مشاوره ارشد صنایع غذایی - ناهید مشایخی

باسلام دخترم کارشناسی صنایع غذایی خونده برای ارشد میتواند در رشته هنر گرافیک یا نقاشی یا معماری و.. شرکت کند با تشکر
سلام
بله با هر مدرک کارشناسی می توان هر رشته ای در ارشد شرکت کرد.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- بابک

با سلام 
می خواستم در زمینه پنیر سنتی سرمایه گزاری کنم. خودم مهندس مکانیک و ساکن تهران هستم ولذا نیاز به مشاور حرفه ای در این زمینه دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید چه متخصصی مناسب همکاری با من است. در ضمن اگر کسی را می شناسید لطفا معرفی بفرمایید. اگر شخص بومی آذربایجان غربی باشد که چه بهتر. 
با سپاس 
سلام
با آقای دکتر رجائی مکاتبه کنید .
Www.ftc.blogsky.com

مشاوره پایان نامه ارشد صنایع غذایی - سحر

با سلام و وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه 
راستش من برای نوشتن فصل های پایان نامه م به مشکل برخورد کردم و بنا به اینکه فرصت کمی تا آخر شهریور دارم نمیدونم چیکار کنم. ازونجایی که دوستام کارنوشتنشونو بیرون دادن و هزینه بره و من مقدور به پرداخت هزینه نیستم خواستم کمکم کنید. ممنون میشم
سلام ممنون
یعنی مطلب داری و نمی توانی فصل بندی کنی ؟
اگر اینطور است بهترین کار این است که به کتابخانه ی دانشگاه بروی و دو تا پایان نامه ی مرتبط با موضوعت را قرض بگیری و با توجه به آنها فصول پایان نامه ات را تنظیم کنی .