شروع دوره های مشاوره من

بسیاری از علاقمندان از من خواسته بودند تا تاریخ شروع دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی سال ۹۰ را اعلام نمایم . 

به استحضار کلیه متقاضیان می رسانم از هر زمان که تصمیم گرفتید برای کنکور درس خواندن را شروع نمائید من برنامه ریزی برای شما را آغاز می کنم . 

ویژگی برنامه ریزی من این است که هر دانشجو برنامه مختص خود را خواهد داشت چرا که دانشجویان گوناگون شرایط گوناگونی دارند و نمی توان برای همه برنامه یکسانی نوشت . مثلاْ یکی هنوز فارغ التحصیل نشده و یک نفر دیگر متاهل است و ... بنابراین حتی اگر ۱۰۰ نفر با هم به من مراجعه نمایند ممکن است برای آنها ۱۰۰ برنامه مختلف ارائه کنم .  

اما تعدادی از دانشجویان از اول خرداد برای دوره جدید ثبت نام کرده اند . 

اگر خردادماه مراجعه نمائید قبولی در کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات را برای شما تضمین می کنم . 

برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی دانشگاه سراسری هم شرایطی وجود دارد که اگر دارا باشید به شما کمک می کنم که حتماْ‌ قبول شوید . 

 

 

تلفن تماس : ۷۷۸۰۹۷۵۱-۰۲۱