ارشد صنایع غذایی- محسن

سلام خانم بهمنش... 
طی چند ماه گذشته که با سایتتون آشنا شدم چیزهای زیادی از شما یاد گرفتم و صمیمانه از شما استاد گرامی ممنونم... 
راستش سر زدن به سایت و خوندن مشاوره هاتون برای من مثله یه عادت شده و خیلی وقتها با خوندن مشاوره هایی که به دوستان دادین خود به خود به سوالات منم پاسخ داده میشه(البته مطمئنا برای خیلی از دوستانم هم همینطوره) 
ولی طی چند هفته ی گذشته بخاطر اتفاقات تلخی که افتاد و تصمیم شما برای نشون ندادن کامل سوالات استفاده ار مطالب برای کسانی که به سایت سر میزنن عملا غیر ممکن شده... 
فکر میکنم اینطوری امثال من چوب اشتباهت افرادی رو میخورن که مطمئنا تعدادشون کمه و متاسفانه در هر جامعه ای وجود دارن... 
سپاسگذار آموخته هاتون هستم...
سلام محسن جان 
مطالبی که منتشر نمی کنم سوالات کاملاً شخصی بچه ها هستند . مثلاً درصدهایی که قبل از منتشر شدن کارنامه ها بچه ها خودشان محاسبه کرده اند و یا موضوعات سمینارشان .
مسلماً هر کس هر سوالی داشته باشدمن جواب می دهم و مشاوره های همگانی همچنان نمایش عمومی خواهند داشت . البته در پی ایجاد تمهیداتی هستم تا دست برخی شغالها را از سیستمم کوتاه کنم و راحت با بچه ها ارتباط داشته باشم . زیرا همانطور که دانشجویان و داوطلبان کنکور از این سایت دیدن می کنند این افراد تازه به ارشد رسیده هم مشتری آن هستند و متاسفانه بچه ها را نادرست مشاوره می دهند.
منتظر تغییرات و نوآوریهای فوق العاده باشید.

ارشد صنایع غذایی - زهرا

سلام خانوم بهمنش خسته نباشید.من تو ارشد این درصد ها رو زدم به نظرتون غیر انتفاعی میارم؟ 
سلام 
صبر کن تا رتبه ات بیاید

ارشد صنایع غذایی - فرهاد

سلام خانم بهمنش.به نظرتون رشته .... رشته خوبیه ارش داره یعنی نسبت به رشته .... خیلی پایینتره.بازارکاروآینده شغلی داره یانه ؟

سلام

بله چرا که نه البته به شرط آنکه قبول بشوی .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - فریبا

سلام خانم مهندس. خسته نباشین. من ترم ...ارشد صنایع غذایی گرایش ... هستم. واسه موضوع ..... که میخوام روی ...کار کنم روی ..... یا .... یا ..... مقاله اصلا پیدا نمیکنم. تو رو خدا اگه میتونین کمکم کنین. یه دنیا ممنون میشم
سلام در این مورد مقالات زیادی وجود دارد چرا پیدا نمی کنی؟
فارسی می خواهی یا انگلیسی ؟
در کدام مرحله ی نگارش هستی و تا کی فرصت داری ؟

مشاوره ارشد صنایع غذایی - آیدا

سلام خانم بهمنش جونم خوبین؟ 
خانم بهمنش من میخوام کنکور ... ... امتحان بدم خرداد ... فارغ التحصیل شدم و ...میخوام اگر خدا بخواد قبول شم،چون خواهرم دانشجوی ... هست من هم میخوام اگر بازهم خدا بخواد ... قبول شم که باهم باشیم،خواهشی که ازتون دارم اینه که من رو راهنمایی کنید که توی این فرصت باقی مونده من چی رو بیشتر بخونم که ترازم بالا باشه و قبول بشم؟؟ خودم میخواستم فقط ... رو بخونم اما بازهم خواستم از شما کمک بگیرم. ممنون میشم ازتون. 
سلام عزیزم ، باید جزوات مرتبط را هم بخوانی و آنهایی که گفتی به تنهایی برای منظوری که داری کافی نیست .
به یاد داشته باش باید خیلی درس بخوانی و نمی دانم چرا اینقدر دیر شروع کرده ای ؟
به هر حال من آن جزوات را دارم . اگر دوست داشتی تماس بگیر .

