مشاوره ارشد صنایع غذایی- seven

سلام خانم مهندس عزیز ...من مطالب وبلاگ شما رو از خیلی وقته دنبال میکنم و بی اغراق بگم خیلی از نحوه بیان و صراحت کلامتون و از همه مهمتر راهنمایی های ارزنده ای که میکنین استفاده کردم .. چیزی به کنکور 93 صنایع غذایی نمونده من پارسال رتبه خوبی نیوردم و امسال واقعا سعیمو کردم تا چنین درصدای رو به طور میانگین از 7 جامعی که زدم گرفتم : زبان 0 .ریاضی 40 ، شیمی 55، میکروب 60 ، تکنو 45-55 % و اصول طراحی 40-50 ..معدل من 16 است و نمیدونم با این درصدا چه رتبه ای میارم .. تو مطالبتون خوندم ادم اگه روحیه نداشته باشه کلی هم تلاش کرده باشه به جایی نمیرسه . و متاسفانه من به خاطر استرس پارسال همینطورم میترسم از ..... ممنون میشم نظرتون رو راجبه درصدهام بفرمایید ..زنده باشید 

سلام

اگر همین درصدها را بزنی قبول می شوی

سر جلسه تمرکز کن و تمام سوالات را یکبار بخوان حتی زبان و ریاضی

گاهی سوالات آسامی در بین سوالات سخت مخفی شده اند.