مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- مائده

باعرض سلام و خسته نباشید 
چقد خوبه که اینقد با حوصله جواب میدید. 
من دانشجوی ترم 4 ضنایع غذایی هستم و در دانشگاه دولتی زنجان درس میخونم. 
به رشتم و درس هاش(بجز میکروبیولوژی ها..)علاقه دارم ولی میخوام ارشد مدیریت بخونم.چون دانشجوهای ارشدمونو میبینم همش آزمایشگاهن و ... زیادخوشم نمیاد و بیشتر بحث های تئوریه رشتمونو دوست دارم چون کاربردی تره.احساس میکنم ارشد مدیریت راحتتر از صنایع غذاییه.و به رشته ی مدیریت هم علاقه دارم. 
از تابستون اگه شروع کنم کتابها و جزوات رشته مدیریت رو بخونم خوبه؟! 
منابع چه موسسه ای خوبه بخونم؟ 
ممنوووووووووووونم


سلام

خواهش می کنم عزیزم انجام وظیفه است.

من با تغییر رشته موافق نیستم.

مدیریت مشکل است و رقیبان زیاد و جدی ای خواهی داشت.

در مورد صنایع غذایی هر سوالی داشتی در خدمتم.در مورد مدیریت سالها پیش دو ترم خواندم ولی به آن سادگی که به نظر میآید نیست.