آکهی استخدام

کسانی که می توانند مشاغل مورد نظر را اخذ نمایند :

          کلیه دانشجویان عزیز رشته ی صنایع غذایی به جز دانشجویان سال اول

در مقاطع کاردانی - کارشناسی - کارشناسی ارشد

کلیه ی دانشگاهها اعم از سراسری - ازاد - علمی کاربردی


ظرفیت برای شهرهای ارومیه - شهریار - شیراز - اصفهان - قوجان تکمیل کردید .



جنسیت : 

          کارکرد مهم است و جنسیت ملاک نیست

تواناییهای مورد نیاز :

          صداقت

          ادب

          روابط عمومی بسیار بالا

          عدم خجالتی بودن

          اعتقاد به اینکه کار عار نیست 

          توانایی دریافت و ارسال إیمیل

ساعت کار :

          در اختیار خودتان حداقل روزی دو ساعت 

          -حتی أوقات فراغت بین کلاس های دانشکاه

محل کار : 

          أستان و شهر محل تحصیل خودتان

حقوق :

          حد اقل و برای کم کار ترین افراد دو میلیون تؤمان در سال

جه کسانی مراجعه نکنند:

           کسانی که قصد کار ندارند و برای سر و کوش اب دادن می خواهند مراجعه کنند.

مدارک :

مشخصات شناسنامه ای +عکس (برسنلی یا باحجات نباشد مهم نیست فقط می خواهم قیافه تان را ببینم.)

ادرس و تلفن (هم ثابت هم همراه)

معدل ( کم یا زیادش مهم نیست)

همه ارسال شود به :ostadgroup@yahoo.com

در این زمینه تلفن نزنید لطفاً. ممنون


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - بهاره

من میخوام امسال حتما آزاد آمل قبول بشم. اگه ده سال کنکور ازاد رو بخونم و سهمیه بسیج هم داشته باشم میتونم قبول شم.

لطفا درصدهایی که بتونم قبول شم رو بگین..


جواب ها و سوالهای ازاد را هم تهیه کن .

شما قبول می شوی

تراز بجه های معمولی باید بالای ٦٠٠٠ باشد.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فرزانه

سلام و خسته نباشید.

خانم بهمنش من تیرماه سال 89 از رشته صنایع غذایی دانشگاه آزاد با معدل16 فارغ التحصیل شدم.

می دونم که خیلی دیره واسه یه بسم الله گفتن برای شروع مطالعه ارشد ولی من عاشقه ادامه تحصیلم.

خیلی سخته که بخوام هدف تعریف کنم! ادامه میدم واسه ؟؟؟؟

 ولی تو درونم یه چیزی میگه پاشو دختر! عصر یکنواختی نیست باید پیشرفت کنی... 

می دونم که می تونم.ولی میخوام تو یه دانشگاهی ادامه بدم که ارزششو داشته باشه

.احتیاج دارم به یه محرک که پیلوتم رو روشن کنه.      don tell,please:i cant help u on this              ممنون که از بالای قله بهمون دست تکون می دین. این خیلی ارزش داره.بوس


سلام

اولاً جرا جو می دی قله کدومه ؟ ما این پایین مایین ها هستیم !!! باید زیر پاتون را نکاه کنید تا ما رو ببینید !!!

عزیزم کی کفته دیره ؟ ولی این دست تقدیره ؟

در دوره های من شرکت کن .

با شماره ٧٧٨٠٩٧٥١ تماس حاصل بنما . 

بوس 

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - یوتاب

سلام مرسی أز راهنماییتون
شما سوالات ارشد ازاد رو تو صفحتون نمیذارین؟
(راستی یوتاب اسم خواهر اریو برزین هست)

سلام
عزیزم
سؤالات ازاد با جواب در دفتر ما موجود است .
تماس کرفته و خریداری کن .
با قرار دادن تستها در وبلاک تستها هدر می روند و نمی توانی خودت رامحک بزنی .
بهتر است با زمانبندی مشخص به تستها جواب بدهی .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- احمد

با سلام
سوالات درج شده را بطور اتفاقی در اینترنت دیدم و مطالعه کردمُُ راستش دارم واسه ارشد در رشته صنایع غذایی آماده میشم سوالات مطرح شده از نظر من خیلی خیلی ساده بودند.
کار هم میکنم و درس هم میخونم آیا میتونم زمان آزادی که برای درس خوندم دارم برای شما بفرست تا راهنمایهای از شما بگیرم؟

