مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - زیبا

سلام خانم بهمنش
من آزاد ساری قبول شدم و ثبت نام کردم
اصلا هم خوشحال نیستم چون حق من با تراز 6400 علوم تحقیقات بود نه ساری
ولی کاری نمیشه کرد
فقط یه سوال دارم:
تکمیل ظرفیت محمود آباد غیر انتفاعی بهتره یا آزاد ساری؟
چون اگه بزنم محمود آباد قبولم به احتمال خیلی زیاد

اگه لطف کنید جوابمو امروز بدید ممنون میشم


سلام

تبریک می کویم . ٦٤٠٠ خیلی بالا نیست.محمود آباد بهتره .

دوره ی امادکی دکترای من شرکت کن . برای مقاله باید از الان اقدام کنی .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سعیده

با سلام 
من لیسانس شیمی کاربردی دارم و مدت 3 سال است که در کارخانه بسته بندی خشکبار مسئول فنی و راهبر تیم ایمنی هستم.

تصمیم دارم برای رشد کاری ام ارشد صنایع غذایی بخونم میتونم در این زمان باقی مانده موفق بشم و با توجه به اینکه دارم تغییر رشته میدهم مشکلی در دروس پیدا نخوام کرد ؟ در ضمن برای ارشد از جزوات ... استفاده میکنم 


سلام

بله تلفن بزن . تا ازاد با من دو بار دوره می کنی .


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - حانیه

دوستون دارم 
عکسهای معماری زیبا بود ،عکسهای شب
تاریخشون مال خیلی وقت پیشه اما شگفت انگیزبود.
مخصوصا اون تصویرشب که نوش ،جمال یک رعدرونشون میده ،تنها با قامتی کشیده، تودل شب وصل به آسمون و کنار دریا
اون جمله تونم خیلی زیبا بود چون یکی از رشته های تحصیلی ام تو دانشگاه معماری بوده دوست دارم در این مورد هم بنویسم 
من انسانهایی رو که دوست میدارند، دوست میدارم
برقرارباشیدانشاءالله، پنجره های باغ نگاهتون مهندسی ترازهرلحظه باشه انشاءالله / فدای شما 
راستی منم درس میخونم ودرس ودرس

منظم درس خوندن و دوست دارم از حضورقشنگ تون سپاسگذارم و خدارو شاکرم


سلام عزیزم

شیطون ، قسم حضرت عباس رو باور کنم یا دم خروس رو ؟ أکر درس می خوانی تو وب جه کار می کنی ؟

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مصی

با سلام خدمت خانم بهمنش،من تازه با شما آشنا شدم (در حد نیم ساعت). تصمیم دارم ارشد شرکت کنم سراسری وآزاد . میدانم برای سراسری خیلی وقت کم دارم و با توجه به اینکه شاغلم می خواستم راهنمایی کنید که در این وقت کم کدام مباحث رو براش وقت بذارم بهتره؟(نظر خودم اینه که دستچین کنم وهمه رو نخوانم)اصلا شانسی برای قبولی با این ذیغ وقت دارم؟ممنون از راهنما هیهای مفیدتان.


سلام

دستچین و میان بر نداریم . باید همه درسهایت را بخوانی . برای قبولی در أزاد دیر نشده .

دکترای صنایع غذایی - آوا

سلام خانم بهمنش عزیز من امسال ارشدصنایع غذایی علوم تحقیقات (۰ ...) قبول شدم وثبت نام هم کردم بااینکه من دانشجوی زرنگی بودم ولی خیلی دلهره دارم که نتونم اینجاهم جزبهترین باشم اخه حس میکنم باکارشناسی خیلی متفاوت است آخه اساتیدبااین همه منابع ومقالات ادم میترسونن خواهش میکنم راهنمایم کنید نگرانم


سلام

تبریک می گویم . 

جَو گیر شده ای ، خوب می شوی . خبری نیست . هر کس کاری بدهد  راهنمایی ات هم می کند .

اگر موضوعی دادند در موردش اطلاعات نداشتی از من سؤال کن .

اگر قصد قبولی در دکترا را داری تلفن بزن . دکترا مثل ارشد نیست از سال اول باید دست به کار شوی و مقدمات مصاحبه را اماده کنی .

٧٧٨٠٩٧٥١


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - دنیا مرادی

سلام خانوم بهمنش من از یکی از دکترای صنایع غذایی بابت منابع پرسیدم و ایشان فرمودن که جزوات اساتید اصفهان ومشهدو علوم تحقیقات رو بخونم  ایا این کار جواب میده

من یه دخترم نمیتونم برم شهرهای دیگه این سایت ها که این جزوه ها رو میفروشن ایا قابل اعتماده


سلام

برای أزاد اماده می شوی یا سراسری ؟

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ساناز

سلام خانوم بهمنش گل.
ممنون به خاطر جوابتون.
خوب با اجازتون من جزوه های علو تحقیقات رو میخوام.
شیمی که فاطمی رو میخونم.و کتابشو دارم.
زبان هم جزایری رو میخوام ریاضی هم مدرسان رو.
واسه بقیه جزوه علوم تحقیقات رو میخوام.
راستش برام سخته بیام تهران.اگر لطف کنید وبگید.
هزینه ها چقدر میشه و من به چه حسابی پرداخت کنمشون برای دریافت کتابا ممنون میش.
امیدوارم حجمشون خیلی زیاد نباشه وقابل درک باشن.

ممنون که وقت میزارید.


سلام

تلفن بزن ٧٧٨٠٩٧٥١

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - باران

با سلام متولد69مدرک کارشناسی صنایع غذایی از دانشگاه ازاد شهرضا91دارم.میدونم کمی دیره ولی قصد دارم برا ارشد سراسری بخونم.جزوات ارشد .... رو تازه گیر اوردم.چون مباحث سختن خیلی کند پیش میرم(مثلا توی3ساعت4صفحه شیمی مواد خوندم)لطفا خواهرانه کمکم کنید.ممنون


سلام 

باشه ولی دقیقا بکو چه کمکی از من بر میاد ؟

سرعت کم چند تا علت دارد که مهمترینشان عبارتند از : :

١- پایین درسی ضعیف .

٢- عدم تمرکز .

٣-اضطراب

اینها را برطرف کنی سرعتت بالا می رود .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی -فاطمه مولایی

با سلام 
تراز و رتبه دانشگاه صنعتی اصفهان در دروس این رشته صنایع غذایی چندباید باشد؟:
1- صنایع لبنی
2- تکنولوژی روغن وغلات
3- کنسرو سازی
4- تکنولوژی قند
5- اصول نگهداری

6- میکروبیولوژی مواد غذایی

سلام

عزیزم اصفهان دانشگاه خوبی است . کلیه دروس بالای ٥٠ . تکنولوزیها همه با هم یک درس هستند  با ضریب ٤ .

میکروب ضریب ٢ که باید بالای ٧٠ بزنی .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی -فریبا

سلام خسته نباشین ببخشین امسال هم ازاد از گوشت سوال میدن؟ از تکنولوژی ها کدوم درسها کم مییاد؟


سلام از از گوشت سؤال می دهند . اصول نکهداری و کنسرو هر کدام ٥ تا ولی برای قبول شدن باید همه را بخوانی . کلک نزن .