مژده قبولی - مهتا

درود خانم بهمنش عزیز

نمیدونم ایران تشریف دارید یا نه امشب بلافاصله بعد از دیدن نتیجه ارشدم براتون اس ام اس دادم. دیگه دیدم دیروقته تلفنی تماس نگرفتم.

انقدر خوشحالم که رو آسمونام. تو انتخاب دومم به کمک راهنمایی های شما قبول شدم. ''مهندسی کشاورزی - علوم و صنایع غذایی - شیمی مواد غذایی / واحد علوم و تحقیقات''. وقتی خوندم باورم نمیشد.

درسته که نتونستم اونطوری که باید طبق برنامه ریزی های شما عمل کنم. اما باور کنید تو همون زمان کم و مشغله های فکری ای که داشتم سعی می کردم بهترین باشم.

ممنونم بابت همراهی هاتون با من.

لطفتون رو هیچوقت فراموش نمی کنم. آشنایی با شما دریچه ای بود برای رسیدن به همه اهداف زندگیم.

امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتان موفق باشید

با سپاس فراوان

مهتا  

 

سلام 

افتخار من این نیست که همه ی شاگردانم قبول می شوند ... افتخار من این است که شاگردانم مژده قبولیشان را قبل  از اینکه به مادرشان بگویند به من می رسانند .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - شکوفه

سلام خسته نباشید.خانم بهمنش واسه خریدن جزوه ارشد آزاد.. شما یه شماره حساب به من دادید...میخواستم بپرسم آدرسو به کی باید بدم ویا اینکه وقتی پولو ریختم چجور بهتون اطلاع بدم ؟؟کاش میتونستم یه تماس کوچیک باهاتون داشته باشم.خیلی دوست داشتم یه مشاوره به من بدید.چون رشته کارشناسیم غیرمرتبطه.سپاسگزارم  

 

سلام  

دیگه تلفن  راجواب می دهم.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - سپیده

سلام خانم بهمنش ، تاحالا جوابم رو ندادین :(

خانم بهمنش عزیز ، من پارسال هم برای صنایع غذایی شرکت کردم اما وقت نکردم همه درسها رو تموم کنم و رتبم هزار شد 

1. امسال نمیدونم شرکت کنم میرسم تموم کنم آخه رشته ام هم بهداشت مواد غذایی بوده ؟ دیر نیست الان؟

2. برای درس اصول مهندسی از کجا شروع کنم ؟

3. چرا شما خواندن کتاب رو توصیه نمی کنید ؟

4. کلا بهم بگین واسه قبولی در تهران چه کنم ؟
  

 

سلام 

1- میرسی 

2- جزوه موسسات - اگر ضعیفی مسئله نخوان 

3- چون وقت گیر است و سخت 

4- تا حد خفگی درس بخوان !

مشاوره صنایع غذایی

سلام
خسته نباشید بنده ترم 7 رشته علوم تغذیه ام و برای ارشد خیلی تمایل به رشته خودمان ندارم و نمیدانم چه رشته ای بروم و نمیدانم ایا قبول شدن در رشته صنایع غذایی برای ما اسان است یا نه لطف بفرمایید راهنمایی کنید نمیدانم باید چکار کنم چون شغل اینده ام هم برام خیلی مهمه  

 

سلام 

اشتباه می کنی که علاقه نداری 

رشته ی خودت را با تمام سختی هایش ادامه بده .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - رویا منجم

سلام
من کارشناسی ارشدبیوشیمی خوندم به دلیل بازار کار بد این رشته مایل به تغیر رشته هستم.
همسرم دارای کارگاه بسته بندی و صادرات خرماست و نیاز به مهندس صنایع غذایی دارد. از طرفی علاقه ی من به رشته ی تغذیه بیشتره چون مستقل از ازمایشگاه و کارگاه هم میشه کار کرد . به نظر شما کدوم برای من بهتره؟ و آیا با مهندسی صنایع غذایی هم میشه مستقل بود؟
با تشکر.  

