مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-زهرا

salam

man harchi say mikonam nemitonam jozve microbo bekharam mitonid komakam konid? rasty vase zaban takhasosi va riazi chi bekhonam ?soalate konkore azade 5sale ghablo az koja bayad tahaye konam ?mitonid behem bigin kojaye enghelab mifroshaneshon?khaheshan zodtar behem begin akhe faghat eido vaght daram ?1soale dige taraze olom tahghighat chande?


سلام عزیزم

همه جیز دارم اما باید صبر کنی .

در تعطیلات عید فروشکاه تعطیل است .

تلفن بزن عزیزم


مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-اشکان

خانم بهمنش با تشکر از راهنمایی هاتون توی سایت که خیلی زحمت می کشین.
می خواستم اگه می شه سوالات کنکور سال گذشته دانشگاه آزاد صنایع غذایی رو برامون بذارین.

با تشکر


سلام ان شاالله انجام می دهم .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سعید

سلام با عرض تبریک سال نو برای شما من رشته کارشناسی ام علوم ازمایشگاهیه  چند سالیه در کارخانه صنایع غذایی کار میکنم مدتی هست که تصمیم دارم کارشناسی ارشد صنایع غذایی کنکور بدم چون هم علاقه دارم و هم اگه بخوام در کارم پیش رفت کنم باید مدرکم مرتبط باشه لطفا منو راهنمایی کنید واقعا به راهنمایی شما احتیاج دارم چطور شروع کنم؟ از طرفی اگر قبول بشم دروس پیش نیاز چند واحد برام در نظر میگیرن ؟ با تشکر


سلام 

سال نو شما هم مبارک 

از ١٢ تا ١٦ به شماره ٧٧٨٠٩٧٥١ تلفن کن .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سوشا

سلام خانم بهمنش.خسته نباشید.

قصد دخالت در کار شمارو ندارم.من فقط میخوام تجربه شخصی خودم و دوستانم و  توی کنکور پارسال و سال های قبل رو بگم.
دوستان لطفا به چند نکته توجه کنید:

١- معمولا درصدهایی که موقع اعلام نتایجتون خواهید دید معمولا از درصدهای محاسباتیتون کمتر خواهد بود.پس تعجب و سکته نکنید.

٢- از نقش معدل در قبولی غافل نشید!همینطور ضریبی که به معدلها داده میشه که ظاهرا بر اساس سطح دانشگاهی هست که توش فارغ التحصیل شدین.

٣- هر سال سطح سوالات متفاوته و اصلا نمیشه با مقایسه درصدهای سالهای قبل گفت که قبول میشید یا نه!
٤- البته در مجموع یه چیزی رو میشه تقریبا ملاک قرار داد ...
٥- مطلب آخر هم اینکه زیاد واسه ...
فکر نون باشید که خربزه() آبه!

یا علی



سلام عزیزم

به هیچ وجه کار شما را دخالت نمی دانم و کلاً از افراد خوش قلبی مثل شما که دوست داری به هم قطاران خودت کمک کنی استقبال می کنم و امیدوارم خداوند به اندازه ی قلب صافت به شما کمک کند اما عزیزم در جواب نامه ات باید عنوان کنم که :

١- من به تمامی داوطلبان هشدار می دهم که به درصدهای حدسی خود أتکا نکنند زیرا حتی در برخی موارد باسخنامه سازمان سنجش دارای إیراد است و یا خودشان مطلبی را اشتباه یاد کرفته اند یا در باسخنامه جابجا جواب داده اند.


٢- در مورد معدل هم فرمایش شما صحیح است و معدل تأثیر دارد ولی نه اینکه در صورتی که فردی با معدل١٣ تراز ٦٤٠٠ آورده مجاز نشود ولی کسی که تراز ٥٤٠٠ آورده و معدلش ١٩ است تهران قبول شود .

به طور کلی کسانی که معدل زیر ١٤ دارند هم در صورتی که  تلاش کنند و خوب درس بخوانند نباید به معدل کمشان غصه بخورند .


٣- عزیزم کنکور سراسری دارای یک منطق روشن و درست می بأشد و هر سال حداقل ٥٪ سؤالات تکراری است .

بنابراین تستهای کنکورهای سالهای قبل می تواند کمک زیادی به داوطلبان نماید .


٤- مورد جهارمت در مورد تخمین احتمال قبولی خیلی تقریبی است و درج نمی کنم .

ولی در مورد تخمین خودم در مورد قبول شدن یا نشدن بجه ها باید بدانید که ١٢ سال تجربه مرجع تخمین من است و اصولاً حتی در برخی از موارد با أولین مصاحبه ی حضوری می توانم متوجه بشوم که داوطلب قبول بشو هست یا نه .

همجنین حجم انبوه مراجعه کنندکان خود یک مرجع مطمئن در مورد نتائج کنکور است .



٥- مطلب ٥ شما هم  تبلیغ ناامیدی در بین بجه هاست و نمی توانم درج کنم .


ممنون از حضور شما . 

