مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی فرزین

سلام خانوم بهمنش خسته نباشید
از اینکه این همه اطلاعات مفید در اختیار ما میزارین ممنونم .من یه راهنمایی کوچولو میخواستم اگه زحمتی نیست.
من از مهر امسال شروع کردم واسه ارشد ریاضیم خوبه ولی زبان وقتم کفایت نمیکنه که بخونم واسه درصد بالا چیکار کنم که بتونم زبانم رو در حدی که همه میزنن نگه دارم.تافل رو هم خوندم کلمه هاشو بلدم ولی باهاش نمیشه تستهای کنکور را حل کرد.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. 

 

کاریش نمی تونی بکنی . فقط منفی نزن و به جایش شیمی موادت را تقویت کن ۸۰ به بالا بزنی .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی شقایق

سلام دانشجو ترم اول ارشد هستم ولی از قبول شدنم پشیمان شده ام  استادمان درس نمی دهد هر جلسه یکی از دانشجویان باید کنفرانس بدهد باید کلی در اینترنت جستجو کنیم ولی مطلب کمی پیدا میکنیم دررابطه با موضوعاتی که به دانشجویان میدهد مانده ام چکار کنم اینهمه هزینه برای ثبت نام کرده ام شما سایتی را سراغ دارید به ما کمک کند دررابطه با تهیه مطلب جدید برای صنایع غذایی گرایش مهندسی مواد باتشکر 

 

خودم  

هرچی می خوای بگو بدهم برایت پیدا کنند . 

به بقیه هم بگو . 

البته مشقتان را نمی نویسیم .کمکتان می کنیم.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - شبنم

با سلام
میخواستم بدونم شما جزوه های دانشگاه علوم و تحقیقات رو (جدیدشو) دارین و اگه دارین قیمتش چنده تا من تهیه کنم.
پیشاپیش از شما کمال تشکر را دارم
 

 

سلام 

در فروشگاه داریم . 

www.parsiyansg.ir 

www.maryambehmanesh.ir 

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی رحمانی

سلام خانم بهمنش فکر کنم شماره۷۷۸۰۹۷۵۱قطع شده. باهاتون کار دارموچطور میتونم باهاتون تماس بگیرم 

 

نه عزیزم وصله  

ولی تراکم مراجعه کننده زیاده برای همین همیشه اشغاله . 

۱۲-۱۶ تماس بگیر یا شماره ات را برایم بنویس من به شما زنگ می زنم .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی -فاطمه مشاور

سلام خانم بهمنش عزیز عیدتون مبارک یکی از دوستام تازه میخواد شروع کنه بخونه واسه ارشد اونم سراسری خودشم میدونه که تقریبا دیر شده اما میخواد شانسشو امتحان کنه از من راهنمایی خواسته که چه مباحثی رو بخونه که مهمترن ....در حد اطلاعاتم کمکش دادم اما درسی مثل اصول نگهداری رو واقعا نتونستم بگم....کتاب دکتر فاطمی رو داره به نظر شما کجاها رو بخونه؟؟؟ واقعا ازوبلاگ و کمکاتون ممنونم ای کاش خود من زودتر باهاتون آشنا میشدم....منتظر راهنماییتون هستم. 

 

سلام عزیزم 

مشاوره دادن به دیگران یک مسئولیت سنگینه اینو می دونی ؟ 

کمک خوبه اما مثلاْ‌ اگر دوستت دندونش درد بگیره تو باید بری اونو بکشی ؟! 

به هر حالا عزیزم بهش بگو اصول نگهداری پارسه بخونه و تستهای سالهای گذشته را هم جواب بده . فاطمی سنگینه برای الان مناسب نیست .

برای آزاد دیر نشده . هر دویتان شانس آزاد را دارید

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی -سما

سلام خانم بهمنش عزیز از کتابهای تستی چی توصیه میکنید؟ کتاب تست برای میکروب شیمی و اصول تکنولوژی جداگانه سراغ دارید؟ جامع تستهای کنکور چی؟  

 

۱۹ سال کنکور کارشناسی ارشد سجاد عبدی بد نیست . 

