مشاوره ارشد صنایع غذایی - ناصر

با عرض سلام و خسته نباشید.
من94/4/30  رشته مهندسی فناوری صنایع غذایی دانشگاه علمی و کاربردی فارق التحصیل شدم. کنکور ارشد امسال شرکت کردم ولی رتبه خیلی بدی داشتم. در حدی که فقط دانشگاه غیر انتفاعی اونم بندر انزلی قبول شدم. تصمیم گرفتم با تمام درگیری های شغلی که دارم 2باره ارشد شرکت کنم.ولی اینبار نه همینجور الکی. قصد دارم با برنامه ریزی و هدفمند باشم. اما واقعا نمیتونم چطور، از کجا و از چه منابعی و از چه استادی باید بخونم. از همه مهمتر از کجا میتونم این منابع رو تهیه کنم. چون من در شهرستان زندگی میکنم شاید یک مقداری کمتر از کسایی که در شهر های بزرگ ساکن هستن از رتبه های دانشگاه ها جایگاهشون اساتید و جزواتشون اطلاع دارم. خواهش میکنم اگر براتون امکانش هست در موردروش تهیه منابع به درد بخور واسه کنکور ارشد صنایع غذایی راهنماییم کنید. و همینطور در رابطه با چگونگی درس خوندن اونهم در زمان باقی مانده تا کنکور.و دیگه این که آیا کلاسها ی کنکور رو مناسب میبینید که در اون کلاسها هم شرکت کنم؟؟ مثلا کلاسهای ...
ممنونم میشم اگه من رو راهنمایی کنید.

با سپاس فراوان. سالم و سلامت باشید.


سلام

پسرم در عصر اطلاعات و فن آوری دیگر مهم نیست کجا زندگی می کنی .

به کمک تکنولوژی می توانی به اطلاعات روز دسترسی داشته باشی .

در مورد کلاس کنکور باید بگویم رشته یشما به کلاس حضوری نیازی ندارد چون دروس حفظی هستند ، اما آزمونهای پر تعداد و برنامه ریزی بسیار کارگشا خواهد بود .

من مشاوره برنامه ریزی و آزمون را به صورت اینترنتی با قیمتی بسیار پایین  و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می دهم .

از ساعت ١١ تا ١٦ با شماره ٠٢١٧٧٨٠٩٧٥١ تماس بگیر