باز مطلب بفرست و لطفاً در برنامه ی نظر سنجی من شرکت کن و بکو برای قبولی در ارشد جقدر و در کجا هزینه کردی و از هر کدام جقدر راضی بودی.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-جمعه بور

سلام خسته نباشید من سوال درسی دارم نه سوالات بعد کنکور سایت شما تازه با هزار زخمت پیدا کردم سوال اینه که چه جوری درس بخونم که حتما تهران قبول شوم برام مهمه بار اول کنکور دادنمه خیلی درس خون نیستم اما دوست دارم چه کلاسی بروم و هزینه کنم جزوات پارسه چطوری بخونم من هم دوست دارم قبول شوم هم تهران قبول شوم و انگیزه و همت درس خوندنم دارم چه کنم تا درصدم خوب باشد چه جوری درس تو مغزم کنم راهنمایی ایمیلی کنید یا جواب به ایمیلم بدید ممنون و تشکر ببخشید یا تو سایت خود بزارید مرسی راهنماییتان من از ترس و استرس رها میکند من باید در تهران و کم هزینه قبول شوم ولی هم خرما هم خدا نمیخواهم مرسی


سلام عزیزم

چرا من را با هزار زحمت پیدا کردی ؟ توی google این وب اول است .

عزیزم در کدام شهر هستی ؟

سراسری تهران می خواهی یا آزاد؟

از ساعت ١٦-١٢ با شماره ٧٧٨٠٩٧٥١تماس  بگیر.

البته در صورتی که درس نخوانی تا ٢٥٠ سال آینده هم قبول نمی شوی.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-صنایع غذایی

سلام خدمت خانم بهمنش عزیز
اینم درصدای منه
میکروب 60
شیمی 67
اصول مهندسی 60
تکنولوژی 45
ریاضی سفید
زبان 0

خانم بهمنش با مقایسه درصدای بچه های سالای پیش خودم احتمال میدم رتبم زیر 200 باشه ولی اینکه چقدر کمتر باشه رو لطفا شما نظر بدید

ممنون از لطفتون


سلام 

عزیزم من ادعا ندارم که میتوانم رتبه ی دقیق شما را تخمین بزنم .

رتبه ی خوبی می آوری و قبول می شوی به شرط آنکه واقعاً این درصدها را زده باشی.

لطفاً به من بکو برای کنکور جقدر و در کجا هزینه کرده ای . البته با احتساب قیمت کتابهایی که خریده ای.

راستی تو جرا اسمت را به من نمی گویی؟

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-محمد

سلام خانم بهمنش عزیز...محمد هستم..نمیدونم خاطرتون هست یا نه..تو پست های قبلی درصد های احتمالیمو واستون دادم به شرح زیر:
طراحی کارخانه44.33
تکنولوژی47.14
میکروبیولوژی28.33
شیمی مواد25.33

ریاضی و زبان(سفید)

الان بچه هایی که درصداشونو به صورت احتمالی میزنن با اینکه از منم بیشتر زدن میگین شبانه اصفهان هم نمیارن...به منم گفتین رتبه شما بین۱۵۰تا۲۰۰میشه و ضریبات خیلی خوبه...پس منم یعنی نمیارم اصفهانو؟؟راستی من سال اولم هست که شرکت کردم..


سلام

شما در شیمی و میکروب نمره ی کمی آورده ای. امیدوارم بالاخره در جایی که دوست داری قبول شوی.

در مورد درس خواندنت هم به کسی جیزی نگو زیرا ممکن است طرف مقابلت از راه به در شود!

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-زهرا

خانم بهمنش عزیزم سوالات کنکور ازاد ارشد دو سال گذشته رو دارید همراه با کلید تورو خدا جواب بدین؟


سلام عزیزم

بله ولی باید دو هفته صبر کنی.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- آناهیتا

با سلام خانوم بهمنش 
من منظورم این بود که اسم و فامیل و ایمیلم درج نشه .

با تشکر از راهنمایی شما.


سلام 

خوب شما کجا توی این وب دیده ای من إیمیل کسی را نشأن بدهم که خواستی ایمیلت درج نشود؟

قابلی نداشت.


لطفاً بکو برای کنکور جقدر و در کجا هزینه کرده ای .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-آرش

سلام خانم مهندس بنده یک سالی هست درسم تموم شده ولی متاسفانه کار نگرفتم تازه فهمیدم رشتم خیلی سخت کار میشه گرفت میخوام دوباره لیسانس رشته حسابداری یا کاردانی هوشبری بخونم به نظر شما رشته خدم که صنایع غذایی هست ادامه بدم واسه ارشد یا این رشته هایی که گفتم بخونم؟مشکلم فقط کاره


سلام نمی دانم در کدام شهر زندگی می کنی اما کلاًً مشکلی که داری مبهم است،

کسی بأید درس بخواند که درس خواندن را دوست داشته بأشد و با آن حال کند بنابراین هر انگیزه ی دیگری برای درس خواندن اشتباه است .

من همیشه گفته ام کار کردن و درس خواندن دو جیزه متفاوتند.

کار عرضه می خواهد و درس عشق و حوصله.

اکر آدم سالمی باشی ، اهل دوز و کلک نباشی، دو دَره باز نباشی، تنبلی نکنی،نخواهی راه صد ساله را یک شبه بروی همه خودشان به شما بیشنهاد کار می دهند. 

بیشتر بچه ها مشکلشان این است که خوب مصاحبه نمی کنند و خودشان را آنطور که بأید نشأن نمی دهند . أکر کسب درآمد در حال حاضر برایت ضروری است به مهاجرت به شهرهای دیگر هم فکر کن و خودت را به شهری که در ان زندگی می کنی محدود نکن.

حسابداری هم نیاز به دانشگاه ندارد کلاس های فنی و حرفه ای هم جواب می دهد.

اما اگر به درست علاقه داری ادامه بده .