به مناسبت ٨ مارس روز جهانی زن در دیگر کشورها

چند روز پیش نامه ای از یک خانم  به من رسیده بود که مدعی شده بود گردانندگان یکی از وبلاگهای تازه کار مشاوره ارشد ، هدفشان جلب توجه دختران است نه مشاوره ی کنکور ارشد ! من نظری ندادم و چون یکی از گردانندگان وبلاگ فوق الذکر تابستان برای آگهی استخدامم به دفترم آمده بود و از نزدیک دیده بودمش به خانم نگارنده ی نامه به شوخی نوشتم که نگران اغفال دختران از جانب اینها نباشد چون اینها چند تا پسر زشت و بد تیپ هستند !!! و به نوعی از این پسرهای نگون بخت رفع اتهام کردم  اما از آنجا که افراد مذکور روزی دوازده بار از وبلاگ من برای اهداف گوناگون !!! بازدید می کنند هنوز ١٢ ساعت از انتشار این مطلب نگذشته بود که این نامه را با عنوان doshman برای من ارسال کردند .

اگر این افراد ، لات  ، بی سواد ، یا ...  بودند توجهی نمی کردم اما از آنجا که دانشجوی ارشد دانشگاه تهران هستند نامه شان را منتشر می کنم تا بدانید ادب و سواد به تحصیلات نیست و ممکن است سطح فکر یک دانشجوی ارشد دانشگاه تهران چقدر پایین باشد ! بیچاره دانشگاه تهران !!! و متاسفانه از پیامدهای مهاجرت از شهرهای کوچک به تهران همین است که می بینید : 


ما پسرا هرچقدرکه زشت باشیم ولی ازشما که دیگه زشت تر نیستیم !
شما به فکردانشجوا که نیستی .
زنها فقط یه ضعیفه هستند که همیشه هم زیر سلطه مردهاقرارمیگیرن حتی اگه خوشگل ترین باشند .
اگه مردی تاییدش کن .

 

جواب من به شما :
والله زمان ما وقتی به یک پسر جوان می گفتند خوشگل ناراحت می شد ! این را بدان که در تهران اگر کسی بهت گفت خوشگل باید ناراحت بشوی !
در بعضی شهرستانهای کوچک و در تعداد معدودی از خانواده ها که فکر می کنم شما هم فقط آن دسته را شناخته اید زنها زیر سلطه ی مردها قرار می گیرند ولی امروز می بینی که خودت اساس کار و وبلاگ نویسی ات را از یک خانم کپی برداری کرده ای ! 
آیا در  زمینه کنکور ارشد صنایع غذایی مردی را موفق تر از من می شناسی ؟
چون اصرار کرده بودی نامه ات را فاش کردم و دیدی که مردش هستم و جوابت را دادم و البته در صورتی که تو هم مرد باشی و از خانمها عذرخواهی کنی آن را هم منتشر می کنم .