مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - سارا

سلبام خانم بهمنش 
یه سوال داشتم اینکه یه وبلاگ به ادرسه .com هست و ادعا میکنن رتبه های دو و سه صنایع غذایی و یک کنترل کیفی شدن(ع  و میم و یکی دیگه) امسال هستن. ایا شما اینارو میشناسید. قابل اطمینان هستن برای مشاوره؟؟؟ میگن الانم دانشگاه تهرانن 
من کی کجا برای مشاوره خصوصی ببینمتون، من تهران زندگی میکنم. درسارو شروع کردم خوندن ولی هنوز سردرگمم
عین رو نمی شناسم اما هنوز اس ام اس میم رو توی گوشیم دارم که نوشته بود یه پولی به من بده و اسمم را در لیست قبولیهایت بنویس و من هم برایش جواب دادم من نیازی به دروغگویی ندارم برای پول در آوردن برو کار کن .
معلوم است که به حرفم گوش کرده !!!
شما مطمئن باش کسی که تازه ارشد قبول شده چیزی بیشتر از یک فارغ التحصیل لیسانس نیست ! اما نمی دانم چرا همه ی اینها فکر می کنند مشاوره دادن بچه بازیه !
اگر به کامنتهاشون هم دقت کنی میبینی که در یک روز به فاصله ی سه دقیقه دو تا نظر براش اومده !!!! این یعنی طرف داره خودش برای خودش نامه می نویسه و من نمی دونم چرا همه ی تازه کارها علاقه دارند از کار بدون حقوق و دستمزد من تقلید کنند !!!!
همچنین شما میتونید از کسانی که چند سال پشت کنکور ارشد مانده اند در مورد کیفیت کنابهای مدرسان سوال کنید و همه به شما می گویند کنابهای این موسسه در صنایع غذایی مزخرفترین هستند اما چون جناب میم انجا کار می کند و پورسانت می گیرد برای خود شیرینی نزد رؤسا این کتاب را گذاشته توی وبلاگ!!! مدرسان هر سال تعدادی از بچه های سراسری را به عنوان مشاور با چندرغاز و فقط و فقط برای یکسال استخدام می کند و بعد اخراج و نتیجه ی اینکار پرورش اعتماد به نفس کاذب در این افراد است !