مشاوره ارشد صنایع غذایی-نیلوفر

سلام.خسته نباشید .من برای ارشد کتاب ..... غذایی رو گرفتم میخونم .کتاب خوبیه ؟ .چطور میتونم جزوات علوم تحقیقاتو بگیرم؟ قیمتش چقده ؟ مرسی
سلام
تویسنده اش کیست ؟
از ساعت ١١ تا ١٦ تلفن بزن و از فروشگاه سوال کن :٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی - آتریسا

سلام خانوم بهمنش 

من تازه تصمیم گرفتم که امسال کنکور شرکت کنم 
میکروبیولوژی تهران آزاد می خوام 
وقتم هم کاملا آزاد هستش با خوندن جزوه های علوم تحقیقات می تونم قبول بشم ؟؟

سلام
اگر پایه درسی ات قوی باشد بله
ولی اگر درست ضعیف است اول باید پایه ی درسی ات را قوی کنی ولی به هر حال هرکاری که می خواهی بکنی زود باشد فرصت کم است .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-صبا

سلام خانم بهمنش
جزوه های علوم تحقیقات به صورت کامل و خوانا از کجا میتونم تهیه کنم من زیاد زمان ندارم به نظرتون میرسم واسه اردیبهشت تمومش کنم یا اون درسایی که مهمتره رو بخونم؟3>
سلام
عزیزم من این جزوات را دارم همه روزه از ساعت ١١ تا ١٦ - ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧
چهارشنبه و پنجشنبه از ١٦-١٥

مشاوره ارشد صنایع غذایی- صبا

سلام میشه راهنماییم کنید من میخوام علوم تحقیقات شیمی مواد قبول شم.جزوه های پارسه رو خوندم +فاطمی پارسال دامغان شیمی قبول شدم. به نظرتون امسال میتونم تهران ..؟
سلام
بدون خواندن جزوات علوم تحقیقات خیر

دوستان عزیزم گرفتار ارسال مقاله به چند کنگره ی علمی هستم.  به زودی پاسخ تمام نامه هایتان را خواهم داد . 

به وبلاگهایی که مدرسان شریف را تبلیغ می کنند توجه نکنید ، چون یک مشت سودجو و فرصت طلب گردانندگان آن هستند. 

Ssss.آدرس ایمیلت رمز یادداشت است

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.