مشاوره ارشد صنایع غذایی - حسن

سلام 
مسعود حسود  .....تو سایت دوزاریش نوشته  ... چرا با این ارازل برخورد جدی نمی کنید؟"
 فکر نمی کنم چنین جرأتى داشته باشه ولی اگر نوشته لینکش رو برام بفرست. 
اما اگر واقعاً اینو نوشته باشه مشکل خودش رو فرافکنی کرده چون فقط اونه که  نشانه های شیزوفرنی رو داره و خودش واسه خودش نامه می نویسه !!!!ببین همین الان هم اینکارو تکرار کرده.
------
ها ها! الان وبلاگش رو دیدم ! دیدی گفتم جرأتشو نداره اسم منو بیاره ! شاید هم اون حرفها رو برای بهناز خواهرش نوشته باشه !دیدی گفتم خودش شیزوفرنیه ! کدوم شاسکولی اسمشو می ذاره شارلوت ؟؟؟؟ خودش واسه خودش نامه می نویسه بیچاره ! ( نمیدونم چرا حس خوبی نسبت بهش نداشتم .با وبلاگ شما بهتر ارتباط برقرار میکنم.....) وای مامانم اینا !!!! اگرم واقعی باشه که نیست شایدم شارلوت جیگر داشته بهش نخ می داده اما این فلک زده انقدر تو فکر منه که سرنخ رو نگرفته و جواب داده کتاب شیمی بخون !!!! هاهاها !!!!
جالب اینه که  بلانسبت مثله ...  وبلاگ منو دنبال می کنه !!!
اطلاعاتی که من به بچه ها میدم رو یاد می گیره بعد با انشای خودش در قالب دوستداران خیالیش واسه خودش می فرسته بعد اونا رو جواب میده !!!! هاهاها !!!! الان تو ذهن خودش یه شارلوت ساخته با چشمای شهلای آبی !!! هاهاها !!!!
آخه دروغ رو ببین تو رو خدا :ترم ٥ زیست دریا ورودی بهمن دانشگاه خرمشهر !!!!! از ترسش یه آدرسی داده که مثلاً اگه پاش به فتا باز شد سخت بشه طرف رو پیدا کرد !!!!
فشار درس و حسادت چیکار می کنه !!!! اما شما نگران نباش به خاطر شما مهرماه تو دانشگاهشونم ! مثله اینکه این ترم هم مشروط شده . یه آدرسی هم تو نیشابور ازش دارم ، شاید اگه حوصله داشتم یکی رو هم فرستادم اونجا !!!!
--------
این هم تازه ترین مشاوره ء غلط و اشتباهش :

سوال داوطلب :

سلام آقای قاف ( اسمش رو نمی نویسم چون عقده یرمعروفیت دارهو)

یه سوال راجع به معدل داشتم ممنون میشم جواب بدین.امسال دانشگاه تهران 8 نفر برمیداره من رتبم زیر هشته ، میگن تو کارنامه اولیه معدل رو حساب نکردن و تو گزینش نهایی معدل رو حساب میکنن، واقعا اینجوریه؟من معدلم افتضاحه. اگه اینجوری باشه تهران فبول نمیشم

جواب آقای توهم مشاوره :


معدل در همون کارنامه ی اولیه تاثیر داده می شود ولی اگر برخی افراد معدلشون رو اشتباه وارد کرده بشاند دوباره می تونند اصلاح کنند که این مسئله تاثیرات اندکی می تونه داشته باشه که البته در حده صفره و اگر رتبه ی شما زیر 8 باشه و تهران هم 8 نفر میگیره میشه بگی قبولی تهران برای شما قطعی هست. مبارکتون باشه. من شیرینی می خوام!

----

واقعاً که ! آخه تو که در حد یه پلانکتون اطلاعات نداری مجبوری ملت رو بذاری سر کار ؟ 

معدل در نتیجه ی نهایی موثره واسه همین هم میگن اگر اشتباه وارد کردید ویرایشش کنید !!! اگر اول تاثیر می دادند وسواس نداشتند که بگویند از معدل مطمئن بشوید ! آخه چرا با روح و روان بچه ها بازی می کنی ؟ مجبور که نیستی برو دنبال کاری که بلد هستی . شیرینی هم می خواد ! آدم بی مسئولیت باید کارد بخوره نه شیرینی !!!

--------
اینم نمونه بعدی :
سوال داوطلب 
باران:

سلام من یه بار دیگه ازتون سوال کرده بودم جوابمو ندادید.دوباره گشتم تو وبلگتون ببینم که جایی پاسخ دادید دیدم نه. خواهش میکنم اگه از تراز یا درصدای دانشگاه ازاد شهر قدس اطلاع دارید برام بگید . ممنونت میشم


جواب توهم مشاوره :

سلام

متاسفم

من اطلاعی در ارتباط با ارشد دانشگاه آزاد ندارم !!!!

-----

خب منم که چهار پنج ساله همینو بهت می گم اگر در این رشته استعداد داشتی که سه سال پشت کنکورش نمی موندی !