مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ساسان متانت

سلام خانم مهندس یک شرکتی تو تهرانه به نام 

عطا افرین که دوره هارو برگزار میکنه سرم را گول زدن و رفتم از آنجا مدرک گرفتم و مدرکش تقلبیه و کلاس کنکور هم گذاشتن ولی چون یک بار سرم را گول زدن برای کلاس کنکور رفتمpip ;i که تو صادقیه هست اونجا هم پولم را خوردن ولی اخیرا یک شرکتی رو بچه ها به من معرفی کردن که تو کرجه به نام ... دوستام خیلی خوب ازش تعریف کردن و گفتن یه مدیر خانومه جوون و با وجدانی داره به نظرتوم چه کار کنم حقیقتش میترسم دیگه ا عتماد کنم ولی حتما احتیاج دارم دوره هارو بگذرونم .آیا شما میشناسیدشون؟


سلام

در مورد بد بودن pip قبلا بجه ها پیغام داده بودند . چه دوره ای می خواهی ببینی ؟ 

مشاوره مشاغل - راضی

سلام خانم بهمنش، یک سوال خیلی ضروری در مورد ترکیبات بعضی از مواد غذایی دارم، اگه لطف کنید جوابمو بدید واقعا ممنون می شم. راستش خواهر زاده من بخاطر بیماریی نادری  که داره نباید روغن بخوره، میخواستم بپرسم اگه توی پخت یک محصول روغن استفاده بشه، حتما روی بسته بندی ، توی ترکیبات نوشته می شه!؟ مثلا توی ترکیبات گندم حجیم شده و یا گز  روغن ننوشته، میتونم مطمئن باشم که مثلا درمورد گندم حجیم شده بجز چربی خود گندم ، روغن دیگه ای وجود نداره!؟ 


سلام برای تهیه گندم برشته روغن مصرف میشه . 

برای اطمینان باید از محصولات اسم و رسم داری استفاده کنید که طبق مقررات بسته بندی صنایع غذایی اطلاعات تغذیه ای رو کامل روب بسته بندی درج می کنند اما کارکاههای در پیتی !!! اهمیتی به این موضوع نمی دهند .

موادلازم برای تولید گز :

ـ شکر ـ آب ـ بادکا ـ سفیده تخم مرغ -گلاب-مغزپسته 

(  بادکا یا گلوکز شیره سیب زمینی است که برای مصارفی همچون تهیه انواع سوغاتی های ایران بکار می رود.مثل گز و نوقا و ریس و راحت الحلقوم و ... اما بیشترین مصرف را در بین خانم برای تهیه خمیر فوندانت دارد که از این خمیر برای درست کردن گل های خوراکی و روکش کیک استفاده می شود.)

مشاوره مشاغل - نورمحمدی

سلام. خسته نباشید
من تولید کننده هستم و چند سوال از خدمت شما داشتم . امیدوارم محبت کرده و راهنمایی فرمایید
1.آیا رنگ ویلتون غیرمجاز است؟

2.من با شربت اضافه مانده از نبات شاخه، آبنبات قیچی درست میکنم ولی آبنبات ها به همدیگر میچسبند و یک تکه میشوند .

. برای رفع این مشکل چکار باید بکنم


باتشکر


سلام

جواب سوال اول -،خیر غیر مجاز نیست و اکر آمریکایی اصلش را بیابی خیلی هم خوب است اکا تقلبیهایش مورد دارند و من می توانم برایتان خوبش را بخرم ..

جواب سوال دوم - 

 

ساخت آبنبات برای هم‌وطنان شمال کشور به خاطر داشتن رطوبت هوا باید به صورت برشته انجام شود.

ساخت آبنبات برای هم‌وطنان شرق و جنوب کشور باید به صورت ملایم (نرم) تهیه شود، به دلیل موقعیت آب و هوایی در بجنورد می‌طلبد تا آبنبات به صورت ملایم و غیر برشته تهیه شود.

اکر ابنبات از شیره‏ نبات ساخته شودطعم خوبی نخواهد داشت.

جوهر لیمو برای جلوگیری از بلور شدن و ایجاد چسبندگی است

از امولسیفایر هم می توان استفاده نمود

نقش امولسیون کننده ها

1) ایجاد ترکیبات پیچیده با نشاسته2) انجام واکنش متقابل با پروتئین ها3) اصلاح کننده های چسبندگی

4) ایجاد کف5) تغییر تبلور6) شکستن امولسیون با فرونشاندن کف7) پراکندگی


تلفن مشاوره : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ از ساعت ١١ الی ١٦


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- 444

سلام میخواهم با معمولی خوندن در زاد ورامین و تکمیل ورامین قبول شوم شانسی دارم قبول شوم ازاد ورامین یا تکمیل ورامین مرسی


سلام

حداقل یکی دو تا از جزوه های علوم تحقیقات و نمونه سوالات سالهای قبل را تهیه و مطالعه کن . در نامه ی بعدی اسمت را بنویس.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ستاره

سلام .وقت بخیر. یکی از استادای ما راجبه موضوع تاثیر فرآیند فشار بالا بر روی آب چغندر مطلب خواسته.میخواستم کمکم کنید. میخوام موضوع پایان نامه مو هم رو همن موضوع کار کنم. ممنون میشم کمکم کنید .[:S003


سلام

اولاً که | راجع به | صحیح است . 

