مشاوره کارشناسیارشد صنایع غذایی - علی

با سلام خدمت  خانم بهمنش جا داره ازتون تشکر کنم قرار است من نیمسال دوم وارد رشته علوم و صنایع غذایی بشوم در دانشگاه ازاد این رشته دوست دارم ولی از بازار کارش خبری ندارم خیلی سر درگمم ایا بازار کار دارد اگر دارد چه جوری است و در چه مقطعی است ممنون می شوم ادرس ایمیلم رو براتون گزاشتم ممنون


سلام

- مشاوره به شرکتها

- کار در کارخانجات

- شرکتهای وارد کننده مواد اولیه و افزودنی

- تدریس

- اداره استاندارد

- اداره نظارت 


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - اسرا

سلام 
مرسی از زحمت های که واسه ما میکشید

یه سوال داشتم واسه تماس و مشاوره گفتن ازتون باید از قبل باهاتون هماهنگ کنیم؟


سلام عزیزم

خیر شما می توانید همه روزه از ساعت ١١ الی ١٦ با شماره ٠٢١٧٧٨٠٩٧٥١ تماس بگیرید .

یک شماره ایرانسل هم هست ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ 

اشتباهات رایج در استفاده از روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل دارا بودن چربی‌های غیراشباع، سالم بوده و موجب کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی می‌شود.

به گزارش ایسنا، متخصصان آمریکایی اظهار کردند: با وجود سالم بودن این روغن برخی افراد روش استفاده و نگهداری از آن را نمی‌دانند و جهت بهره‌مندی از مزایای آن باید از پنج اشتباه اجتناب شود.

- خرید روغن زیتون سبک به دلیل ذخیره کالری: روغن زیتون سبک به دلیل تصفیه شدن دارای طعم متفاوتی است. البته صرفا با مشاهده برچسب «سبک» نمی‌توان نوع روغن زیتون با کالری کم را تشخیص داد.

- پخت و پز با روغن زیتون خالص: برخی بر این باورند که استفاده از روغن زیتون خالص تنها برای تزیین غذا، سالاد و دیگر غذاهای بدون نیاز به پخت استفاده می‌شود؛ در حالی که این روغن زیتون دارای دود کمتری است. این نوع روغن زیتون بسیار خالص است و فواید سلامتی بسیاری دارد و استفاده از آن برای سلامت قلب بهتر از دیگر انواع روغن زیتون است.

- روغن زیتون با طعم تلخ: تلخ شدن طعم روغن زیتون به معنای از بین رفتن و فاسد شدن آن نیست، بلکه به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های موجود در آن است.

- نگهداری آن در کنار اجاق گاز: هرگز روغن زیتون را در کنار اجاق گاز نگهداری نکنید. گرما موجب خراب شدن سریع روغن زیتون می‌شود. آن را داخل شیشه‌های تیره و در مکان خنکی دور از نور مستقیم قرار دهید.

- ذخیره‌سازی بیش از اندازه: روغن زیتون را نباید مانند دیگر روغن‌ها به میزان زیادی خریداری کرد. نگهداری آن نهایتا به مدت ۶ هفته است.

آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 و دوره بیستم المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتربرای آن دسته از داوطلبانیکه تا این تاریخ (25/8/93) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا روز چهارشنبه مورخ 28/8/93 بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 و دوره بیستم المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نمایند.

ضمناً با توجه به اینکه بر اساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی و دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تعداد محدودی از رشته‌ها، گرایش‌ها، عناوین دروس امتحانی و ضرایب مربوطه، تغییراتی انجام شده است، تغییرات مورد نظر در قالب اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای شماره 1 آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1394، از ساعت 18 روز دوشنبه 26/8/93 بر روی سایت اینترنتی سازمان قرار داده می‌شود که لازم است داوطلبان، حتماً از مفاد آن اطلاع یافته و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

٧٧٨٠٩٧٥١

دانشجویان گرامی

نمی دانم چرا این سیمکارت ایرانسل مشکل پیدا کرده و پیغام خاموشی می دهد

فعلا تا اطلاع ثانوی فقط با ٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١ تماس بگیرید .

از ساعت ١١ تا ١٦

مشاوره ارشد صنایع غذایی / بابک عریانی

با عرض سلام.

پیشاپیش ممنونم از اینکه بهم جواب میدید.من کاردانی علوم آزمایشگاهی خوندم.بیشتر از ده سال هم سابقه ی کار دارم.برای ادامه ی تحصیل نمی خوام توی این رشته ادامه بدم.به نظرتون اگر صنایع غذایی کشاورزی بخونم می تونم کاری برای خودم راه بندازم؟بخصوص که تعدادی واحد مشترک هم داریم که می تونه هم پوشانی کنه و جلوم بندازه؟یا برم شیمی کاربردی؟لطفا نظرتون را بگین خیلی برام اهمیت داره.سپاسگزار


سلام 

صنایع غذایی از شیمی کاربردی بهتره !

به دلیل درخواستهای مکرر دوستان

مشاوره در تهیه مطلب جهت سمینار . پایان نامه و...

برای دانشجویان ارشد و دکترا انجام می پذیرد

مکاتبه با : 


ostadgroup@yahoo.com

و یا همین وبلاگ

مشاوره ارشد صنایع غذایی - زهره

سلام خانوم بهمنش عزیز/ یکی دوروز بیشتر تا ثبت نام ارشد نمونده و من هنوز نمیدونم رشته های شناور یعنی چی... تو دفترچه کنترل کیفی رو دیدم آیا فقط تهران این رشته رو داره؟


سلام

١) یعنی علاوه بر رشته اصلی خودت که صنایع غذایی هست ، یک رشته دیگر هم امتحان بدهی .

٢) امتحان رشته شناور یک روز قبل از کنکور صنایع غذایی است .

٣) تعداد شرکت کننده کمتری دارد

٤) خیر سایر شهرها هم دارد و احتمالاً ظرفیت باز هم زیاد شده است .

ارشد صنایع غذایی - داوری

 سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما.
اینجانب دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی علوم وصنایع غذایی هستم.درصورت امکان یک تلفن تماس به من بدهید تا سوالاتم را ازشما بپرسم.
با تشکر

09373030837

از ساعت ١١ تا ١٦

مهبودیان


با سلام داتشجوی ترم اخر ارشد صنایع غذایی ام برا درس سمینار دو میخواستم ببینم کسیو سراغ دارین که ......
منو دکتر رجایی معرفی کرده  
ممنون میشم کمکم کنین .
سلام
چند تا مقاله برایت پیدا کردیم
با ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ تماس بگیر