مشاوره مشاغل - نورمحمدی

سلام. خسته نباشید
من تولید کننده هستم و چند سوال از خدمت شما داشتم . امیدوارم محبت کرده و راهنمایی فرمایید
1.آیا رنگ ویلتون غیرمجاز است؟

2.من با شربت اضافه مانده از نبات شاخه، آبنبات قیچی درست میکنم ولی آبنبات ها به همدیگر میچسبند و یک تکه میشوند .

. برای رفع این مشکل چکار باید بکنم


باتشکر


سلام

جواب سوال اول -،خیر غیر مجاز نیست و اکر آمریکایی اصلش را بیابی خیلی هم خوب است اکا تقلبیهایش مورد دارند و من می توانم برایتان خوبش را بخرم ..

جواب سوال دوم - 

 

ساخت آبنبات برای هم‌وطنان شمال کشور به خاطر داشتن رطوبت هوا باید به صورت برشته انجام شود.

ساخت آبنبات برای هم‌وطنان شرق و جنوب کشور باید به صورت ملایم (نرم) تهیه شود، به دلیل موقعیت آب و هوایی در بجنورد می‌طلبد تا آبنبات به صورت ملایم و غیر برشته تهیه شود.

اکر ابنبات از شیره‏ نبات ساخته شودطعم خوبی نخواهد داشت.

جوهر لیمو برای جلوگیری از بلور شدن و ایجاد چسبندگی است

از امولسیفایر هم می توان استفاده نمود

نقش امولسیون کننده ها

1) ایجاد ترکیبات پیچیده با نشاسته2) انجام واکنش متقابل با پروتئین ها3) اصلاح کننده های چسبندگی

4) ایجاد کف5) تغییر تبلور6) شکستن امولسیون با فرونشاندن کف7) پراکندگی


تلفن مشاوره : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ از ساعت ١١ الی ١٦