در فروشگاه هم داریم . 

www.parsiyansg.ir

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ساناز

 سلام مجدد خدمت شما سوالی داشتم شاید برای شما عجیب باشه من میخوام از الان بشینم فقط واسه سراسری بخونم ایا میشه قبول شد؟2بار امتحان دادم شیمی مواد و میکروب کمی بلدم (نیاز به کمی مرور دارم)ریا ضی و زبان ضعیفم(در حد صفر) با توجه به این شرایط اگر شب و روز درس بخونم امید هست؟تازه از سرکار بیکار شدم میخوام بخونم ممنون از شما  

 

سلام ساناز جان  

عزیزم من می توانم برایت برنامه ریزی ای انجام دهم که تا 15 دی تکنولوژیها را یک دور دوره کنی . 

در مورد قبول شدن هیچکس نظر نمی دهم مگر اینکه از او امتحان بگیرم . 

یک ازمون تعیین سطح در فروشگاه دارم بخر نتیجه اش معمولاً درست است . 

اگر هم از من برنامه ریزی می خواهی اعلام کن . 

در هر حال شروع کن به درس خواندن . دیر نیست .

من دوباره آمدم !!!

salam chera dige javab bacheharo nemidid yani az kareton dast keshidid? 

 سلام بچه ها  

من دوباره برگشتم  !!! 

راستش به خودم مرخصی داده بودم . 

آخه می دیدم که بی حوصله شده ام و تمرکزم بر روی مشکلات بچه ها کمتر شده . 

سوالات تکراری هم زیاد شده . 

بچه ها اگر صفحات وبلاگ را ورق بزنید جواب 80-90 درصد از سوالاتتان را پیدا می کنید . 

اما می دانم که تنبلی می کنید و پرسیدن دوباره سوال برایتان راحتتر از جستجو است ! 

خوب برویم سراغ جوابگویی مجدد به سوالات .

مشاوره کارشناسی ارشد مینا

سلام خانم بهمنش عزیز
اگه بخوام دانشگاه فردوسی مشهد قبول شم باتوجه به اینکه ریاضی رو هم نمیخوام بزنم درصدام باید در چه حد باشه؟ از اینکه اینقد دلسوز هستین تشکر میکنم سایتتون هم عالیه
دوستتون دارم  

 

سلام 

چه خوش اشتها !!! 

خوب این خیلی عالیه که اینقدر بالا می پری ولی برای قبولی در فردوسی باید خودت را خفه کنی !!! 

باور کن ترازش خیلی بالاست . 

کلاْ باید بالای ۵۰٪ بزنی . میکروب یا شیمی هم ۷۰-۸۰ 

تو هم عالی هستی  

منم دوستت دارم

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی س.ج

سلام
باز من مزاحم شدم
می خوام ارشد شرکت کنم رشته خودم بیشتر دوست دارم سراسری قبول بشم ولی بعید می دونم بشه چون سر کار میرم.
جزوهای پارسه رو دارم یه کتاب تستم خریدم،دارم جزوه پارسه رو میخونم ولی نمیدونم چی بخونم بیشتر ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

با تشکر 

سلام  

عزیزم من منابع را در سمت راست وبلاگ در قسمت عناوین نوشته ام . 

کتابها و جزوات مورد نیازت را هم در فروشگاه گذاشته ام . 

چقدر درس خوانده ای ؟ 

چیا خوانده ای ؟ 

به آزمون هفتگی و مشاوره نیاز داری یا نه ؟ 

با توجه به اینکه کار می کنی و وقتت نسبت به بچه های دیگر محدودتر است توصیه می کنم از مشاوره ی هفتگی من استفاده کنی . 

باز هم خوشحالم که نظرت عوض شد و تغییر رشته نمی دهی !