مشاوره ارشد صنایع غذایی - تارا

سلام خانم بهمنش 
من چند وقتی هست سایت شما رو می خونم و این سایت من رو مصمم کرد تا برای کنکور سراسری امسال به طور جدی درس بخونم. 
لیسانسم رو پارسال از دانشگاه غیرانتفاعی خزر محموداباد با معدل 17.23 گرفتم. کنکور سراسری سال قبل زیاد وقت نگذاشتم و فقط تفریحی خوندم رتبم هم 1300 شد انتخاب رشته کردم اما همونطور که خودتون میگید امیدی به قبولی ندارم. 
مطمئن هستم که اگه تلاش کنم میتونم همه درسا به جز زبان و ریاضی رو 50 تا 60 درصد بزنم اما در مورد زبان و ریاضی اصلا نمیدونم چی بخونم و چطور بخونم و شدیدا به کمک شما نیاز دارم. 
میخوام دانشگاه ساری یا گرگان قبول بشم. 
از اینکه یک نفر هست که به طور تخصصی تو رشته خودمون برامون وقت میذاره و بهمون مشاوره میده واقعا خوشحالم و از شما ممنونم.
سلام
از تعریفت ممنونم.
عزیزم خوشحالم که بهت انگیزه دادم . ریاضی زود است بخوانی بقیه را شروع کن .
زبان هم لغات سالهای قبل را بخوان و گرامر .
بقیه را بالا بزنی قبول می شوی ، شیمی میکروب بالای ٧٠ ، تکنو هم به سطح سوالات بستگی دارد امسال رنج قبولی ٣٠٪ بود