مشاوره ارشد صنایع غذایی - فرزانه

سلام خوبید؟ خانم مهندس عزیز من به علت مشکلی که برام پیش اومده بود نتونستم تا الان برای ارشد بخونم . الان تصمیم دارم برای ازاد بخونم .با توجه به اینکه شاغلم هستم به نظرتون امیدی هست برای علوم داروویی قبول شدن از الان بخوام بخونم؟ دیر شده نه؟ 
من جزوات علوم تحقیقاتو از شما قبلا خریدم اما نتونستم بخونم. 
میشه یه راهنمایی کنید ببینم چی کارکنم؟ امسال یا ساله دیگه؟

سلام دیر نیست 

جزوات علوم و تحقیقات را مطالعه کن . با فروشگاه تماس بگیر 09373030837

مشاوره ارشد صنایع غذایی

با سلام.خیلی فکرم مشغول اینه که برای کنکور ارشد امسال چه درصدایی برای قبولی بزنم.میشه لطفا بهم بگیم برای کسی که معدلش 15 هست،اگه بخواد رتبه زیر 30 بیاره باید چه درصدایی برای هر درس بزنه؟ 
لطفا ریز درصدارو اعلام کنید.خیلی واجبه.با تشکر.

سلام

شیمی و میکروب بالای 70/ تکنو بالای 40 / اصول مهندسی بالای 50-40/ ریاضی و زبان بالای 30 

مشاوره ارشد صنایع غذایی

با سلام.خیلی فکرم مشغول اینه که برای کنکور ارشد امسال چه درصدایی برای قبولی بزنم.میشه لطفا بهم بگیم برای کسی که معدلش 15 هست،اگه بخواد رتبه زیر 30 بیاره باید چه درصدایی برای هر درس بزنه؟ 
لطفا ریز درصدارو اعلام کنید.خیلی واجبه.با تشکر.

سلام

شیمی و میکروب بالای 70/ تکنو بالای 40 / اصول مهندسی بالای 50-40/ ریاضی و زبان بالای 30 

کارشناسی ارشد صنایع غذایی - میترا

سلام من امسال دارم ارشد صنایع میدم اما رشته کارشناسی این نبوده میشه لطف کنید بهم منابعی رو معرفی کنید که بتونم پایه رو واسه سال اینده قوی کنم چون فقط سراسری میخوام و امسال نمیارم.ممنون

قسمت منابع را مطالعه کن .


مشاوره ارشد صنایع غذایی - مریم

سلام خدمت شما خانم بهمنش و همچنین با عرض تشکر خدمت شما که اینطور دلسوزانه به سوالات پاسخ میدهید 
خانم بهمنش میخواستم بدانم با داشتن کارشناسی شیمی کاربردی با معدل 17.5 می توانم به رشته علوم تغذیه در دانشگاه دولتی در ارشد تغییر رشته دهم ناگفته نماند که خواهرم لیسانس مهندسی پزشکیست و می تواند در درسهایی مانند اناتومی و فیزیولوژی کمکم کند

سلام

با هر لیسانسی می توان هر فوق لیسانسی شرکت کرد .درس خواندن برای تغذیه شاید راحت باشد اما قبول شدن بسیار دشوار و رقابت شدید است .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی -

سلام خانوم بهمنش . 
اگر من توی کنکور امسال این درصد ها رو بزنم جای برای دانشگاه دولتی شبانه یا روزانه دارم . 
میکروبیولوژی 40 
ریاضی 0 
شیمی مواد 55 
زبان 8 
اصول مهندسی وطراحی 50 
تکنولوزی 50 
خیلی ممنون میشم اگه جوابم رو بدین ؟ 

جیکار کنم تابتونم ریاضی رو بزنم .پایه ریاضیم ضعیفه ؟
سلام بعید است تکنو را بیشتر از میکروب بزنی ! این درصدها را از کجا آورده ای ؟ به جای حدس و گمان سوال درسی بپرس . روی ریاضیه سراسری زیاد تکیه نکن چون سخت است ، همینکه منفی نزنی عالی است .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نسیم دارمی

با سلام و احترام 
اینجانب نسیم دارمی برای انتخاب جنس بسته بندی یک نوع مواد روغنی نیاز به مشاوره دارم . می خواستم بدونم شما به عنوان یک صاحب نظر صنایع غذایی چه جنسی را پیشنهاد می دهید .لازم به ذکر است این نوع روغن در دمای عادی جامد است ولی با کمی تغییر دما به صورت مایع در می اید. پیشاپیش ازهمکاری شما متشکرم
سلام
١- آیا باید به صورت جامد به دست مصرف کننده برسد یا مایع یا مهم نیست ؟
٢- آیا با دمای بدن به حالت مایع در می آید ؟
٣- مصرف صنعتی دارد یا دارویی یا غذایی ؟
....
سربسته یک چیزی می گویی و جواب کامل می خواهی ؟ من نمی توانم اینطوری نظر بدهم . اگر سکرت است در سایتهای شرکتهای بسته بندی سرچ کن . در مورد سوالات کنکوری ات در خدمتت هستم .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - عرفان

سلام و خسته نباشید کارتون عالیه 
اگه امکانش هست یه پروپزال صنایع غذایی در اختیارم قرار بدید که بدونم چه شکلیه ممنون
سلام
ممنون از تعریفت . پسرم فرمت پروپوزال در دانشگاههای مختلف متفاوت است . به وبسایت دانشگاهت مراجعه کن و فرمت را ببین . فکر نمی کتم کسیرحاضر باشد پروپوزالش را در اختیار کس دیگری قرار بدهد .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- دختری بیچاره

سلام عزیزم

لطفاً ادبیات نامه ات را ویرایش کن تا قابل انتشار باشد و بتوانم به آن پاسخ بدهم .