مشاوره کارشناسى ارشد صنایع غذایى - صابر

من رتبه دو امسال را کسب کردم
درصدامو میذارم شاید ب درد کسی خورد
ریاضی حدودا 60
شیمی 68
میکروب 50
تکنو 56
طراحی 66
دانشگامم گرگان
فقط ی توصیه داشتم اونم اینکه بچه ها سعی کنن جزوه طراحو بخونن.لطفا طراحانو اگه میشناسید معرفی کنید.من تا اونجا ک میدونم و نتیجه گرفتم
غلات دکتر اعلمی و دکتر پیغمبر دوست(تمام سوالات پوشش داده شد.گاها ذکر میشه کدیور اما تمامی سوالات سالاهی اخیر مال این دونفره.کسی اگه جزوات ایشونو بخونه قطعا همینو خواهد گفت)
لبنیم فقط خسروشاهی کفایت میکنه.جزوه قدیم و جدیدشو بخونید تقریبا کامل پوشش میده امرم نیاز بیشتری دارین کتابم بخونید

طراحی و مهندسیم ک شاهدی در درجه اول و در درجه دوم دکتر جعفری گرگان.کتاب مدرسانم شدیدا توصیه میکنم.نوشته دکتر قاضی

صابر عزیز 

سلام

آفرین به تو که این رتبه ی عالی را کسب کردى و آفرین که اینقدر مهربان و خیرخواه هستی !!!

امیدوارم همیشه موفق و موید باشی پسر خوب و بامعرفت !!!!


مشاوره ارشد صنایع غذایى - مطهره

رو تموم کردم و هنوز هیچ اقدامی واسه شروع درسای ارشد نکردم مثلا قصد داشتم از تابستون شروع کنم ولی نمیدونم از چه درسی و چجوری شروع کنم.به راهنمایب و مشاوره نیاز دارم شدیییید

سلام

با خرید کتاب و جزوه شروع کن.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیر

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سیما

سلام خانم بهمنش من امسا ل با رتبه 290شد سال اولم بود که شرکت کردم من می خواستم بدونم مطالب رو چه جوری به خونم که فراموش نکنم بخصوص میکروب شیمی مواد رو و بخصوص مهندسی که مساله ش فراموش میشن؟


سلام

رتبه ات بد نیست.

باید بدانم الان چه جوری می خوانی !

تماس بگیر .٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١

مشاوره ارشد صنایع غذایى -لیلا

سلام
خسته نباشید. من دانشجوی رشته صنایع غذایی ترم شش دانشگاه پیاو نور تبریز هستم و 12واحدم مانده است.قصد شرکت در رشته خودم را دارم نمیدانم از چه زمانی و با کدام موسسه شروع کنم. ایا از کدام موشسه بهره بیشتری میتوانم ببرم .......یا ....... سپاسگذار میشوم که در این زمینه راهنمایی بفرمایید


سلام

فقط جزوه خریدارى کن و به هیچ کلاسى نرو . مى خواهى سر کلاس میکروب بنشینى ؟؟؟؟ فقط آزمون هفتگى بده .

آزمونهاى من را شرکت کن .

خودت درس بخوان . بعضى از شاگردان من اصلا رشته کشاورزى نبودند !


مشاوره ارشد صنایع غذایى - مهدى

سلام خانم دکتر خسته نباشین.من دانشجوی رشته کشاورزی گرایش ترویج هستم پارسال برای ارشد رشته صنایع غذایی شرکت کرده بودم رتبم ۲۵۰بود وفقط بسته .... رو خونده بودم بنظرتون جزوه ی تکمیلی از کجا تهیه کنم جزوه هایی که تو فروشگاه صنایع غذایی هستن مناسب هستن؟


سلام

رتبه ى خوبى آورده اى . همان جزوه ها را بادقت بیشتر بخوان .

مهر ماه با من تماس بگیر .

مشاوره ارشد صنایع غذایى - بابک

سلام چند بار پیام میگزارم با رتبه.... بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی میتونم قبول بشم؟

سلام

متاسفانه احتمال کمى دار د.

مشاوره پایان نامه صنایع غذایى - نغمه

سلام خسته نباشید.برای پایان نامه ......پروبیوتیک بهتره یا تاثیر پروبیوتیک در .....اگه موضوع جالبی هم هست بفرماید. ممنون


سلام

پروبیوتیک در .... به نظر من مطالب بیشترى دارد . اما موضوع خیلى کلى است . باید با استاد راهنمایت مشورت کنى .

مشاوره ارشد صنایع غذایى - فرشته

سلام
عصر گرم تابستونیتون بخیر

من دانشجوی ترم 6 صنایع غذایی هستم و از الان دارم برای کنکور ارشد اردیبهشت 95 میخونم،تو جمع دوستان دانشگام که از نظر سطح درسی یکی هستیم وقتی قرار میگیرم همه از اینکه چقدر جلو هستن و سخت دارن برای کنکور میخونن حرف میزنن و این باعث شده من تمرکزم رو از دست بدم و از خودم ناامید بشم،به نظرتون چطوری میتونم جلوی افکارمو بگیرم؟ایا دور شدن ازشون تا کنکور ارشد کار درستیه؟


سلام عزیزم

یه کم کار دوستانت عجیبه !

معمولا بچه هایى که جدى براى کنکور درس مى خوانند به کسى چیزى نمى گویند !

درس خواندن مهم نیست ، یادگرفتن مهم است ،

آیا دوستانت جزوه هاى درست را مطالعه مى کنند ؟'

آیا تحت نظر مشاور هستند ؟

آیا از شرایط کنکور باخبرند ؟

احتمالا جواب تمام این سوالات منفى است ،

حس رقابت خیلى خوب است ، از آنها دور نشو ولى خودت را بهتر کن و چیزى نگو .

با من تماس بگیر قول مى دهم دو  سه سر و گردن از آنها بالاتر بروى !!!!

مشاوره ارشد صنایع غذایى - اسماعیل

با سلام ، من رتبه ام در ارشد ۹۴ شده ۴۱ با درصد های زیر 
ریاضی و زبان سفید 
شیمی ۵۵
میکروب ۵۸ 
تکنولوژی ۵۶
اصول مهندسی ۶۸ 
خواستم بدونم دانشگاه تربیت مدرس قبول میشم 

با تشکر

سلام

آفرین بر تو با این رتبه ی عالی !

فکر می کنم قبول بشوی ،کاش شبانه ى تهران را هم مىزدى .

مشاوره ارشد صنایع غذایی -حامد منصوری

سلام . خسته نباشید کارشناس صنایع غذایی هستم و الان نه ماه میشه که بیکارم قصد دارم که تغییر رشته بدم اگه میشه راهنماییم کنین . با تشکر.


سلام

دوست عزیز آیا منظور شما اینست که چون شغل مناسب پیدا نکرده اید قصد تغییر رشته دارید ؟

اگر منظورتان این است باید بگویم کار پیدا کردن وابستگی زیادی به رشته ندارد . شاید بهتر باشد به دنبال پول باشی تا کار.

به هر حال من برای مشاوره تحصیلی در زمینه ی ارشد صنایع غذاییدر خدمت دوستان و شما هستم .