مشاوره ارشد صنایع غذایی- صحرا

سلام خسته نباشین ببخشید شما میدونین که دانشگاه آزاد تهران و شهر قدس و ورامین چقد دانشجو واسه ارشد ورمیداره (رشته صنایع غذایی) 
میخام بدونم ظرفیتهاش چقد هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
تهران ٦٠ نفر - شهرقدس ٤٠ نفر - ورامین انتخاب نکن .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - آیسو

با سلام خدمت شما بزرگوار...من دانشجوی کارشناسی ارشد .... هستم و استاد شیمی مواد غذایی تکمیلی (.....) از ما تو همون جلسه اول سه تا مقاله با موضوعات مرتبط به هم و البته مرتبط با شیمی م.غ خواست تا ترجمه و ارائه کنیم در مورد موضوع من کمک میخواستم...چون وقتی گشتم موضوع خیلی زیاده و من سردرگم...کمک کنین واقعا ممنون میشم ازتون :))) ممنون...
سلام
١- قندهای الکلی یا پلی الها
٢- آلاینده های صنعتی
٣- رنگهای طبیعی
٤- امولسیفایرها
٥- آنتی اکسیدانتها

مشاوره ارشد صنایع غذایی - fm

سلام و عرض ادب.من دانشحوی ارشد ترم 1 میکروبیلو‍‍ ژی مواد غذایی دانشگاه ازاد واحد علوم دارویی تهرانم. میخواستم بدونم جطوری از الان باید خودمو واسه دکتری اماده کنم اونم برای ی دانشگاه دولتی یا شاید خارج از ایران
سلام عزیزم 
الان بهترین کاری که می توانی انجام بدهی تقویت زبان و اخذ نمره بالای آیلتس است . هر کنگره و همایشی هم توانستی شرکت کن .

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سحر

سلام خانم بهمنش دانشجوی کارشناسی صنایع غذایی ام میشه راهنمایی ام کنی چطور از ال زی وی یر مقاله دانلود کنم حتما باید عضو باشی .مجانی نمیشه
سلام
عزیزم گاهی می توانی از گوگل هم مقاله الزویر پیدا کنی البته از goole advance .
1- اول چندتا لغت تخصصی مربوط به موضوعت رو پیدا کن .
٢- لغتهایت را با علامت+پشت سر هم بنویس .باید زبانت رو تقویت کنی.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-ساسان

سلام خانوم بهمنش در مورد دناتراسیون و عوامل موثر بر آن مقاله ی فارسی دارین؟ممنون میشم کمکم کنین
سلام چرا خودت serch نمی کنی ؟ مقاله فارسی پیدا کردن ان هم برای این موضوع ساده کاری ندارد !

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مهتاب

سلام من بین انتخاب بهداشت وکنترل کیفی وخود ارشد صنایع غذایی موندم که کدومو انتخاب کنم از نظر بازار کار و تعداد قبولی کدوم بهتر وبیشتر میگیره ؟ منتظر جوابتون هستم
سلام 
بهداشت و کنترل کیفیت مگه رشته شناور نیست ؟ می توانی همزمان با صنایع غذایی ثبت نامش کنی البته باید کارت جداگانه بخری.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-اکرم

سلام خسته نباشید میخاستم بدونم ارشد گرایش بهداشت وکنترل کیفی که رشته شناور هست تهران چند نفر ظرفیت داره و کدوم دانشگاه دانشجو میپذیره؟
سلام
تهران نداره ، فردوسی مشهد و یکی دو جای دیگه با ظرفیت خیلی محدود.

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- مهسا

سلام خسته نباشید من گرایش شیمی مواد علوم تحقیقات قبول شدم میخاستم بدونم میشه انتخاب بعدیمو برم که شهر دیگه ای 
با تشکر
وقتی علوم تحقیقات قبول شدی یعنی جای دیگر قبول نشده ای، این چه سوالیه ، حالا چون علوم تحقیقات قبول شدی فکر می کنی هر کاری دلت بخواد می تونی بکنی ؟ باید مهمان بگیری تا بری جای دیگه . آنهم الان که دو ماه از مهر گذشته ؟

مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مینا

سلام خانم بهمنش امیدوارم که خوب باشی ودلیل نبودنت سرماخوردگی نباشه میخواستم نظرتون در مورد این موضوع برا پایانامه بدونم توروخدا بدونن تعارف بگین .موضوع ،...... )برارشته صنایع غذایی خوبه به نظرتون بیشتر میکروبی نیست ویا موضوع کاربردی هست که بشه توش مقاله خوب در اورد 
سلام
صد در صد میکروبیه ، نه رشته ات رو گفتی نه شهرت رو نه اسم استادت رو . این موضوع برای بچه های شاخه ی میکروبیولوژی مناسبه ، به نظر من جالب هم نیست که چی بشه تو هیچ کنگره و سمیناری هم نمیشه ارائه داد .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - یاسمن

سلام خانم بهمنش خسته نباشید ازتون یه راهنمایی میخواستم 
به نظرتون من چطوری انگیزمو بالا نگه دارم تا بتونم ساعتهایی که برای خوندن جزوه هام میذارم مفید باشه؟ 
برای کنکور ارشد خیلی استرس دارم.
سلام 
سال ٨٢ دانشگاه علوم تحقیقات ١٢ نفر برای ارشد بر می داشت و دانشگاه سبزوار هم ١٤ نفر ! همین !
الان نزدیک به ٢٠٠٠ نفر ارشد قبول می شوند . شما ١٦ سال درس خوانده ای این چند ماه هم بخوان و فکر و خیال نکن ، چون قبول می شوی.