24

2

شهرکرد

6495

30

3

شهرقدس

6301

30

۴

آمل  

6213

30

۵

ورامین 

6005

30

6

سبزوار

5664

24

7

قوچان

5649

28

8

دامغان 

5498

۳۰

تعدادی سوال شیمی مواد ( مبحث آب )

 اگر در مورد مبحث آب از شیمی مواد این ۱۰ سوال را بتوانید جواب بدهید می توانید مطمئن باشید که این مبحث را بلد هستید . 

( سوالات در ادامه مطلب )

ادامه مطلب ...

تاثیر طعمها بر یکدیگر

در این مقاله از تاثیر طعمهای مختلف بر یکدیگر آگاه می شوید . مقاله را در ادامه مطلب مطالعه کنید :

ادامه مطلب ...

کاسب استاد نما

اگر خواننده دائمی وبلاگ من باشید حتماً از دیدن این تیتر تعجب کرده اید چرا که من همیشه از کلیه اساتید تقدیر می کنم و بچه ها را هم به احترام اکید به آنان دعوت می نمایم اما متاسفانه چند سالی است که با دانشجویانی روبه رو می شوم که از نظر بنیه علمی بسیار ضعیف هستند و با پیگیری این مسئله به نتایج تاسف آوری رسیده ام که لازم دیدم آنها را برای شما عنوان کنم تا اگر دانشجو هستید حواستان جمع باشد . 

من کاملاً واقف هستم که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهریه های کلانی برای ادامه تحصیل پرداخت می کنند . تعدادی از آنها در هفته چندین بار کیلومترها از خانه دور می شوند و در جاده های برون شهری به مسافرت می پردازند و خانواده های آنها نیز زیر فشار مالی و نگرانی برای فرزندان دور از خانه خود دچار زحمت فراوان می شوند .  

اما تحمل این همه رنج برای آن است که فرزندشان حداقل در دانشگاه چیزی یاد بگیرد و با دست پر به خانه برگردد . اما متاسفانه در سالهای اخیر دانشگاهها رغبت زیادی به جذب اساتید حق التدریسی پیدا کرده اند .   

تا اینجای کار مورد تائید من نیست اما لطمه از آنجا آغاز می شود که تعدادی از این به اصطلاح اساتید برای پر کردن جیب هایشان به دانشگاه آمده اند . البته منظور من دریافت مبلغ حق التدریس در کلاس دانشگاه نیست بلکه این مدرسان نه چندان گرامی به جای تدریس و آموزش سرفصلهای دانشگاهی کلاس درس را محلی برای تبلیغ کلاسهای بی محتوای کنکور و حتی پخش بروشورهای تبلیغاتی سراپا دروغ خود می کنند !  

 

                                                

واضح و مبرهن است که در چنین شرایطی دانشجویان از کلاس درس بهره ای نمی برند و متاسفانه حتی بچه ها به من گفته اند که این مدرسان به دانشجویانی که در کلاسهای خارج از دانشگاه آنان شرکت کرده اند نمره درسی بیشتری می دهند !!! 

 عزیزان من شما به عنوان دانشجو باید آگاه باشید و مطمئن هستم چنانچه دانشجوی دانشگاه آزاد مخصوصاً واحدهای دانشگاهی اطراف تهران ( به ویژه ورامین - آمل و شهریار ) هستید حتماً‌ تعدادی از این به ظاهر اساتید را در کلاس درس دیده اید .  

بدانید که کسی که وجدان کاری ندارد و در کلاس درس به جای تدریس ، کلاسهای کنکور و فوق برنامه خود را تبلیغ می کند انسان درستی نیست و مطمئن باشید کسی که از تدریس عادی خود عاجز است نمی تواند برای کنکور شما کاری انجام دهد .  

بنابراین توصیه من این است اگر با چنین مواردی در کلاس درس مواجه شدید و دیدید که استادی وقت تدریس را به تعریف و تمجید از کلاس کنکورش اختصاص می دهد حتماً این مطلب را با رئیس گروه مربوطه در میان بگذارید .  

 

                                                   

من بنا را بر آن گذاشته ام تا آنجا که می توانم با این افراد مبارزه سختی را انجام دهم زیرا به چشم دیده ام که دانشجویان زیادی از این مسئله ضربه خورده اند بنابراین اگر شما هم جزء کسانی هستید که از این روند به هر ترتیب لطمه دیده اید موضوع ، محل و زمان آن را برای من بفرستید تا من در پیگیری های خود از آن استفاده کنم .