مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی. باران

سلام خانم مهندس. حالتون چه طوره؟
برای ارشد ازاد از کی شروع کنم بخونم به نظرتون خوبه؟
و امسال رو چه جوری ارزیابی کردید؟ من جزوات علوم تحقیقات و دارم.
فقط اونو بخونم؟

سلام
ممنونم
شما چطوری ؟
دانشگاه آزاد امسال محشر بود که قول می دهم یک تفسیر طولانی از کنکورش را برایتان  بنویسم !
اگر پایه ی درسی ات قوی نیست علاوه بر جزواتی که داری به جزوات تکمیلی هم نیازمند هستی .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - مرضیه

سلام خانم بهمنش خسته نباشید من لیسانس شیمی دارم ارشد میخام رشته صنایع غذایی شرکت کنم منابع رو میدونم اما نمیدونم کتابا و جزوات کدوم انتشاراتو باید تهیه کنم?..... و..... خاهش میکنم راهنماییم کنید کمی استرس دارم من این رشته رو خیلی دوس دارم اما نیاز دارم که کسی که با این رشته آشناس راهنماییم کنه خاهش میکنم راهنماییم کنید
سلام 
اول اینکه خواهش ، می خواهم - بعضی لغات فارسی خوا نوشته می شوند اما خا خوانده می شوند .
خواندن - خواهر - خواهش ...
پوران پژوهش عمراً
اولی که نام برده بودی نرمالتره.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - الهه

سلام خسته نباشین من دانشجوی مهندسی صنایع غذایی هستم .لطف کنین یه منبع شیمی که بیس صنایع غذاییه به من معرفی کنین .آیا با مدرک مهندسی صنایع غذایی میتونم ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی شرکت کنم؟
سلام
کتاب دو جلدی آقای دکتر حامدی .
بله

مشاوره به دانشجویان ارشد - آرش

خانوم دکتر سلام 
دانشجوی پردیس علوم تحقیقات سنندجم واسه انتخاب موضوع پایان نامه یه جورایی گیر کردم 
و بازم دست به دامن شما  

کار در شاخه های لبنیات و محصولات تخمیری رو هم دوس دارم (البته نه اینکه از بقیه بدم بیاد) و برای به چالش کشیده شدن هم آمادم 
لطفا اگه میشه راهنماییم کنید مرسی
سلام
اینها موضوعات جدیدی هستند :
١- ماست بستنی
٢- انواع دسرها با پایه ی شیر ( دَنِت رو دیدی )
٣- شیر سویا ( البته یه کم قدیمی شده )
٤- پنیرهای رنگی ( قرمز شده با انواع بری ها و یا سبز رنگ شده توسط پسته )

مشاوره ارشد صنایع غذایی - پویا

سلام خانوم بهمنش؟
بارتبه 470 غیر انتفاعی قبول میشم.توی تکمیل ظرفیت چی اون چی قبول میشم؟اخه پارسال تکمیل ظرفیت نزدیک 50نفر بود.تا چه رتبه ای احتمال داره تکمیل ظرفیت قبول بشه؟ از پارسالیا خبر دارید تا چه رتبه ای تکمیل ظرفیت قبول شدن. .ممنون 
مرسی

سلام متاسفانه احتمال کمی داری.

سلام خسته نباشین خانوم بهمنش 
سوالای کنترل کیفیت از کجا میشه دانلود کرد؟
سلام
فعلاً  بیرون نیامده . اگر گیر آوردم تقدیم می کنم.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی. دانشجو

سلام خسته نباشید 
ببخشید رشته ایمنی و بهداشت مواد غذایی که هنوز نتایجش اعلام نشده،مگه همون آزمون وزارت بهداشت نیست؟ 
خانم سحر گفتن رتبه شون 63 شده،این کدوم آزمونه؟ 
اون آزمونی که یک روز قبل از آزمون ارشد دولتی برگزار شد چی بود؟کجا باید ثبت نام میکردم؟ 
سلامت و پیروز باشید 
خدانگهدار
سلام
اون آزمونی که یک روز قبل از آزمون ارشد دولتی برگزار شد همین بود ، خوابی ؟؟!!
این رشته را می توانستی به صورت شناور انتخاب کنی . مربوط به وزارت علوم بود . ازمون بهداشت مربوط به وزارت بهداشت است و کلاً در فصل دیگری برگزار می شود و ربطی به ازمونهای وزارت علوم ندارد. متوجه کردی ؟!

عزیزان من به زودی پاسخ تمام نامه های تلنبار شده را می دهم . 

راستش بعد از کنکور آزاد بچه هایم حسابی رفته بودم توی استراحت !!!

با تحلیل کنکور آزاد برمی گردم !

مشاوره ارشد صنایع غذایی - فرحناز محمدی

سلام روز شما بخیر من ارشد مواد غذایی میخونم 10 سال سابقه کار در صنعت روغن وسس دارم خوشحال میشم باشما همکاری کنم قبلا هم از راهنمایی های شما استفاده کردم. 
باتشکر-فرحناز محمدی
سلام 
عزیزم من چطور می توانم به شما کمک کنم یعنی چه کمکی از دست من برای شما ساخته است ؟

مشاوره ارشد صنایع غذایی -سحر

سلام این درصد های من زبان 10% - ریاضی -2.2 -شیمی 46.67% - میکروب 32% - تکنولوژی مواد غذایی 24.44% - اصول مهندسی 22.67 رتبه 595 معدل موثر 17.03 

رشته بهداشت و ایمنی موا غذایی زبان 12.22 - میکروب 48.89 - اصول نگهداری 37.78 - شیمی مواد غذایی 27.78 بهداشت و کنترل کیفی 22.22 رتبه 63 

یک سوال دارم اینه که به من گفتید حتما قبول میشم اونم روزانه شهرکرد یا اهواز در صورتیکه در کل کشور 52 بیشتر نمیخواد ااخه چطوری من قبول میشم


سلام
فکر می کنی رتبه ی یک تا ده این رشته ، صنایع غذایی کشاورزی قبول نمی شوند و همه ی پذیرفته شدگانوفوراً ثبت نام می کنند ؟!