 

سلام 

بسه دیگه ارشدت را خوانده ای و تمام شده  

برو به همسرت کمک کن . 

برای کار نزد همسرت به مدرک نیاز نداری.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - ساناز

سلام خانوم بهمنش مهربون
من همیشه بعد از کلی گشتن تو سایتای مختلف دست از پا دراز تر بر میگردم اینجا و مزاحم شما میشم.

راستش من خیلی دوست داشتم ارشد تغذیه بخونم اما خوب بعد از مشاوره با شما توی جلسه که بر گزار کرده بودید.و واقع بینی در مورد وضعیتم و توانایی هام خوندم و ارشد تهران شمال قبول شدم.حالا فقط یه ترم دیگه مونده که تموم کنم.
معدلم بالای 17 و شاید به بالای 18 برسه.
حالا میخوام اقدام کنم برای دکتری...
نمیدونم اینجا بخونم برای ازاد...
برم هند یا مالزی....
از طرفی هی فیلم یاد هندستون میکنه که میشه دکتری رو تغذیه خوند یا نه؟؟؟
میشه کمکم کنید؟ من همیشه دعا گوی شما هستم.چون راه ادامه تحصیل رو برای من روشن کردید.:بوس
  

 

سلام 

عجب کشورهایی رو انتحاب کرده ای !!! 

تغذیه نمیشه

مشاوره ارشد صنایع غذایی - فرزانه

سلام خانم بهمنش .من رتبه اول رشته ی صنایع غذایی دانشگاه ازاد قزوینم معدلم 19/16 است وترم هفت هستم میخواستم بدونم امیدی به پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد داشته باشم به نظرتون مدارکم رو برای کدوم دانشگاه بفرستم ؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون خانوادم غیر از تهران و قزوین جای دیگه بهم اجازه ی تحصیل نمیدن و چون میدونم سراسری تهران قبول نمیشم اصلا نمی خوام کنکور سراسری بدم .  

 

سلام  

از طرر فکرت خوشم نیامد . 

عجب شاگرد اول ترسویی هستی ! می ترسی کنکور سراسری بدی و شکست بخوری ؟ 

درس بخوان و سراسری قبول بشو . 

بدون کنکور ازاد قبول می شوی .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - فرشته رهایی

سلام وخسته نباشین
من دانشجوی ترم 5 رشته صنایع غذایی هستم در دانشگاه آزاد.میخواستم از این ترم برای کنکور سال بعد بخونم چون حتما میخوام جزو نفرات زیر 100 باشم ودانشگاه دولتی درس بخونم.کتاب میخونم ولی نمیدونم خوندن جزوات هم لازم هست یا نه؟و چطور میتونم جزوات اصلی رو پیدا کنم؟درضمن معدلم 17.50 هست
 

 

سلام  

چه اسم باحالی داری  

جزوات لازم تر است .  

تماس بگیر .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - ایمان

سلام خانم بهمنش.
چجوری میتونم جزوه مناسب گیر بیارم.
دانلود بکنم یا بخرم.
میشه جزوات خودتون رو در اختیار من بزارید.
من منابع واسه ارشد ندارم.
  

 

سلام  

از ساعت ۱۶-۱۱ با شماره   ۰۹۳۷۳۰۳۰۸۳۷ تماس بگیر.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - SAMA

سلام من کارشناس مامایی دارم و ارشد صنایع غذایی خوندم کار دارم و البته با لیسانس مامایی حالا بدلیل عدم همخوانی ارشد و لیسانس این ارشد تو حقوقم تاثیر نداره میشه بگید میتونم دکتری تغذیه بخونم حتی به سرم زده از اول پزشکی بخونم 

 

سلام  

متاسفانه در مورد شما حرفی برای  گفتن ندارم . لطفا به متخصص دیگری مراجعه کنید .