کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سرکار خانم سلام.
من چندین با به اینجا مراجعه کرده ام و از راهنمایی هایتان در جنبه های مختلف استفاده کرده ام.
بل اخره تصمیم گرفتم با شما تماس بگیرم.
من لیسانس صنایع غذایی دارم.
3 ساله نه در سراسری و نه در آزاد قبول نمیشم.غیر انتفاعی هم خوندم.زبان و ریاضی را هم هیچ وقت نزدم.درصد های دیگرم هم خیلی کم به 50 برسد.من کلا از اول جزء خوب های کلاس بوده ام اما کنکور را نمی توانم رد کنم.البته همیشه برای کنکور از جزوات پارسه خوانده ام نه کتاب.
به نظرتان امسال هم بخوانم؟اگر بله چطور؟ و از کجا؟
در صورت موافقت با تغییر رشته چه رشته ای را پیشنهاد می کنید که راحت تر از صنایع غذایی باشد؟
با سپاس 

 

سلام علی آقا  

خوشحالم که توانسته ام کمکت بکنم 

علی آقا اگر تهران هستی در جلسات مشاوره من شرکت کن . تضمین می کنم که در رشته خودت قبول شوی . 

کلاْ من با تغییر رشته صد در صد مخالفم چون احتمال قبولیش صفر است . 

با شماره ۷۷۸۰۹۷۵۱ تماس بگیر