توضیح :

فرایند فشار بالا به عنوان روشی نوین در فراوری مواد غذایی، جایگزین بسیار مناسبی برای روش های معمول نگهداری مواد غذایی از جمله استریلیزاسیون حرارتی است. در روش فشار بالا، با انتخاب شرایط مناسب فرآیند، ضمن غیر فعال سازی سلول های رویشی و اسپورهای باکتریایی و در نتیجه تولید محصوالت غذایی پایدار، امکان کاهش اثرات فراوری بر خواص محصول فراهم می شود. به علت استفاده از فشارهای بالا، طی تراکم آدیاباتیک بخار آب در دماهایی پایین تر از نقطه جوش، نرخ انتقال حرارت افزایش می یابد. در چنین شرایطی، اثر تخریب کنندگی حرارت بر روی میکروارگانیسم ها بیشتر می گردد. علاوه بر سترون سازی کامل، محصولات فراوری شده نسبت به محصولات حرارت دیده، دارای کیفیت بالاتری هستند و از لحاظ بافت، طعم و حفظ مواد مغذی مطلوب تر می باشند. تأثیر استریلیزاسیون با فشار بالا بر رنگ نیز، به نوع محصول وابسته است و تعیین شرایط مناسب فراوری جهت حفظ رنگ ضروری است. مطالعات نشان داد که تغییرات رنگی در دو روش استریلیزاسیون با فشار بالا و حرارت، تقریباً یکسان است. 

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- 444

سلام  ببخشید جواب سوالات ازاد 91 دارید لطفا تو سایت بزارید جایی گیر نمیاد و ما دسترسی به جاب نداریم مهمه اگر ادم درس معمولی بخواند شانس در ازاد دارد و در تکمیل طرفیت ورامین شانسی دارد.


سلام 

جواب سوالات ازاد از سال ٨١ تا ٩٠ را دارم با جواب تشریحی به قیمت ٧٠٠٠٠ تومان + هزینه ارسال

معمولی درس بخوانی جای معمولی قبول می شوی ،

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ایدا

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم ارشد صنایع غذایی هر گرایشش 4 ترمه؟دوره ی دکتری چند ترمه؟ و اگر دکتری بگیریم از نظر شغلی و درامد در چه سطحی هستیم  سپاس فراوان


سلام

دکتری سه ترم درس دارید .معلومه که سطحش بالاست !!!


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مانیا

سلام خانوم بهمنش من دانشجوی ترم اخر صنایع غذایی هستم از امتحان ارشدم راضی نبودم خواستم منو راهنمایی کنید به نظر شما با این اوضاع وخیم بازار کار، بهتر نیست که به جای ادامه تحصیل به فکر شغل باشم منظورم اینکه به جای یکسال پشت کنکور موندن


سلام

اصولا کسانی که این طرز فکر را دارند و درسشان را نمی خوانند بعد از سه جهار سال پشیمان می شوند.

درس و کار دو مقوله ی جدا از هم هستند و ربطی به هم ندارند . ممکن است یک ادم بیسواد کار و بار خوبی داشته باشد ولی یک دکتر بیکار باشد .

اکر تصمیم به درس خواندن داشتی باز هم نامه بنویس.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مانیا

سلام خانوم بهمنش من دانشجوی ترم اخر صنایع غذایی هستم از امتحان ارشدم راضی نبودم خواستم منو راهنمایی کنید به نظر شما با این اوضاع وخیم بازار کار، بهتر نیست که به جای ادامه تحصیل به فکر شغل باشم منظورم اینکه به جای یکسال پشت کنکور موندن


سلام

اصولا کسانی که این طرز فکر را دارند و درسشان را نمی خوانند بعد از سه جهار سال پشیمان می شوند.

درس و کار دو مقوله ی جدا از هم هستند و ربطی به هم ندارند . ممکن است یک ادم بیسواد کار و بار خوبی داشته باشد ولی یک دکتر بیکار باشد .

اکر تصمیم به درس خواندن داشتی باز هم نامه بنویس.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نرکس

سلام خانمم بهمنش عزیز میدوارم حالتون خوب باشه من یه بار دیگه هم واسه شما پیام گذاشتم میشه کتاب تست خوب واسه شیمی مواد معرفی کنید  خودم واسه پایان ترم فاطمی میخونم اما میخوام تست ام کار کنم میشه جدیدترین منابع ارشد واسم میل کنید ممنننننننننننننننننون


سلام

کتاب خاص تست شیمی مواد وجود ندارد . کتابهای موجود قاطی هستند .

باید کتاب تست سوالای کنکور را بخری. 

کامی به سوی کارشناسی ارشد خوب است  ، نوشته مسعود جعفری