روغن هسته انگور

مطلبی در مورد روغن هسته ی انگور


میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا ۹۰ درصد می‌رسد. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور ۵۰ برابر بیشتر از ویتامین e و ۲۰ برابر بیشتر از ویتامین c است .


خواص درمانی و پزشکی

اسید لینولنیک برای تولید هورمون هایی مثل پروستاگلاندین ضروری و در پیشگیری از لخته شدن خون در رگها و تورم شریان ها موثر است.

روغن هسته انگور به طور طبیعی فاقد کلسترول است به همین دلیل این روغن با پایین آوردن مصرف چربی اشباع شده خطر بیماریهای قلبی و دیگر مشکلات گردش خون را کاهش می‌دهد.

این روغن در حالی که خاصیت ازدیاد میزان کلسترول مفید یا اچ دی ال را دارد میزان کلسترول مضر یا ال دی ال و تری گلیسیرید (نمک های آلی حاصل از ترکیب گلیسیرین و اسیدهای چرب ) را کاهش می‌دهد.

خصوصیات روغن هسته انگور سبب می‌شود تا به میزان زیادی از عوارض قلبی و به خصوص از تصلب شرایین پیش گیری شود.

روغن هسته انگور به سبب خاصیت نرم کنندگی و نیز تطابق با لوسیون ها و کرمهای آرایشی به مقدار زیادی در تولید لوازم آرایش کاربرد دارد.

مشاوره ارشد صنایع غذایی - نیلوفر

مرسی که توجه کردین و جوابمو دادین. 

من دانشگاه .... میخونم.. 
استادم ..... هستن. 
که میگه خیلی باید موضوع نواوری داشته باشه. 
 
هر موضوعی شما بگین ، من علاقه دارم
سلام بله که توجه می کنم دختر خوبم !
یک ایمیل درست برایم بگذار و اجازه بده کمی فکر کنم .

مشاوره ارشد صنایع غذایی - مینا

سلام خانم بهمنش عزیز به وبلاگ اقای دکتر رجایی سر زدم براشون ایمیل هم زدم فقط میخواستم بدونم سمینار شما از کجا میتونم گیر بیارم یه عالمه شرمنده که دوباره مزاحم شدم
سلام
تا کی فرصت داری ؟

مشاوره ارشد صنایع غذایی - ماندی

سلام استاد خسته نباشید این دفعه سوم است که براتون مینویسم اما هیچ بار جواب من را ندادید لطفا اینبار جواب من را بدهید چون خیلی استرس دارم آیا با درصد های ...احتمال قبولی من در روزانه یا شبانه هست ؟ حتی دانشگاه ساری و معدل ..۰ ممنون
سلام ، روی غیرانتفاعی هم حساب کن و صبر داشته باش تا رتبه ات بیاید . حدس می زنم تازه فارغ التحصیل شده باشی ، اگر ایمطور است از حالا برای قبولی در دانشگاههای درجه یک و قبولی در سال آینده دورخیز کن چون اینطور که از معدلت بر می آید قوی هستی . 

مشاوره ارشد صنایع غذایی - مینا

سلام خانم مهندس من ترم اخر کارشناسی هستم درس ...  دارم در مورد ... در مواد غذایی میشه کمکم کنید چون استادمون گفتن باید مقاله هم تحویل بدید ممنون میشممممممممم
سلام 
اتفاقاً خودم یک سمینار عالی در این مورد ارائه کرده ام ! البته به وبلاگ آقای دکتر رجائی که لینکش در وبلاگ موجود است نیز سری بزن . ابشان در این مورد چندین پست منتشر کرده اند ، اگر باز هم مشکلت حل نشد از ساعت ١١ تا ١٦ با تلفنم تماس بگیر : ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