با تشکر


سلام

بله

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - نجفی

سلام و خسته نباشید

من دانشجوی ارشد صنایع غذایی هستم که البته دوره کارشناسی گیاه پزشکی خوندم و الان تغیر رشته دادم. باید برای درس روش تحقیق پروپزال بدم اما نمیدم چه موضوعی رو انتخاب کنم . خواهش میکنم راهنمایی کنید


عزیزم

با تلفن ٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١ تماس بگیر .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - شیدا

من یکمی خصوصی می خوام براتون دردو دل کنم اما اگه صلاح بدونید بقیه دوستان هم مطلب را بخونند مشکلی نیست
من متولد 63 هستم 28 سالم هست تقریبا از سال 85 که فارالتحصیل شدم زندگیم فرازو نشیب زیاد داشت و یک نامزدی ناموفق ذاشتم یه مدت خیلی افسرده بودم و کلا خودم را حبس کردم تو خونه 2 سال هم سر کار رفتم اما الان به این نتیجه رسیدم که من اگه بخونم و ارشد قبول بشم و انشا الله ادامه بدم شاید خیلی ها بگن دیره ولی من اگه تو سن 34 سالگه دکتری  رشته مورده علاقم را داشته باشم از خودم یه جورایی راضی هستم 
اگه تلاشم را بکنم بهتر از اینه که 4 ساله دیگه بشینم و حسرت بخورم که چرا فکر میکردم اون زمانی که 28 سال داشتم دیر بود در حالی می تونست زندگیم با این تلاش تو یه مسیر دیگه قرار بگیره
و این موضوع را می خواستم بگم که انگیزه اصلیم را از نصیحت های خانم بهمنش گرفتم 
بار ها شده بود جوابهایی که به بچه ها می دادند می خوندم و انگیزم بیشتر می شد تا یک شروع محگم داشته باشم
و از همین الان به خودم قول دادم مسیر زندگیم را اون جور که دوست دارم عوض کنم و چون علاقه دارم بخونم پس درس می خونم و با مشاوره گرفتن از خانم بهمنش عزیز سال دیگه به امید خدا قبولم 100%
بچه ها قدر ادمهای دلسوزی مثل ایشون رو بدونید
کمتر کسی پیدا میشه ایمیلها را تک تک بخونه و جواب بده.

برا همه آرزو موفقیت دارم



سلام عزیزم

از إظهار لطفت ممنونم .

خیلی خوشحالم که از افسردکی دور شده ای .

نامه ات را منتشر کردم تا دخترانی که در حال حاضر شرایط شما را دارند یا قبلاً این شرایط را داشته اند مطالعه کنند و بعد از روابط ناموفق به خودشان بیایند.

واقعا مشکلات إحساسی خیلی دردناک هستند و متأسفانه درمان این درد تنها کذشت زمان است.

اما بهترین و موفق ترین بجه های من کسانی بوده اند که بعد از این مشکلات شروع به درس خواندن کرده اند .

دخترها زودتر به خودتان بیایید .

دوره های ارشد را بسرها دارند تصرف می کنند!!!!

جواب کنکورهای دانشکاه ازاد اسلامی

إسلامیسؤالها و جوابهای کنکور کارشناسی ارشد دانشکاه ازاد إسلامی


قابل توجه کسانی که صدها بار از من جوابهای کنکور را خواسته اند .

با شماره ٧٧٨٠٩٧٥١-٠٢١ تماس حاصل فرمایید و جوابها را خریداری نمایید.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-مسعود

با سلام و خسته نباشید
می خواستم در صورت امکان ژیشبینی کنید با درصدهای زیر چه امکان قبولی در کدام دانشگاهها وجود داره ؟در صورت قبولی شبانه یا روزانه؟
زبان:سفید
ریاضی:سفید
شیمی:۵۵٪
میکروب:۶۰٪
تکنولوژی:۴۵٪
اصول مهندسی:۷۲٪
لطف میکنید در صورت پاسخ لینک پاسختون رو برای من ایمیل کنید.

پیروز و موفق باشید


سلام

زیر ٢٥٠

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ...

سلا میخواستم بپرسم از دانجویان شما امسال چن نفر زیر 100 میشن؟ منظورم نتیجی است که 1 ماه دیگه میاد. هستن که زیر 100 میشن؟

سلام
شماره ip ات آشناست !!!!
٢٠٨ شاکرد داشتم که ٤٠-٣٤ نفرشان نخبه هستند و زیر ٥٠ می شوند!!!!
به خاطر اینکه ممکن است سوال بقیه هم باشد جواب دادم!