کارشناسی ارشد صنایع غذایی بهتر است یا زندگی ؟

به این خبر دقت کنید : 

آفتاب :یک دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع غذایی بعد از ظهر روز گذشته ، خود را از بالای ساختمان خوابگاه شش طبقه به طرف پایین پرت کرد و در دم جان باخت.
حدود ساعت 45 :18روز شنبه، دانشجویان خوابگاه شماره 11 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران واقع در خیابان یوسف آباد با صدای فریادهای یکی از دانشجویان خود را به بیرون خوابگاه رساندند و با بدن نیمه جان علی راستی 29 ساله دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع غذایی این دانشگاه مواجه شدند. 

به دنبال این حادثه دلخراش و با تجمع تعداد زیادی از دانشجویان مقیم خوابگاه تماس‌ها برای اعزام اورژانس ادامه داشت تا این که به گفته مسؤول خوابگاه محل حادثه، سرانجام پس از گذشت حدود دو ساعت و 30 دقیقه از وقوع حادثه در حالی که جسد بی‌جان علی با پارچه‌ای سفید در خیابان قرار گرفته بود، آمبولانس اورژانس در محل حضور یافته و جسد این دانشجو را به پزشکی قانونی منتقل کردند. 

مسوول خوابگاه شماره 11 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تأیید خبر خودکشی این دانشجو گفت: این دانشجو اهل یکی از شهرستان‌های استان فارس است که از حدود سه سال پیش به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی وارد این خوابگاه شد و در حال تکمیل پایان‌نامه خود بود.

وی در خصوص انگیزه این دانشجو از خودکشی تصریح کرد: مشکلات تحصیلی، مالی و عاطفی بر روحیه این شخص تاثیر گذاشته و در نهایت منجر به این اقدام شد چرا که این دانشجوی سال گذشته مقطع دکترا رتبه 5 کشوری را کسب کرده بود اما بدلایلی در بخش مصاحبه مورد پذیرش قرار نگرفته بود ، که این مساله خود نقش بسیار اساسی در اقدام به خودکشی وی داشت.



بچه ها از همگی شما خواهش می کنم قدری به اعصاب خود مسلط باشید !!! 

واقعاً ادامه تحصیل و تحصیلات تکمیلی آن قدر اهمیت ندارد که خود را به خاطر آن بکشید !!! دست از این کارها و بچه بازی ها بردارید !!! 

خیلی ها کارشناس ارشد و دکتر نیستند ولی زندگی خوب و قشنگی دارند . خواهش می کنم قبل از اقدام به چنین کارهای وحشتناکی کمی به خدا پناه ببرید . از خدا بخواهید تا شیطان را از شما دور کند .