مشاوره ارشد صنایع غذایی - محدثه

حدودا یک سال پیش همین موقع ها ناامید از همه جا وقتی سردرگم داشتم تو اینترنت گشت میزدم، چشمم به این وبلاگ افتاد. خیلی برام جالب بود. بانوی پرحوصله ای که جواب سوالای تک تک بچه ها رو میدن و تو حرفا و نصیحتاشون آرامش موج میزنه گاهی هم با چاشنی شوخی  
هر روز سر به این وبلاگ میزدم و یه روز تصمیم گرفتم از نزدیک ایشون رو ببینم و مستقیما ازشون مشاوره بگیرم. با روی باز پذیرای من شدن. به من امید و انگیزه و از همه مهم تر یه برنامه ی عالی برای درس خوندن دادن. من تحت نظر ایشون خوندم و خوندم. تو کلاساشون شرکت کردم، آزمون هاشون رو دادم و پر از امید سر کنکور حاضر شدم. 
گذشت و گذشت تا روز نتیجه رسید. رتبه: ١٠٠ 
باورم نمیشد، خوشحال بودم. قبل از هر کسی به خانم بهمنش زنگ زدم. بیشتر از هرکسی بهشون مدیون بودم. و امروز قبول شدم. 
دوستای گلم خیلی وقته که دوست داشتم تو این وبلاگ بنویسم و اینجا هم از ایشون تشکر کنم. 

خانم بهمنش عزیزم، استاد گرامی یه دنیا ازتون ممنونم. دوستتون دارم .


ممنون عزیزم ، امیدوارم دکترا هم قبول شوی و مرا خوشحال کنی.